Sopiiko ruskeasilmäiselle esim. tummanvaaleat hiukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja questtio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän se riippuu ihonkin väristä, mikä väri sopii.
Beyoncellekin passaa hyvin tummanvaalea, mutta jos ihon väri taittuu vaikka sinertävään, niin sitten ei.
beyonce-golden-blonde-hairstyle-229x300.jpg

Viimeksi muokattu:
No mulla on kyllä aika kalpea iho... esim. meikkivoiteen väreistä yleensä on se vaalein tai toiseksi vaalein... Ei mikään "persikkaiho" ole mulla. Eli sittenkö EI sovi vaaleampi tukka?

Äääääh.. Mä haluaisin jotain muutosta, 15 vuotta ollut samat ruskeat hiukset, musta eikä punainen ei sovi, ja raitoja on ollut..

Mikä sävy sitten voisi sopia jos on kalpea iho, ruskeat silmät & kulmat?? Sopisiko mikään vaaleampi sävy? Tiedän että mikään platinablondi ei tod sovi, mutta joku vaalea sävy?

Jos ap mallailisit jossain netin palvelussa, johon voi ladata oman kuvansa, erivärisiä hiuksia?
En ymmärrä oikein miten voisi sanoa, ettei sovi, kun osalla on luonnostaan vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Kuten mullakin lapsena.

[QUOTE="Mää";25795154]Jos ap mallailisit jossain netin palvelussa, johon voi ladata oman kuvansa, erivärisiä hiuksia?
En ymmärrä oikein miten voisi sanoa, ettei sovi, kun osalla on luonnostaan vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Kuten mullakin lapsena.[/QUOTE]
Kyllähän vaaleat hiukset voivatkin sopia ihan hyvin, ap:n linkittämä tummanvaalea taas on vähän so and so, ei sovi hyvin läheskään kaikille vaaleaihoisille.

Hudson_Leick_03.jpg

Viimeksi muokattu:
No olisko ap nyt ajanut takaa sitä, että hän epäili etteivät vaaleat sovi, ja siksi ehdotti tummanvaaleaa, kun ajatteli se olisi vähän tummempi ja siten luonnollisempi.
Hänellä on vissiin vain 4 vaihtoehtoa, musta, punainen, ruskea ja vaalea.
Enkä siis usko vaaleankaan olevan poissuljettu.
Mutta tosiaan noi makeover-palvelut ovat ihan hauskoja, kun tekee sarjan kuvia vierekkäin eri värisillä hiuksilla, niin näkee kuinka paljon se vaikuttaa. Harmi etten muista nyt yhtään sellaista johon pääsee rekisteröitymättä, ja joka tekee aidon näköisiä kuvia.
Ennen oli mtv3:n helmessä aika hyvä makeover-palvelu, mutta se ei kai enää ole toiminnassa.

mulla on kaksi tuon värisillä hiuksilla varustettua lasta, toisella ruskeat ja toisella siniset silmät. ja kolmannella on myös ruskeat silmät, ja vielä aika paljoa vaaleampi pää :D
mulla on ilm aika samanvärinen pää kun lapsilla, mutta värjäsin taas pari päivää sitten tummaksi. ja ruskeat silmät mullakin

Osaisiko joku vinkata sivua, jolla voisi kokeilla noita eri värejä?

Mä ajattelin tummanvaaleaa juurikin siksi, että se olisi "luonnollisempi" ruskeiden silmien ja kulmien kanssa. Mikä muu vaalea sävy voisi sopia?

Punainen mulla on joskus ollut ja se ei tuntunut jotenkin sopivalta...

En nyt omaa kuvaa tänne kehtaa linkittää, mutta siis kuvitelkaa kalpeaihoinen ruskeahiuksinen & silmäinen ihminen.. niin millainen vaalea voisi käydä?

Löysinkin sivun jonne piti rekisteröidä, mut kävi helposti. Siinä kokeilen niin mun mielestä näyttää hyvältä sellainen tuhkaan taittava tummahko vaalea. Ihan vaalea ei käy yhtään.

Yhteistyössä