Sompasauna ja täydellinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sauna ja käyttäytyminen siellä

Sompasauna on Helsingissä sijaitseva yleinen sauna, jota ylläpidetään vapaaehtoisvoimin. Se on maksuton ja auki ympäri vuorokauden. Sen on naisten ja miesten sekasauna, jossa voi saunoa ja uida uikkarit päällä tai alasti.

Päätin mennä tutustumaan tuohon saunaan, jossa en ollut aikaisemmin käynyt. Minulla oli myös ajatus siitä, että mahdollisesti kohtaisin siellä naisen. Olihan suurin osa kävijöistä naisia, ja he olivat siellä erittäin hyvin ”esillä”, kylpemisen lisäksi esittelemässä myös sulojaan. Katseltavaa siis kyllä riitti. Toisaalta juuri tästä syystä oli oltava erityisen varovainen jos haluaisi lähestyä tuntemattomia alastomia tai vähäpukeisia naisia, pienikin virhe voisi johtaa syytöksiin seksuaalisesta häirinnästä. Tietenkään ei saanut arvostella kenenkään naisen vartaloa, mutta myös kehuminen oli lähes yhtä tuomittavaa. Tästä syystä en juurikaan aloittanut keskustelua kenenkään kanssa, päätin että ainoastaan vastaisin, jos joku ensin lähestyisi minua.

Koska saunan toimi vapaaehtoisvoimin, oli jokaisen sanojan velvollisuus jollakin tavalla osallistua sen ylläpitoon. Minä tein sen hakkaamalla halkoja.

Itse en ollut siellä alasti, koska ajattelin että täytyy olla jäljellä vielä jotain paljastettavaa, jos onnistuu pääsemään läheisiin väleihin jonkun naisen kanssa. Minulla oli ylläni niukat ja kireät seksisimmarit. Niin pieniä ei myyty Suomessa, mutta olin tuonut niitä etelänmatkoiltani. Olin lisäksi poistanut niistä sisävuorauksen, jonka vuoksi ison fallokseni muodot erottuivat varsin hyvin ohuen kankaan läpi. Näin jokainen nainen pääsisi halutessaan arvioimaan munaskuitteni kokoa.

Oli myös sanomattakin selvää, että myös seisottaminen oli tuossa saunassa kielletty, olivat sitten uikkarit jalassa tai ei. Tuon kiellon noudattaminen tuntui usein vaikealta, niin paljon mielenkiintoista katseltavaa ympärillä oli.

Ilmestys

Menin Sompasaunaan ensimmäisen kerran eräänä kesäiltana ollessani lomalla. Sauna oli lähes täynnä, suurin osa naisia, heistä noin puolet alasti ja puolet bikineissä. Istuin ylälauteella, jossa alkoi jo olla ahdasta. Löylyä heitettiin ja kaikille tuli hiki.

Ovi avattiin ja sisälle astui bikininainen. Noin 30 … 40-vuotias, 175 … 180 senttiä pitkä, ruskeat suorat hiukset olkapäille asti. Hoikka mutta muodokas vartalo. Kapea vyötärö, pyöreä lantio, upeat rinnat.

Ikkunan kautta ilta-aurinko valaisi hänen kauniit kasvonsa ja vartalonsa hohteella, joka sai ne loistamaan jotenkin ylimaallista valoa. Hän oli kuin ilmestys, nainen kaukaisesta tulevaisuudesta valon ja elämän aikakaudelta. En voinut olla tuijottamasta tuota naista lumoutuneena.

Hän seisoi jonkin aikaa oven edessä etsien katseellaan istumapaikkaa. Lähes ainoa vapaa paikka oli minun vieressäni ylälauteella. Voi että kuinka toivoin, että hän istuisi viereeni!

Ja juuri niin kävi! Kohta hän istui vieressäni, viiden sentin siveysrako välillämme, paljaat reitemme eivät siis koskettaneet toisiaan. Tunsin silti hänestä säteilevän lämmön ihollani, se tuntui ihanalta. Eroottinen jännite oli käsinkosketeltava. Olimme kohta molemmat yltä päältä hiessä. Toivoin, että löylyä heitetään mahdollisimman vähän, niin että voimme istua kauan täällä ylälauteilla vierekkäin. Olin aivan hurmiossa, en olisi halunnut poistua hänen vierelltään koskaan, en koskaan! Emme puhuneet mitään, mutta minusta jotenkin tuntui, että hän nautti läheisyydestäni yhtä paljon kuin minä hänen läheisyydestään. Ajattelin, että en varmaan koskaan saisi tietää, oliko asia niin.

Lopulta tuli niin kuuma, että oli pakko lähteä vilvoittemaan ja mereen uimaan. Katseemme eivät koko aikana kohdanneet kertaakaan, sanaakaan ei sanottu. Ja sitten hän lähti pois.

Mielikuvat naisesta

Kävin Sompasaunassa joka ilta seuraavan kahden viikon ajan nähdäkseni tuon naisen uudelleen. Ja lopulta, kahden viikon kuluttua, toiveeni toteutui. Mutta siitä enemmän jäljempänä.

Ajattelin häntä joka päivä, melkein joka hetki. Jos kukaan, niin hän oli Täydellinen Nainen.

Tiesin hänestä niin vähän, vain täydellisen ulkonäön, joten minun oli kuviteltava loput. Ei kai kukaan oikeasti ole aivan täydellinen, mutta en antanut sen vaivata itseäni nyt. Kuvittelin hänelle täydelliset ominaisuudet. Jos tutustuisin häneen, haluaisin tietää hänestä kaiken. Ja minä kertoisin itsestäni kaiken, epäedullisetkin asiat, hän ei ikinä pettäisi luottanustani. Enkä minä hänen.

Kuulostaa ehkä erikoiselta, mutta hänen kauneudestaan ja täydellisestä vartalostaan huolimatta en tuntenut erityisempää seksuaalista vetoa häneen. Siis minä, joka todella pidän naisista, ja vain naisista! No, ehkä haluaisin häntä jos joskus saisin rakastella hänen kanssaan alasti sängyssä. Tuo asia tuntui kuitenkin olevan valovuosien päässä. Ja ehkä kävisi niin, että minulla ei edes seisoisi, kun jännittäisin niin paljon tuollaista uskomatonta tilannetta.

Ja saattoihan hänellä olla mies, tai nykyään nainenkin, jonka kanssa hänellä tietysti olisi täydellisen vahva rakkaussuhde. En missään tapauksessa halunnut olla mukana rikkomassa tuollaista suhdetta. Eikä hän tietenkään koskaan pettäisi ketään, muuten hän ei olisi Täydellinen Nainen.
Eräs asia, jota olisin halunnut kysyä häneltä: Millaista on olla Täydellinen Nainen? Onko se yksinäistä? Onko hän onnellinen? Mietin, mahtoiko hän muutenkin olla yksinäinen, muutenkin kuin tuolla saunalla.

Tarina jatkuu:

Seksuaalisuus

Seksuaaliviettini kohdistui siis muihin naisiin, ei niinkään tuohon Täydelliseen Naiseen. Oli kuitenkin kulunut jo kolme kuukautta siitä, kun olin edellisen kerran saanut naista. Olin siis kovassa puutteessa. Ja alkoi näyttää siltä, että tuohon puutteeseen ei Sompasaunasta ollut luvassa helpotusta.

Käytin siksi normaalia menettelyä harrastamalla useasti seksuaalivoimistelua. Tuo jumppa huipentui aina laukaisevaan tyydytykseen. Mutta siitä jäi aina puuttumaan oleellinen asia: Lihallisen, alastoman naisen läheisyys.

Jälleennäkeminen

Kaksi viikkoa myöhemmin näin hänet illalla uudestaan Sompasaunan pihalla, taas bikineissä. Olin tulossa uimasta, hän oli menossa uimaan. Katseemme kohtasivat muutamaksi sekunniksi, ja hän hymyili minulle! Sanaakaan ei taaskaan lausuttu, mutta muistaisin tuon hetken ikuisesti.

Kävimme molemmat välillä saunassa, välillä uimassa. Mutta emme enää istuneet vierekkäin, tilanpuutteen takia. En myöskään yrittänyt hakeutua lähemmäs häntä, koska seksuaalinen häirintä.

Jossain vaiheessa huomasin, että hän valmisteli lähtöä pois saunalta. Sompasaunalla ei ollut varsinaisia pukutiloja, pukeutuminen tapahtui ulkona, vaatteita säilytettiin penkeillä. Hakeuduin ”sattumalta” muutaman metrin päähän hänestä, kun hän riisui bikinit pukeakseen vaatteet päällensä. Hän oli hetken aikaa alasti!

Olin aivan tyrmistynyt tuosta näystä, mutta yritin salata häneltä tuijotukseni. Hän oli alasti aivan yhtä upea kuin bikineissä, huomasin myös mustan karvakolmion. Hän kääntyi äkkiä minua kohti koko alastomassa loistossaan ja hymyili! Tuon hetken ainakin muistan ikuisesti. Sitten hän puki pikkuhousut, rintsikat ja muut vaatteet, otti reppunsa, haki polkupyöränsä ja ajoi pois.

Tarina jatkuu:

Jälkinäytös

Jäin saunalle. Oli jotenkin tyhjä olo, mietin näkisinkö Täydellistä Naista enää koskaan. Menin takaisin saunan löylyyn.

Ilta hämärtyi jo muuttuen kesäyöksi. Saunan väki oli harventunut. Jäljellä oli eräs bikininainen, jonka aiemmin olin huomannut tuijottavan minua. Mutta minua eivät silloin olleet kiinnostaneet muut kuin tuo Täydellinen Nainen.

Saunassa eivät sitten kohta olleet jäljellä muut kuin tuo minua tuijottanut nainen ja minä. Hän oli keski-ikäinen, muodokas ja omisti isot tissit, ei silti lihava. Aika haluttava itse asiassa.

Sitten tuo nainen riisui yllättäen bikinit. Asiassa ei sinänsä ollut mitään järisyttävää, olihan saunassa aiemmin illalla ollut kymmeniä alastomia naisia. Mutta tiesin, että hän riisuutui minua varten, eihän saunassa ollut muita. Karvainen reva oli aika rivon näköinen, se hohti kutsuvana saunan hämärässä valossa saaden minut himoitsemaan häntä. Sitten tuo nainen tuli luokseni alasti ja sanoi:
  • Mentäisiinkö meille?
Minulla ei ollut mitään syytä olla suostumatta naisen ehdotukseen, vastasin:
  • Mennään vaan!
Olin aiemmin miettinyt, miten Sompasaunalla isketään. Siis näin se kävi.

Ulkona nainen puki päälleen pelkän kesämekon ilman mitään alusvaatteita. Tilasimme saunalle taksin. Esittäydyimme toisillemme:
  • Martti.
  • Merja.
Sitten suutelimme ahnaasti taksissa matkalla itähelsinkiläiseen lähiöön. Vein myös käteni hänen mekkonsa alle reisien väliin kopeloiden hänen karvaista pilluaan ja isoja tissejään. Nainen oli todella kiihottava. Saavuimme hänen kerrostaloasunnolleen, menimme heti makuuhuoneeseen ja aloimme riisua nopeasti vaatteitamme. Riisuttavaa ei ollutkaan paljon.

”Kun Kusti polkee, niin yökin kuluu polkien.” Lankesin loveen kerta toisensa jälkeen. En enää pystynyt laskemaan yhdyntöjen lukumäärää, laskut menivät sekaisin neljän kerran jälkeen.

Makuuhuoneessa haisi hiki ja sperma, mutta se ei häirinnyt huhdontaamme. Naimisen voihke ja sähgyn rytmikäs natina kantautuivat varmaan naapuriasuntoihin asti ohuiden elementtiseinien läpi. Tunsin valtavaa nussimishimoa tuota naista kohtaan, panopaine oli kova oltuani selibaatissa monta kuukautta. Jumppasimme varmaan tuntikausia.

Lauettuaan hän halusi kysellä sukupuolielämästäni:
  • Milloin sait viimeksi?
  • Kymmenen minuuttia sitten.
  • No niin, tarkoitin tietysti ennen tätä iltaa.
  • Kolme kuukautta takaperin.
  • Olit siis valtavassa puutteessa. Miten selviät siitä?
  • Harrastan seksuaalivoimistelua.
  • Se on todella hyvä harraste, minä itsekin teen sitä. Kuinka usein teet tuota jumppaa?
  • Pari, kolme kertaa päivässä.
  • Seksuaalivoimistelu onkin miehillä todella hyvä keino ylläpitää naimakuntoa. Olen tänä yönä huomannut, että sinulla se todella on pysynyt yllä! Se lisää myös sperman tuotantoa.
Nuo puheet saivat aikaan sen, että minulla alkoi taas seisoa. Huomattuaan sen nainen levitti taas reitensä, ja minä pääsin taas pukille. Alkoi taas tasainen poljento.

Sen päätyttyä Merja sanoi:
  • Olet joutunut kärsimään kovasta puutteesta. Jos se minusta riippuu, niin tämän jälkeen sinun ei enää tarvitse olla puutteessa!
Nautintojen yön jälkeen vaihdoimme yhteystietoja aamulla. Sitten vielä suutelimme ja lähdin pois antaakseni Merjan levätä ennen illalla alkavaa työvuoroaan erikoissairaanhoitajana. Hän jäi alasti spermaisten lakanoiden väliin nukkumaan täydellisesti tyydytetyn naisen hymy huulillaan.

Yhteistyössä