Sopiiko juhliin tälläiset vaateet?(ei kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
musta jakku,harmaa hame ja joku pusero ja sit koruilla väriä+mustat kengät pienellä korolla

tai
musta jakku,mustat housut,joku värillinen pusero ja korut+samat kengät ku ekassa vaihtoehdossa
tai musta jakku,vaaleet housut.joku pusero+ korut ja noi samat kengät

antakaas ideoita lisää

Kitti jakku sopi hyvin mustien housujen ja hameiden kanssa. Mutta nyt kyllä tykkäisin myös väristä.

Mutta sanat eivät kerro kaikkea. Vaatekappaleiden tyyli ja todellinen sävy sen kertoo.

Tuolla on ihania jakkupukuja http://www.andiata.fi/fin/indexani.html

Alkuperäinen kirjoittaja ole nainen:
Kuulostaa tylsältä ja ankealta. Oletko keski-ikäinen? Lihava? Sellaiset pukeutuu jakkuihin ja housuihin :X

en ole mutta en viihdy mekoissa tai topeissa tai muuten hirveen isoissa kaula-aukkoisissa paidoissa.
ehdotappa sitten jotain muuta äläkä vaan auo päätäsi siellä.

Mulla on aina juhlissa jotain tollasta. Keski-ikäinen olen, pitkä ja hoikka. Eri tyylisillä värikkäillä puseroilla/koruilla saa vaihtelua. Joskus voisi olla myös värikäs jakku. En vaan ole yhtään hameihminen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuulostaa tylsältä ja ankealta. Oletko keski-ikäinen? Lihava? Sellaiset pukeutuu jakkuihin ja housuihin :X

en ole mutta en viihdy mekoissa tai topeissa tai muuten hirveen isoissa kaula-aukkoisissa paidoissa.

:laugh: Mitä tyylitajuttomille enää voi ehdotella, kun ei mikään naisellisen kaunis kelpaa?!

:laugh: Mitä tyylitajuttomille enää voi ehdotella, kun ei mikään naisellisen kaunis kelpaa?!

Mä en ole nähnyt mitään naisellista ehdotusta sinulta :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:

Mä en ole nähnyt mitään naisellista ehdotusta sinulta :saint:

näinpä! jos ei kerta oo mitään mitä ehdottais ni turha sitten ees avata ja lukee jos ei keksi muuta sanomista kun haukkumista.

Yhteistyössä