sopisko?sisustus asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36

ylläoleva sohva,tammiviilun värinen olkkarin pöytä jossa metallijalat

sitten nää kirjahyllyt.
mun mielestä värit sopii

tätä kirjahyllyä
ja kuvioidulla lasiovilla,tai sitten tavallisilla lasiovilla johon ite teen jonkun koristelun kankaasta tms.

mutta,jos on musta sohva,tammikuvioiset hyllyt sekä tv-taso jne. niin entäs sitten matto ja verhot?

tv:n läheisyyteen tulee muutama mustavalkoinen (?) taulu.

Mä luulin että sä olet meillä käynyt, mutta meidän sohva on hyvin tummanharmaa, ei musta :D Erittäin saman tyyppinen kuitenkin, ja hyllyt taitaa olla samat, onko Billyä? Meillä on kirsikanpunaiset verhot ja sovatyynyt, mattoja ei ole tällä hetkellä ollenkaan, mutta sitten kun tulee niin sekin on aika lailla kirsikanpunainen, vähän tummempaa ja hilitympää sävyä kuin nuo verhot kuitenkin. Antiikkivalkoinen "kattokruunu" on meillä lamppuna. Tämä on niin valoisa huone, että ei tule noillakaan väreillä liian tummaa.

Kesäksi olisin halunnut tekstiileihin valkoista, limenvihreää ja harmaata, mutta oli miehen mielestä liian radikaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Mä luulin että sä olet meillä käynyt, mutta meidän sohva on hyvin tummanharmaa, ei musta :D Erittäin saman tyyppinen kuitenkin, ja hyllyt taitaa olla samat, onko Billyä? Meillä on kirsikanpunaiset verhot ja sovatyynyt, mattoja ei ole tällä hetkellä ollenkaan, mutta sitten kun tulee niin sekin on aika lailla kirsikanpunainen, vähän tummempaa ja hilitympää sävyä kuin nuo verhot kuitenkin. Antiikkivalkoinen "kattokruunu" on meillä lamppuna. Tämä on niin valoisa huone, että ei tule noillakaan väreillä liian tummaa.

Kesäksi olisin halunnut tekstiileihin valkoista, limenvihreää ja harmaata, mutta oli miehen mielestä liian radikaalia.

meidän piti ostaa tummanharmaa sohva,täällä kyselinkin että mikä sopis kun meinasin ensin että maalaan seinät :whistle:
me miehen kanssa vielä puhuttiin siitä ja hän ei sit haluakkaan semmosta vaan jonkun tumman.ei siinä meni sitten ne mun suunnitelmat,hän ei haluu että on semmonen "ämmien" olkkari jossa on liilaa ja kaikki muita hapatuksia :laugh:
kuulema pelkistettyä ja helppohoitosta,sinänsä on mies oikeassa.onhan meillä tuo keksimöhnä näppi täällä.nahasta on helpompi putsata kun kankaasta,oletan.
kirjahyllyt on samat,niistä en luovu :laugh:

mutta joku tommonen lilaan/kirsikaan menevä iskee kyllä hyvin,tulee kivasti esille

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/00144447

meillä on ne semmoset viininpunaset verhot joissa tota samaa kuviota kun tuossa matossa.ne olis kivat.harmi vaan että noita on vaan 2kpl ja tarvis 3 ainaski (olkkaris 2m leveä ikkuna+parvekkeen ovi) ja noita ei oo enää kait ikeassa.nettisivuilta ei ainakaan löytyny ja kun ostin ne verhot niin olivat alennettuna 10e/pkt

ja lakaa muuten missään nimessä ostako tota mattoa :o
ostettiin olkkariin vihreä ja siitä lähtee NIIN paljon sitä villaa että huhhuh,jos ei muuten imuroi niin matto pitää jokapäivä tai muuten kävelee villakoirat vastaan jo illalla.

sopisko toi myrkynvihree sen lilan/kirsikan kanssa? :whistle:

voi olla että toi matto lähtee roskiin,siis tuo vihree villahirvitys :x makso onneks vaan 50e vaikka hintalapussa oli että 199 :laugh:

voinhan mä kokeilla niitä meidän viininpunasia verhoja,kyllä sen sit huomaa jos ne sotii.tää matto on onneks aika tumma.pitää laittaa vaikka sitten kuvaa kun ollaan saatu ne hyllyt tms, ostettua ja sohva on paikallaan.

siis herranjumala,billyihin ovet maksaa suunnilleen samanverran kun itse se hylly :whistle:
jos ostettais 4x 80cm kirjahylly ja se "kulma" hylly niin tulis ovineen maksaa koko lysti 700e |O

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Billyn hyllyjä ja ovia saa tosi usein Löytönurkasta, meidän on kaikki sieltä... tosin silloin kun ostettiin niin asuttiin Ikean lähellä ja rampattiin siellä yhtenään...

mekin asuttiin ihan lähellä,kehä kolmosen toisella puolella :whistle:
eikä nytkään oo kun 10min matka.
voishan niitä ovia "kerätä" pikkuhiljaa

Yhteistyössä