Sopimus mahdollinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pekka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pekka

Vieras
En vaikean sairauden jälkeen kykene yhdyntään. Vaimoni, alle 40, sanoi voivansa olla ilman seksiä loppuelämänsä, mutta ellei se minua loukkaa hoitavansa seksin muualla avioliittoamme loukkaamatta.

Pitkän harkinnan jälkeen päädyimme jälkimmäiseen. Vaimolla on vakituinen suhde naimisissa olevan miehen kanssa. He viettävät yhdessä yön kaksi kuukaudessa. Vaimon sallittuun vieraaseen suhteeseen oli aluksi vaikea tottua, vaikka se oli yhteinen päätös. Nyt olen oppinut sen henkisestikin hyväksymään. Halusin kertoa tämän, kun olen lukenut niin monia omistushaluisia viestejä. Ainakin minun mielestäni vaimoni ja minun tunnepuoli ja yhteenkuuluvuus on hyvä.

Entäpä sen kolmannen osapuolen vaimo? Onko kukaan tullut ajatelleeksi miltä hänestä tuntuu? Olisitte edes vapaan miehen etsineet sopimukseenne osapuoleksi. No, kukin taaplaa tyylillään, en kyllä itse hyväksyisi

Aikuiset vasstaavat tekemisistään ja puolisostaan. Vaimoni on tutustunut miesystäväänsä ravintolassa ja siitä on syntynyt suhde. Vaimoni on tietysti tälle miehelle syrjähyppy, sellaiseen ei kai tavallisesti pyydetä lupaa, vaikka meillä onkin pyydetty ja saatu.

Ei kai se, ettei toinen kykene yhdyntään, tarkoita sitä, että kummankaan tulisi elää seksitöntä elämää edes hetkellisesti, saati sitten loppuelämäänsä?

Ainakin meillä harrastetaan seksiä huomattavasti useammin kuin yhdyntää...

Kyllä sinua jossakin sydämen sopukassa vähän kaihertaa, kun mietit tuota miestä jyystämässä vaimoasi ja miten vaimosi nauttii. Ei tuollaiset sopimukset ole ihan normaaleja. Epäilen, ettei pääsi kestä tuota kuitenkaan ja masennut. Teidän läheisyytenne tulee kärsimään.

Ensimmäiseksi minua ihmetyttää se, että seksi on tässä sama asia kuin yhdyntä vaikka yhdyntä on vain yksi osa seksiä. Miksi ette tutustuisi toistenne kehoon uudelta näkökannalta ja opettelisitte yhdessä muunkilaista seksiä kuin yhdyntäpainoitteisen.

Voimia sinulle! Pelkään kuitenkin, että rikot itseäsi. Vahva sinun täytyy olla, että jaksat ja pää kestää vaimosi tekemisiä. Toisaalta jos ajattelen asiaa esim. omalle kohdalle, olisi kyllä todella rankka ajatus elää ilman seksiä. Omalla miehelläni, joka on minua vanhempi, on erektio-ongelmia, mutta kyllähän homma kuitenkin toimii tuon tuostakin. Täysin seksitöntä elämää en silti uskaltaisi ajatellakaan. Mutta kuten moni kirjoitti, seksi on todella muutakin kuin se yhdyntä. Läheisyyttä, lämpöä, toisen hyväilyä, hellimistä. Pitäkäähän huoli, että teillä on sitä ylenpalttisesti!!! Hyvää jatkoa tähän, joskus niin julmaan elämään...!

Puhuitteko koskaan, että ostaisitte kaikenlaisia aikuisten leluja ja onhan sinulla kaksi kättä, eikö?

Tuntuu vain, että olisi mukavampaa antaa vaimon haluama nautinto muulla tavalla, että ei ainakaan pääsisi missään vaiheessa pilaamaan teidän muuten hyvältä kuullostavaa suhdetta.

Hyvää kesää!

Tottakai meillä on omat keskinäiset seksileikit. Vaimoni kaipaa myös yhdyntää ja sen hän saa sopimuksemme mukaan muualta. Vakituinen miesystävä tuntuu minustakin paremmalta ratkaisulta kuin vaimon ravintoloissa hilluminen ja irtopainokset. Minusta on inhimillistä, että vaimo saa myös sukupuoliyhdyntöjä, joita haluaa, myönnän kaiherruksen mutta sen kanssa elää, kun muutenkin saa elää.

Jaa a. No ei se ""naisen yhdyntä"" ole mikään mekaaninen suoritus. Tyydyttävä yhdyntä, on monen eri asian summa. Suurimmalta osin se riippuu siitä, ketä mies sen tekee. Toinen on, että ajan kanssa ko. mies tietää jo miten se parhaiten tuntuu. Kolmas on, että ko. miehen tyydytys on se loppusilaus. Mutta tyydyttävää yhdyntää soi helposti simuloida!

Pelkkä yhdynnän hakeminen on vähän keinotekoista. Asennosta riippuen, tuota ""yhdyntää"" pystyy apuvälinen jäljittelemään, ihan tyydyttävästi.

Vaikka siten, että hommaat ""naruilla"" kiinnitettävän vehkeen, makaat sängyllä ja nainen on päällä. Ero ei ole niin radikaali, etteikö siitä saisi tyydyttävää ""yhdyntää"" matkittua.

Tai miten vain, riippuu sairaudestasi. Tuolla apuvälineellä nyt pystyt halutessasi jäljittelemään yhdyntää täysin kelvollisesti.

Puhun tietenkin vain omalta kannaltani, kuten jokainen. Mutta luulisin tuon olevan kuitenkin parempi, kuin joku kuka tahansa mies, joka vain harrastaa naisesi kanssa, yhdyntäkeskeistä seksiä.

Mutta tämä aihe on tekaistu. Kukaan nainen ei pyytettömästi tuollaista ehdota, tämä on vain jonkun miehen kokeilu, mitä vastauksia tulee.

Pekka, me etsimme näissä asioissa aina itsellemme sopivat ratkaisut. Teillä se menee niinkuin olette vaimon kanssa sopineet. Minusta siinä ei ole mitään moittimista, jos asia hoituu tuolla keinoin ja kun tuo kolmas osapuolikin tietää, mistä on kysymys. Miehet vastaavassa tilanteessa käyttäisivät ostopalveluseksiä.

Ymmärrän sinua ja vaimoasi. Sinulle ratkaisu on tunnetasolla vaikea, mutta siedettävä ja todella on niin, että parempihan terve vakituinen apumies on, kuin jatkuva metsästys. Se toisi riskejä!

Hyvää elämää sinulle ja vaimollesi. Elämä on lahja, jonka suuruuden ymmärtää vasta sitten, kun sen on ollut vaarassa menettää.

Yhteistyössä