sopiiko tämä mielestäsi haalari pojalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensin meinasn vastata että tyttöjen haalariksi miellän, mutta sitten luin aloituksesi uudelleen, ja vastaan, että voisin hyvin laittaa pojallekin tuon "perintönä".

Kyllä voisin käyttää pojalla. Malli tuossa ei mielestäni ole mitenkään tyttömäinen, ei ole mitään rimpsuja tms. Olen saman mallin nähnytkin pojan päällä, eri väri vaan. Lilan värin joku voi ehkä mieltää tyttömäiseksi, mutta minusta ihmiset vois rohkeammin käyttää erilaisia värejä myös pojilla. Ei ne ole tyttöjen omaisuutta :)

Parivuotias tuskin vielä itse välittää haalarin ulkonäöstä, joten voisin laittaa tuon haalarin pojallekin. Vaikka tuollaista en kyllä itse ostaisi tytöllekään, en tykkää yhtään noista karvareuhkoista hupussa enkä liilasta väristä. Ennemmin kirkkaita perusvärejä (punainen, vihreä, sininen), ne sopii niin tytölle kuin pojallekin.

Tuo on vielä kesy, kun meidän kuopuksella on siskonsa frilla-haalari turkisreunalla, siis pihapukuna:D Noita tähtijuttujahan tulee vastaan, vaikka missä väreissä muksujen päällä marketeissa.Itse en tykkää koko kuosista, mutta muuten voisin laittaa.

Kyllä tuo mun mielestä aika tyttömäinen on, mutta jos poika vasta parivuotias ja sillä välttäisi uuden haalarin oston niin hyvin voisi pitää! Ja itse kanssa kyllä tuon karvareunan hupusta ottaisin pois mikäli se siitä irtoaa.

Yhteistyössä