solumuutokset ja sähkösilmukkahoito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vajanainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vajanainen

Vieras
Hei.
Paljon oli puhetta kondyloomasta täällä keskustelupalstalla, mutta haluaisin kuulla kokemuksia myös kudosmuutosten hoidosta. Minulla todettiin vuosi sitten pieniä solumuutoksia, jotka ovat sitten johtaneet siihen, että nyt olen menossa sairaalaan sähkösilmukka"hoitoon".

En ole oikein saanut asiallista tietoa hoitavalta gyneltä, ja kaiken tiedon olen haalinut netistä. Vaikka kyseessä pitäisi olla hoidettava sairaus, niin olen aika kauhuissani ja peloissani. Tämä on riesana loppuelämän, ja juuri kun kuvittelin, että elämä olisi ihanaa. Järkeily tuntuu välillä ylivoimaiselta...

Minulla ei ole lapsia, mutta ennen solumuutosten pahenemista yrittämisestä oli puhetta. Olen lukenut, ettei tämän pitäsi vaikuttaa lasten saantiin, mutta kun järki ei ole tässäkään viemässä voittoa. Onko täällä joku, joka on saanut lapsia hoidon jälkeen ja kuinka kauan yritystä kesti? Omakohtaiset kokemukset ovat niitä jotka auttavat parhaiten ymmärtämään asiaa.

Hei!!

Minulla tämä kondylooma myöskin todettiin vuosi sitten ja olen pari kertaa käynyt laaserhoidossa. Nyt olin jo varannut itselleni uuden papa ajan, mutta kuinkas kävikään, raskauduin yks kaks ensimmäisellä kierrolla kun ehkäisy jätettiin. Kuukautiseni on aika säännölliset ja emme edes sextailleet otolliseen aikaan, mutta niin vain pääsi käymään. Olimme todellakin varautuneet pidempään yrittämiseen ja hääpäiväkin jo sovittu alkuvuoteen. Nyt pitää häitä siirtää tuonnemmaksi. En siis minä ainakaan ole kuullut mitään sellaista että sähkösilmukkahoidon jälkeen pitäisi sen enempää mennä aikaa kuin muutenkaan. Pitäähän tietenkin limakalvojen/kohdun nupukan (missä sinulls sitten sitä onkin) niin toipua pienestä palovammasta. Älä ole niin huolissasi asiasta, kyllä luonto parantaa ja muista että monen monituista naista vaivaa sama kiusallinen kondylooma!! Tsemppiä toimenpiteeseen ja peukkuja vauvan hankintaan! :)

Yhteistyössä