sori sori, taas kiukuttelua.... ja itsetunto-ongelmia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
No niin, auttakaas mua ja kertokaa että hormoonitko kiusaa vai mistä taas kiikastaa...

Mies kun on sellaisessa työssä, jossa aina tietyn episodin jälkeen (hyvin harvoin) on sellainen iltapuku-juhlaillallinen. Parina aikaisempana kertana ei olla päästy sinne erinäisistä syistä, mutta nyt ei olis ollut mitään estettä.

Tänään aamulla kun olin valmiiksi pahalla tuulella (jouduin heräämään sika-ajoissa ja viedä miehen töihin saadakseni auton käyttööni) ja mies oli ärsyttävä. Siinä matkalla sitten kysäisin että eikö tosiaan ole tullut kutsua sinne tilaisuuteen vaiko eikö sitä olla vaan mulle näytetty.

Mies sitten sanoi että juu, kutsu on tullut, mutta se on unohtunut häneltä töihin, kun ei kuitenkaan olla menossa sinne.

Mä aloin murjottamaan ja miettimään asiaa pienessä mielessäni. Mulle ei tullut kuin 2 vaihtoehtoa. Joko mies häpeää mua niin paljon ettei halua viedä mua ihmisten ilmoille valaan kokoisena ja näköisenä. Tai sitten sillä on joku toinen muija töistä....

Mies sitten huomasi että olen kiukkuinen kuin ampiainen ja kysyi mitä väärää hän nyt on tehnyt. Kerroin hänelle epäilykseni jolloin mies huokaisi syvään ja sanoi että tuliko mieleeni että mä olen pakkolevossa.

Tuo on kuitenkin täysin tekosyy, eipä siellä juhlissa olis pitänyt muuta kuin istua, syödä ja seurustella vieraiden ihmisten kanssa, eli just kaikkea mitä rakastan. Ja me ollaan käyty yhdessä kaupassa ja miehen veljen luona kylässä yms.

Tää kuulostaa ehkä tosi naurettavalta, mutta nyt kun muutenkin piehtaroin itsetuntokomplekseissa, niin ei todellakaan ole kiva edes ajatuksena että mies tosiaan häpeää mua niin paljon. Toiseen naiseen mä en ihan tosissani usko, tuli vaan kiukkuisena ajatus mieleen.

Mutta: olenko taas hormoonihuurupää ja suutun (vaihteeksi) tyhjästä vai mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Älä mieti, miksi miehes ei näyttänyt kutsua, vaan laittaudut hienoksi ja tuppaat vaan mukaan.

Enpä usko että mies itsekään on sinne menossa. Tai jos edes yrittää niin on päätään lyhyempi :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Älä mieti, miksi miehes ei näyttänyt kutsua, vaan laittaudut hienoksi ja tuppaat vaan mukaan.

Enpä usko että mies itsekään on sinne menossa. Tai jos edes yrittää niin on päätään lyhyempi :kieh: :kieh:

Jospa se ei halunnut vaan itse mennä sinne alunperinkään, eikä siks näyttänyt sitä kutsua?

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Kyllä mä sanoisin että sun hormonit tekee tepposet ja suutuit tyhjästä :hug:

Eli mä alan olla taas samanlainen sekopää ku ekaa odottaessa :ashamed: :ashamed: . Hormoonit EI VAAN SOVI mulle ja sit mä en edes erota normaalia käytöstä noihin tepposiin :headwall: :headwall: .

Toisaalta mies kyllä tietää että mä olen tuota tilaisuutta odottanut kuin kuuta nousevaa ja ihan yksinään sitten päätteli ettei sinne olla menossa |O

Jospa se ei halunnut vaan itse mennä sinne alunperinkään, eikä siks näyttänyt sitä kutsua?

Voi se tietty olla niinkin...

voi taivas...

nyt sinuna kyllä jo hommaisin jotain apua itelleni. noi sun hermoomiset menee jo överiksi eikä varmaan tee hyvää verenpaineelle, vauvalle tai parisuhteelle, miehestä nyt puhumattakaan.

etkö ite ole yhtään huolissas itestäs?

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Sä olet kyllä nyt ihan hassu. :D Kuka nyt haluaisi istua typerissä pukupippaloissa?

(niin joo, näitkö muuten sen käkkäräkuvani :ashamed: )

:D :D No kun olis niin kiva välillä laittautua ja sit mä oikeesti RAKASTAN sitä kun saa jutella vieraiden ihmisten kanssa ja tutustua. Se on mun intohimo =) .

Hitsi vie, en nähnyt, ei ainakaan profiilissa ollut se kuva eihän? Pitääkin lähteä vakoilemaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ymmärrän niin täysin suuttumuksesi, raskauden aikana kun olisin itse voinut toimia samoin.
Turhaan taisit suuttua kuitenkin, eli oot ehkä anteeksipyynnön velkaa miehelles.

Olipa nätisti aseteltu että hölmö olen :D :D

Kyllä mä veikkaisin,ettei se ole muistanu koko juttua, kun ei sitä ite kiinnosta ja sitten se on viellä funtsinu, etä kun sä olet pakkolevossa muutenkin, niin ei ole edes fiksua ehdottaa sullelähtöä, joten ei tarvi muistaa koko juttua.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja pitkään seurannut:
voi taivas...

nyt sinuna kyllä jo hommaisin jotain apua itelleni. noi sun hermoomiset menee jo överiksi eikä varmaan tee hyvää verenpaineelle, vauvalle tai parisuhteelle, miehestä nyt puhumattakaan.

etkö ite ole yhtään huolissas itestäs?

Miten pitkään sä olet mahtanut seurata kun tää on toinen riita miehen kanssa, eli vasta nyt muutaman viikon on mua nuo hormoonit kiusanneet :D :D

Kerro ihmeessä mistä tähän ongelmaan saa apua?

Edellisessä raskaudessa mä suutuin jopa ventovieraille ihmisille, seisoin mm. suojatien vieressä näyttämässä keskisormea autoille jotka ei pysähtynyt yms.

Sama juttu joka kerta kuukautisten aikaan. Enkä liioin voi käyttää hormonaalista ehkäisyä. Hormoonit ei vaan sovi mulle ja ne tekee musta ihan sekopäisen.

Mies saa luvan kestää, parisuhde kestää varmasti, vauva toivottavasti voi hyvin ja verenpaine mulla on ollut aina hyvä.

:ashamed: :ashamed: Okei mimmit! Selkeä tuomio oli että hormoonit kiusaa ja suutuin tyhjästä. Ja mä kun olin taas varma että mies on sika ja täältä tulee sama tuomio :snotty: .

No, enää reilu pari kuukautta joudutte mua kestämään täällä hölmöine ajatuksineni ja miehellä sama aika. Kyllä te kestätte, joohan B) :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ylipaino on monelle miehelle este, näyttäytymiselle

Niii jos mua tarkoitat, niin ei miestä oo aiemmin kyllä yhtään haitannut, eikä ole vieraitakaan ;) .

Mutta kieltämättä nyt vielä raskausvatsan kanssa mä OLEN aika massiivinen ja tuo just tuli mieleeni :(

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ylipaino on monelle miehelle este, näyttäytymiselle

Niii jos mua tarkoitat, niin ei miestä oo aiemmin kyllä yhtään haitannut, eikä ole vieraitakaan ;) .

Mutta kieltämättä nyt vielä raskausvatsan kanssa mä OLEN aika massiivinen ja tuo just tuli mieleeni :(

No höpöhöpö. tuskin tästä on kyse, harmaa on vain ilkeä.

Yhteistyössä