Sokerointi/vahaus kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kokemusta vain sokeroinnista. Täydellinen sileys kestää 4-6 viikkoa sit sänki alkaa tuntumaan ja tuosta viikko pari niin pistelee jo kovasti. Pitäis sheivata tai kärsiä seuraavaan sokerointiin.

M51

Panokaveri osti mulle lahjakortin kosmetologille intiimialueen sokerointiin. Täytyy sanoa, että on hyvä. Sänkeä ei ole ja hentoa haiventa kasvaa. Onhan se uusittava, mutta joka kerta paranee. Minä nautin, panokaveri nauttii ja aviomies on menettänyt kiinnostuksensa.

Panokaveri osti mulle lahjakortin kosmetologille intiimialueen sokerointiin. Täytyy sanoa, että on hyvä. Sänkeä ei ole ja hentoa haiventa kasvaa. Onhan se uusittava, mutta joka kerta paranee. Minä nautin, panokaveri nauttii ja aviomies on menettänyt kiinnostuksensa.
Panokaveri on ymmärtänyt, mihin kannattaa rahojaan sijoittaa. Eikä sijoituksen tuotto vähene yhtään, vaikka aviomieskin ottaisi joskus osinkoa.

Meillä rouva osti minulle sokerointipurkin Prismasta ja käski käsitellä varren, ei ennen imeskele, sitten vain opettelemaan ja onnistui se, karvat pois tyviin asti, mikä parasta, penis näyttää isommalta ja saa taas imemistä jos nuolen rouvan pillua sen jälkeen.

Yhteistyössä