V
vierailija
Vieras
Vaivaako ketään kanssaihmistä ajoittainen some-morkkis? Itseä vaivaa ja en tavallaan ymmärrä mistä se tulee. Päivitti fb-hen vuosia kuvan/tekstin noin 4 kertaa vuodessa. Nyt puolivuotta olen ollut myös instassa ja sinne tulee laitettua kuva noin 1 kertaa viikossa ja fb-latailujakin oon lisäilly. Instan my storya käytän useampana päivänä kyllä. Lähinnä jotain reissukuvaa, tai muuta, ei mitään "nyt keitän kahvit" "nyt oon lenkillä" vaan jotain extraa jos on. No mua vaivaa ajoittain, somemorkkis!? Lataan jotain ja heti mietin miks helvetissä tääkin piti jakaa kaikille!? Miks vaihoin profiilikuvan? Miks kansikuvan? Jne. On tosi kiva laittaa kuvia ja päivityksiä, mutta ärsyttävä morkkis seuraa perässä.
Onko muilla vastaavaa? Enkä nyt odota vaihtoehdoksi "älä lataa sinne mitään" vaan ihan siis mielenkiinnosta kyselen vaivaako muita ajoittainen somemorkkis vai oonko ainoa tän asian kanssa?
Onko muilla vastaavaa? Enkä nyt odota vaihtoehdoksi "älä lataa sinne mitään" vaan ihan siis mielenkiinnosta kyselen vaivaako muita ajoittainen somemorkkis vai oonko ainoa tän asian kanssa?