V
voi ei
Vieras
Olen tilannut ajan bikinirajan sokerointiin ja juuri tajusin, että silloin on varmaan menkat. Mitä luulette, onko ok mennä sokerointiin kuukautisten aikaan...tamponia siis käyttäisin...!?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:Olen tilannut ajan bikinirajan sokerointiin ja juuri tajusin, että silloin on varmaan menkat. Mitä luulette, onko ok mennä sokerointiin kuukautisten aikaan...tamponia siis käyttäisin...!?
Alkuperäinen kirjoittaja Kvart över:Laita kuukuppi niin kukaan ei huomaa mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja nini:Tai sitten sanoo vaikka heti et mulla on menkat ei kai se haittaa.
Mitä varten menkoista tehdään niin jumalattoman mystistä ja hävettävää hommaa
kun kyseessä on aivan luonnollinen juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja mitä se on:laitetaanko sulle sokeria alapäähän?
Alkuperäinen kirjoittaja tt:Menkkojen aikaan ei sais käydä sokeroinnissa ollenkaan! Itse olen saanut tällaisen ohjeen ja koskee minkätahansa paikan sokerointia.
Alkuperäinen kirjoittaja heh..:Alkuperäinen kirjoittaja mitä se on:laitetaanko sulle sokeria alapäähän?
Joo-o.. ja kilo tolkulla.. Tulee makiampaa pimppaa.. Heh..
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja heh..:Alkuperäinen kirjoittaja mitä se on:laitetaanko sulle sokeria alapäähän?
Joo-o.. ja kilo tolkulla.. Tulee makiampaa pimppaa.. Heh..
jos on "hilloviikot" voi käyttää hillosokeria![]()