soneran sähköposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja armelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

armelle

Jäsen
21.05.2007
131
0
16
meillä on soneran sähköposti ja se kyllä vastaanottaa viestejä muttei voi lähettää. Onko muilla nyt sama vika (kun ne tekee joitakin siirtoja siellä soneralla) vai pitääkö mun ruveta muuttelemaan joitakin asetuksia/tilejä/palvelimia? Tämä vika on ollut nyt kaksi päivää.
Asensin soneran internetavustajan, ja hän löysi jotain vikaa, ja korjasi ne, mutta en siltikään voi lähettää sähköpostia.
Apua?

Mukava kuulla, ettei muillakaan toimi... Meillä ei pääse koko sähköpostiin, ei ole eilisen aamun jälkeen päässyt. Tekee tiukkaa tällaiselle sähköpostiriippuvaiselle... Toivottavasti saavat kohta hommat toimimaan, ja niin etteivät ole hukanneet viestejä eikä muutakaan!! Ei jaksais enää odottaa!!!

Mulle tuli sähköpostiin ilmoitus, et ne siirtää jotain juttuja sähköposteissa takas Suomeen (en oikein ymmärtäny et mitä :ashamed: ) ja se saattaa aiheuttaa katkoksia sähköpostiliikenteeseen......Jokohan se nyt on sit ajankohtasta....

*Selvääkin selvempi selvennys :whistle: *

Juu ju mutta 2 vuorokautta katkosta on mun mielestä aikasta kohtuutonta... Ja varsinkin kunvaan puhuttiin että saattaa tulla käyttö katkoja.....

No huomenna rimpauttelen perään jos ei toimi....

Hyvä Soneran sähköpostiasiakas,

Uusimme koko sähköpostijärjestelmämme, ja siirrämme Soneran asiakkaiden sähköpostipalvelut takaisin Suomeen. Järjestelmävaihto tehdään viikonlopun 25.-28.4. aikana.

Sähköpostipalveluja siirrettäessä palveluissa esiintyy käyttökatkoksia. Teemme parhaamme häiriöiden välttämiseksi. Pahoittelemme siirrosta asiakkaille aiheutuvaa haittaa.

Siirron yhteydessä sähköpostin käytössä on rajoituksia. Maanantaiaamusta 21.4. klo 8 alkaen tehdyt muutokset eivät siirry uudelle sähköpostialustalle. Tällaisia muutoksia ovat esim. automaattiset allekirjoitukset sekä sähköpostin näkymään ja webmailin käyttöön liittyvät asetukset.

Sähköpostiviestit kuitenkin säilyvät laatikossasi siirron aikana.

Myöhemmin sähköpostilaatikoiden kokoa kasvatetaan. Sähköpostilaatikon peruskooksi tulee 500 megatavua ja siihen saa maksullisena 500 megatavua lisätilaa. Viestintäpaketin sähköpostilaatikon kooksi tulee 3 gigatavua ja siihen saa maksullisena
500 megatavua lisätilaa.

Sähköpostialustan siirto ei edellytä sinulta mitään toimenpiteitä, jos sähköpostilaatikossasi on käytössä perusasetukset.

Jos olet määrittänyt palvelimet IP-osoitteina tai määrittänyt sähköpostipalveluun liittyviä sääntöjä palomuuriin, pyydämme tarkistamaan uudet asetukset internetosoitteesta www.sonera.fi/uudetasetukset.

Apunasi on myös Sonera Internet Avustaja, joka tarkistaa sähköpostin perusasetukset myös silloin, kun internetyhteyttä ei jostain syystä saada muodostettua. Avustajan löydät osoitteesta www.sonera.fi/avustaja.

Ystävällisin terveisin,

TeliaSonera Finland Oyj
Sonera Asiakaspalvelu

mulla ei vieläkään lähde postit! Tiedoksi niille joiden kanssa mulla oli kaupat kesken.
Mistä mä tiedän onko mun palvelimet määritelty IP-osoitteina? Mist sen näkee, terv tumpelo

Soneran Internetavustaja sanoo kaiken olevan OK:

Meillä ei toimi sähköposti vielä lainkaan, sinne ei siis pääse edes kirjautumaan. Mulla menee kohta jo hermot ton soneran kanssa!!!! 2vrk:een en ole sähköpostia saanut edes auki...

Ollaanko me ainoita, joilla ei s-posti toimi vieläkään, siis ei edes kirjautumaan päästä?!?! Kauankohan tähän vielä menee?! Kai sinne jatkossakin samoilla tunnuksilla kirjaudutaan? Vai miten teillä muilla?

Mulla toimii moitteetta, lisäksi Soneran sivuilla häiriötiedotteissa mainitaan että lähetys-onkkelma ois jo korjaantunu joten jos sulla ei viekään toimi ni pirauta sinne Soneralle =)

Yhteistyössä