Sopiiko tämä häihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rehevä rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rehevä rouva

Vieras
Kuukauden kuluttua serkkuni menee naimisiin, ja sinne tarvitsisi löytää jotain kaunista päälle. Ongelma on koko: Olen todella tuhdissa kunnossa (100kg ja 165cm, kurvikas ja todella rintava), eikä kaupoista tunnu löytyvän mitään mieluista. En haluaisi pukeutua telttaan, vaan korostaa hyviä puoliani. Törmäsin tähän mekkoon netissä. Mitä luulette, sopisiko se häihin? Kaiken kaikkiaan tulossa on ennen syyskuun loppua kolmet häät, joihin olen menossa vieraaksi, ja ajattelin että musta olisi varma valinta.

Ladies Plus Size Betsy Ruched Dress in Black by Kiyonna

Osaako joku englantia paremmin taitava lukea tuolta, minkä hintaiseksi tilaaminen tulisi (tullimaksut?) ja millainen on toimitusaika?

Kiitos kommenteista!

Jos tuo on makkarankuori, niin olisiko jollakulla ehdottaa jotakin muuta? En halua tietenkään näyttää makkarankuorelta, eli sitten jotain sen kuoren ja teltan väliltä.

Tällaisissa tilanteissa aina miettii, että voi kun olisin aloittanut tämän laihduttamisen aikaisemmin enkä olisi päästänyt itseäni näin lihavaksi. Vaikka turha itkeä kun maito on jo maassa...

No ootko kattonu ihan elloksen ja halensin valikoimat, siellä riittää kokoja yleensä hyvin, ja palautus on ilmainen jos ei sovikkaan.. Periaatteessahan kokomusta ei oo etiketin mukainen väri häissä, joten lähtisin mieluummin hakemaan jotain muuta väriä, kuin asustamaan tuota väreillä.

• Tykkää
Reactions: Wolt
Ap, mulla on tuosta sun kaupasta tosi hyviä kokemuksia, suosittelen! Tuosta nimenomaisesta mekkomallista mulla on sellainen kokemus, että ainakin mulle, päärynänmaöliselle, se ei istunut, alaosa tiukka ja yläosa iso. Riippuu vartalonmallista. Mekko on kaunis :) Tuolta kun tilaat, niin ei mene tulleja tai veroja, vaan pelkät postikulut, noin 10 puntaa muistaakseni. Noin viikossa tuli paketti. Palautusten postikulut maksetaan itse.

[QUOTE="Vieras";26704238]No ootko kattonu ihan elloksen ja halensin valikoimat, siellä riittää kokoja yleensä hyvin, ja palautus on ilmainen jos ei sovikkaan.. Periaatteessahan kokomusta ei oo etiketin mukainen väri häissä, joten lähtisin mieluummin hakemaan jotain muuta väriä, kuin asustamaan tuota väreillä.[/QUOTE]

Ihan oikeastiko mielummin Ellokselta tai Halensilta jotain halpisrytkyjä, kuin tuolta ap:n linkittämästä kaupasta laadukas juhlamekko? Et voi olla tosissasi?

En valitsisi noin myötäilevää mekkoa ap:n mitoilla. Jos kangas on ohutta näkyy jokainen muhkura eikä se oo nättiä se. Voi mekko ylhäältä istuva olla mut lantio ja peppu saattais olla edullisempaa piilottaa kuin laittaa tiukkaan kuoreen.. Äksymaijan ehdotus oli musta paljon parempi!

http://www.curvety.com/P/Ladies_Plus_Size_Wanderlust_Wrap_Dress_in_Magenta_by_Kiyonna-(1610).aspx

http://www.curvety.com/P/BOUDOIR-LACE-DRESS-in-CHOCOLATE(769).aspx

Painan yli 90 kg ja en ikunaan tunkis itseeni noin ahtaaseen koteloon.. Ei näytä kauniilta päällä. Tuon mallin päällä tietenkin näyttää, koska ei ole XL kokoa oikeasti..

Peesi.
Malli ei ole mitenkään "helppo", ja värikin on kokomusta.

Saattaahan malli sopiakin ap.lle, mutta tuollainen malli vaatisi kyllä sovituksen.

En keksi tähän hätään nyt muuta kauppaa. Et taida päästä mihinkään, jossa voisi sovittaa ja olisi hyvä pukeutumisneuvoja?
Jos pääset, niin esim. stockalla on ainakin yleensä hyvin juhlavaatetta.
Halonen nyt ainakin tulee mieleen -

Ehkä jokin jakkupukutyylinen juttu menisi. Jos olet kurvikas, niin hyvin leikattu malli eli ei säkki siis...
Leninki voisi tietysti olla mukavampi, jos jakkupukua ei löydy ohuemmasta materiaalista sitten.

Tuolla sivustolla oli mielestäni paremman värisiä, mallisia kuin se musta.
Ehkä jossain kaupassa ensin voisi kokeilla erilailla leikattuja mekkoja, tietäisi millainen sopii muodoille? Jos siis pääsee.
Ja tottakai reheväkin pukeutuu juhliin, adidaksen verkkareissako sinne pitäis mennä :kieh:

Mulla on ylipainoa myös paljon, mutta mulle kyllä nimenomaan sopii paremmin tuollaiset vartaloa myötäilevät vaatteet. Kotelomekot yms. Kuin ympärillä liehuvat teltat. Musta ap:n laittama mekko oli nätti, mutta ilman sovitusta olisi vaikea sanoa yhtään mitään.

Ja mulle taasen ei sovi lainkaan, ne jonkun linkittämät rockabilly-mekot, siis tyköistuva yläosa, ja leveät helmat. Musta tulee todella lihavan näköinen alaosassa, joka leventää leveää alaosaa vielä lisää.

Yhteistyössä