Sopiiko varsitennarit lyhyen hameen ja legginsien kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vai näyttääkö typerältä. Haluaisin kevyet kengät kevääksi..korkkarit ei ole mun tyyliä ja balleriinojakin vähän vierastan. Kengissä sais vähän olla vartta, mutta ei kuitenkaan mitkään saappaat, kuten mulla nyt on mokkasaappaat...niissä tulee jo kuuma.

No en mä miltään rouvashenkilöltäkään halua näyttää, vaikka nyt 30v. olenkin...haluan silti pukeutua nuorekkaasti, koska myös näytän ikäistäni nuoremmalta.

Riippuu tyylistäsi ja siitä millaisia nuo vaatteet tarkalleen ottaen ovat... ja ehkä vähän iästä ja ruumiinrakenteestakin. Pitkä- ja hoikkasäärisellä nuore(hko)lla tytöllä tai naisella todennäköisimmin näyttää hyvältä.

[QUOTE="vieras";23644094]Eli Ei tennareita, koska ne on teineille vai? Millasia sitten suosittelette?

Ap[/QUOTE]

Ei tennarit ole VAIN teineille, mutta ellet tosiaan omista pitkiä hoikkia jalkoja niin paremmalta minusta näyttäisi jotkut avokkaat tai ballerinat tai edes varrettomat slip-onit/tennarit.

Mä oon pitänyt syksyn/talven varsitennareita. Tosin farkkujen kanssa mutta kuitenkin. Ja ikää 30v. :)

Ei se musta ap hullun näköistä olis, ei niissä kengissä ikärajaa oo! Jos n miellyttää eniten, niin älä muiden mielipiteistä (tai ikärasismista) välitä. Ihan sama minkälaiset jalat sulla on!

Yhteistyössä