Sopiva elokuva 11-12 vuotiaiden lleirille???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Gemma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

"Gemma"

Vieras
Niin elikkäs mikäs ois teidän mielestä sopiva elokuva, joka voitais kattoo leirillä illalla 11-12-vuotiaiden kanssa (no okei yks on just täyttäny 13)? On sekä tyttöjä että poikia, ja ikärajoja noudatetaan ehdottomasti, vaikka joillakin ei ilmeisesti siitä niin tarkkoja kotona ollakaan-.--

Onko Risto Räppääjä (se toinen osa) liian lälly, kun noi alkaa olla jo tollasessa esimurrosiän kovis-vaiheessa?

No mikäs sitten ois hyvä? Omasta mielestäni se risto räppääjä ykkönen oli kyllä ainakin hyvä, ja uskon että jonkun vuoden päästä nää lapsetkin on taas samaa mieltä...

scary movieko ois hyvä?

[QUOTE="Gemma";23084388]Viime leirillä katottiin saiturin joulu, ja siitä yks lapsi alko itkee ku oli niin pelottava, että onko toi yö museossa sit yhtä pelottava??[/QUOTE]

Ei ainakaan mun mielestä oo pelottava. En tosin osaa verrata tohon Saiturin jouluun kun sitä en ole nähnyt.
Toinen, vähän ehkä vastaavanlainen kun toi Yö museossa, on Kansallisaarre (k11. Siinä tosin on kai ainakin yhdessä kohtaa joku ampumisjuttu? mutta ketään ei kuole ja loppu hyvin kaikki hyvin).

lisäks mulla tuli mieleen (on ainakin väh. k11, eikä mun mielestä mitään yber-pelottavia):
-Narnian tarinat: Velho ja leijona
-Noidan oppipoika
-Legenda suojelijoista
-Lumottu

Jano, ite oon _aina_ tykänny animaatioleffoista (kutosellakin käytiin kaverin synttäreillä leffassa ja nimenomaan animaatioleffa kyseessä), mutta eriasia tykkäiskö noi pojat jostain (k3) Valiantista tai Up-korkeuksissa -tyylisistä leffoista... tietysti jokkut Shrekit ja Kananlentokin vois sitte taas mennäkin.

Uusimmat

Yhteistyössä