Sori mutta taas yksi mamu-ahdistusketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Asun Rovaniemellä, uskomatonta miten katukuvaan on ilmestynyt muovikasseineen rahjustavia tummia nuoriamiehiä paljon! Uutisia en enää halua nähdä, ahdistaa kaikki. Lenkkeileville naisille huudellaan perään, kauppojen jonoissa etuillaan. Roskat heitetään käsistä just siihen missä satutaan olemaan. Taloissa on ollut metelin takia järjestyshäiriöitä.
Minä väitän etten ole paha ihminen enkä rasisti mutta MINÄ HALUAN NÄMÄ MIEHET POIS TÄÄLTÄ!!!!

Tämä on vasta alkua ikävä kyllä, mutta kun meillä on se unelma. Unelma kohta käy toteen kun on 100 000 aggressiivista uutta täysi-ikäistä MUSLIMIMIESTÄ tässä maassa. :sick::sick::sick::sick:

Tää jäi pois
Mistä Ruotsin raiskaustilastot kertovat?

Ruotsi on avannut porttinsa pakolaisille. Tänäkin vuonna turvapaikanhakijoiden määrä kohonnee kuudellakymmenellä tuhannella.3 Pakolaisia on tullut esimerkiksi Somaliasta, Syyriasta ja Libanonista.

Ruotsissa on huikea määrä pakolaisia. Viime vuonna Ruotsalaislehti Sydsvenskan uutisoi maahan päästettävien pakolaismäärän kohoavan 2014 lokakuussa 100 000:een. Ruotsiin onkin tullut viime vuosina ennätysmäärä pakolaisia.

Korkeat maahanmuuttomäärät ovat luultavasti yksi syy raiskaustilastojen kasvulle. Tämä on hyvin todennäköistä, vaikka Ruotsin viranomaiset eivät paljasta rikokseen syyllistyneiden etnistä taustaa. Jos on Ruotsin kansalaisuus, niin silloin puhutaan ruotsalaisesta henkilöstä, etnisestä alkuperästä riippumatta.

Suomen ja Norjan raiskaustilastoissa on silmiinpistävää ulkomaalaisten ylivoimainen osuus verrattuna kantaväestöön, kun tapaukset suhteutetaan ulkomaalaisten määrään.4 Suomen ja Norjan tilastot antavat voimakkaan viitteen siitä, että myös Ruotsin vastaavissa tilastoissa voimakkaampina tekijöinä ovat ulkomaalaistaustaiset henkilöt.

Myös Aftonbladetin (2010) kirjoituksen ”Sverige i botten av våldtäktsstatistik”mukaan raiskausilmoitukset olisivat nousseet tasaisesti vuoden 2004 jälkeen. Vuonna 2010 Ruotsissa nostettiin kansainvälisesti toiseksi eniten raiskaussyytteitä.

Tilanne on sietämätön ja sitä ei voi kestää pitkään. Pinnan alla kytee, sillä kaikki eivät enää hyväksy maahanmuuttovirastojen ja päättävien politiikkojen pakolaislinjaa. Lisäksi tämä aiheuttaa kärsimystä maahanmuuttajille, joita rikollisen väestönosan käytös saattaa leimata

Kun nämä miehet tajuavat hakemuksensa käsittelyn kestävän 1-2vuotta, sitten (jos tekee valituksen) uudet 1-2 vuotta, ei ole töitä, ei rahaa, ei osaa kieltä, ei ole naista. Nämä miehet turhautuvat, radikalisoituvat, ottavat lain omiin käsiinsä.

Suomalaisena naisena en aio luopua yhdestäkään minulle kuuluvasta oikeudesta pukeutua, sanoa ja tehdä, olla ja mennä niinkuin itse parhaaksi näen. Täytyykö minun pitää tästä kiinni oman koskemattomuuteni ja terveyteni uhalla?

Kun nämä miehet tajuavat hakemuksensa käsittelyn kestävän 1-2vuotta, sitten (jos tekee valituksen) uudet 1-2 vuotta, ei ole töitä, ei rahaa, ei osaa kieltä, ei ole naista. Nämä miehet turhautuvat, radikalisoituvat, ottavat lain omiin käsiinsä.

Suomalaisena naisena en aio luopua yhdestäkään minulle kuuluvasta oikeudesta pukeutua, sanoa ja tehdä, olla ja mennä niinkuin itse parhaaksi näen. Täytyykö minun pitää tästä kiinni oman koskemattomuuteni ja terveyteni uhalla?

Kyllä.

Ei meidän ajattelevien suomalaisten naisten mielipide kiinnosta paljonkaan :( Tärkeintä on, että jotkut saavat toteuttaa itseään mamumiesten hoivaajina ja pääsevät piakkoin ehkä kantamaan huntua.

Kaiken lisäksi, vaikka nuo hoivaajat tekevät kaikkensa, että mamumiesten olisi mukava saapua tänne, heidän työtään halveksitaan valittamalla patjoista, tylsyydestä, syrjäseuduille joutumisesta ja vaikka mistä. Ja lähtemällä mielenosoituksellisesti lätkimään tarjotuista tiloista.

Valitettavasti me emme pysty kovin kauaa pukeutumaan, kuten haluamme, ilman että joku muslimimies tulee (lievimmässä tapauksessa) agressiivisesti käskemään peittämään itsesi. Näin tapahtuu jo monissa Euroopan maissa, joissa naiset pukeutuvat tavalliseen länsimaiseen tapaan.

Suomessa mamumiehet kulkevat porukoissa, seuraavat naisia, huutelevat, tuijoittavat ja liimautuvat kiinni, esim. bussipysäkillä ihan viereen istumaan. Eivät kunnioita toisten ihmisten rajoja ja muutenkin ovat hyökkääviä. Eipä suomalaisnainen voi näissä tilanteissa muuta kuin yrittää olla välittämättä, väistää ja jatkossa vältellä tällaisia kohtaamisia. Kohta nuoria, länsimaalaiset naiset huoriksi tuomitsevia, muslimimiehiä liikkuu joka paikassa, eikä heidän välttelynsä enää onnistu, joten naisilla ei ole enää muuta vaihtoehtoa kuin jäädä neljän seinän sisälle, elleivät halua kokea jatkuvaa ahdistelua, uhkaa, pelkoa ja ahdistusta.

suomalaisia känniääliöitä on pystynyt hyvin välttelemään, kun ei käy baareissa, mutta muslimimiehet eivät anna kulkea rauhassa edes kaupassa tai kuntolenkillä.

Ei vittu, tää oli justiin se mun pahin painajainen. Vittu, mä oon rasisti ja tuun olee sitä aina. Nyt suvikset ootte varmaan onnellisia ja saatte tuhat määrin sitä onnea ja varsinkin, sitä mitä ootte halunnu koko ajan. Suvikset vois nyt sit tarjota noille kotinsa ja itsensä, sitä halutaan olla niin sivistynyttä ja suvaitsevaisia, että kieli ruskeana nuollaan mamuja ja ollaan niin ymmärtäväisiä.

Liikaa on liikaa. Vittu, että on Suomen hallitus toiminu hienosti, nyt saadaan raiskaajia ja aivan varmasti pedofiilejä lisää. Suomen hallitus HAISTAKAA VITTU! !!!

Yhteistyössä