Sopiiko nämä vaatteet häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vi e ras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä en menisi tuolla kokonaisuudella häihin, mutta toisaalta olen nähnyt häävieraita niin farkuissa kuin myös t-paita, salihousut ja crocsit -yhdistelmällä, että tietysti siihen nähden tuo on ok. Ehkä kuitenkin esim. kotelomekko olisi varmempi häävieraan asu. Tuo tunika+caprit on vähän semmoinen arkisenoloinen yhdistelmä.

Entäs tunika ja pitkät housut? Tai mitä te sitten ehdotatte,en osta sellisia vaatteita joita käytän vain kerran.

Riippuu materiaalista. Joku trikoo on aika arkinen.
Mistä muuten tiedät että sua ei tämän jälkeen kutsuta mihinkään juhliin?

Laita nuo sitten. Mutta tyylitön tulet olemaan. Arkisen näköinen, mikä viestii ettet kunnoita hääparia.

Jokaisella on oma tapa kunnioittaa... Jos ei ole yhtään mekko ihmisiä, ja silti sellaisen väkisin päälleen pukee, niin on mielestäni vähemmän kunnioittavaa, kuin että pukisi tyylikkäät itsensä näköiset vaatteet.

Tuo aapeen asuyhdistelmän sopivuus vähän riippuu. Pitäisi olla kuva, niin voisi sanoa, sopiiko vai ei :)

Ehdotan suoria housuja ja jakkua. Tai jotain todella siistiä paitaa vaikka joku silkkinen jos on kovin kuuma. Tai sitten jos ne caprit on todella siistit ja ajattelit yhdistää ne korkokenkiin (ei mihinkään sandaaleihin) niin sitten se silkkipusero niiden caprien kanssakin voisi mennä. Kyllä hiukka täytyy olla arkisempaa paremmat vaatteet häissä.

Paljaat varpaat voi olla. Jos kerran ei ole kirkkohäät niin miksei, riippuu häiden luonteesta. Tunikoitakin on niin erilaisia, joku pitsitunika vois olla ihan ok ja pitsilegginsit... Mut ihan perustrikoo versiona, ei. Itse en menisi, mut ei mua kiinnosta mitä muilla vierailla on päällä. itse käytän päivittäin legginsejä ja tunikaa/mekkoa se on mun arkivaate, niin juhliin pukeudun paremmin. Mut tosiaan jos on juhlavampi tunika ja bolerokin vaikka pitsineule joka siihen sopii niin... Parempi se kun t-paita ja farkut.

p.s. meillä ala-asteikäisillä pojilla oli ja on häissä musta puku. Vaikkei ne niitä muuten käytä, mut häihin pukeudutaan.

juhlava housut+toppi/paita/jakku. Molemmat selvästi juhlavaa materiaalia, eikä mitään trikoota.

Tuo nyt tietysti vähän rajoittaa, jos asun pitäisi olla juhlava, mutta kuitenkin arkinen että sitä voi käyttää muutoinkin. Voithan tutkia kirpparien tarjonnan jos et halua paljoa tuhlata rahaa.

Bolero on pitsinen ja tunikassa on myös pitsiä,caprit ovat suorat,ei mitään trikoo kangasta vaan ihan housukangasta. Korut tietysti laitan myös. Häät ovat maatilamatkailu paikassa. Capreja itsekin vielä mietin että vaidanko suoriin housuihin. kauheasti ei ole varaa ostella uusia ja nämä vaattee ovat uusia eikä kertaakaan käytettyjä vielä.

Sinänsä jännä kun olen kysynyt niin muiden mielestä on ihan sopiva häihin ja kun täältä tulin kysymään niin heti lytättiin että on mökkivaatteet. Vieraat tuntien niin siellä tulee olemaan niin juhlamekkoa kuin "tavallisempaa" vaatetta.

Nätit pitkät housut ja juhlava pusero tai toppi.
Caprit ei miusta ehkä sovi häihin.

Sinänsä jännä kun olen kysynyt niin muiden mielestä on ihan sopiva häihin ja kun täältä tulin kysymään niin heti lytättiin että on mökkivaatteet. Vieraat tuntien niin siellä tulee olemaan niin juhlamekkoa kuin "tavallisempaa" vaatetta.

Jos ei kaveripiirissäsi pukeuduta juhlallisesti? Kyllähän tuo mitä aloitukseen laitoit on ihan arkiasu eikä mikään juhla-asu. Ja pidän kyllä häitä juhlina joihin pistetään juhlavaatteet päälle. Mutta itsehän päätät missä menet. Laita vaikka kuva vaatteista niin on helpompi arvioida.

Yhteistyössä