Sonja vai Oona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deleted member 70007
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deleted member 70007

Vieras
Tiedän , varmaan 10. aloitus asiasta (by me) mutta aloitanpas taas. Eli olen täällä maininnut että jos kakkonen olisi tyttö hänen nimensä olisi Sonja. Jenna ja Sonja olisi tosi kivat nimet ja mukavasti sointuu toisiinsa. Tuli tänään mieleen että pohdin tätä nimeä vähän ja kirjottelin nimiä ylös, yksittäisiä, yhdistelmiä, sommittelin niitä mieleni mukaan. Sitten toiseksi nimeksi kaavailtu Oona tuli mieleen ja miehellekin sanoin lähinnä leikilläni että jos on tyttö niin miksei se voisi olla vaikka Oona :) Mies piti nimestä tosissaan ja sanoi että hei joo Jenna ja Oona olisi ihan sikahyvät ja oli sitä mieltä että kyllä sen Oonan voi laittaa kilpailemaan tuon Sonjan rinnalle. Ja minä otin sitten avuksi teidät palstamammat ja kysynkin että kumpi , Sonja vai Oona?

Sonja, koska Oona on niin yleinen nimi koirilla. Toki se ihmisten nimi oikeasti on, mutta itse en antaisi lapselleni nimeä, jota yleisesti käytetään eläimillä.

[QUOTE="vieras";23995601]Mä olen harrastanut koiria 20 vuotta ja kyllä on tullut useampi Oona vastaan. Samoin Eetu, Jami, Onni, Vilma ja Venla. Mutta mitäpä se mulle kuuluu minkä nimen annat. Kysyit mielipidettä ja kerroin omani.[/QUOTE]

Niin se on totta kyllä, ja kysyinkin mielipidettä. Mutta entäs kun on ollut lasten parissa 20 vuotta, on ollut lasten parissa 20 vuotta, niin varmaan tullut vielä enempä sen nimisiä :) Mutta siis minä kysyin, sinä vastasit.

Molemmat todella kauniita. Sonja taitaa olla nyt sellainen ns. nouseva nimi. Pikku-Sonjia tuntuu ilmestyvän paljon, varmaan Sofian suosion siivittämänä.

Vaikea valinta. Ehkä kuitenkin se Sonja, joka on klassisempi ja ajattomampi kuin Oona.

Yhteistyössä