sori sori, taas kiukuttelua.... ja itsetunto-ongelmia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ylipaino on monelle miehelle este, näyttäytymiselle

Niii jos mua tarkoitat, niin ei miestä oo aiemmin kyllä yhtään haitannut, eikä ole vieraitakaan ;) .

Mutta kieltämättä nyt vielä raskausvatsan kanssa mä OLEN aika massiivinen ja tuo just tuli mieleeni :(

No höpöhöpö. tuskin tästä on kyse, harmaa on vain ilkeä.

Ja sä oot sulkkis :hug: =)

Alkuperäinen kirjoittaja pitkään seurannut:
voi taivas...

nyt sinuna kyllä jo hommaisin jotain apua itelleni. noi sun hermoomiset menee jo överiksi eikä varmaan tee hyvää verenpaineelle, vauvalle tai parisuhteelle, miehestä nyt puhumattakaan.

etkö ite ole yhtään huolissas itestäs?

Mikäköhän jeesustelija tämäkin on....

siis noi sun "oireet" kuullostaa ihan meikäläiseltä :D
mä olen ollu ihan samanlainen ja vainoharhanen raskauksien aikana.
yleensä me ei ikinä riidellä, mutta 2 meidän suhteen pahinta riitaa on ollu ekan ja kolmosen odotuksen aikana. joo, ja ihan ollu meikäläisen vika, ihme asioista kasvattanu hirveet ongelmat ja sit ne kerralla purkanu

Voi ei. Eiköhän miehesi vaan hyvää tarkoittanut. Ei tahtonut kertoa sulle kun kerran tiesi että tahtoisit lähteä. Kun kerran olet pakkolevossa, niin kannattaahan sitä noudattaa, vaikka hulluksihan siinä tulee. Kerroit aiemmin että miehesi ei tykännyt yhtään kun värjäsit hiuksesi (siis lasta ajatellen), niin eiköhän tässä ole jotain samanlaista takana. Mielestäni on todella suloista ettei mies ole tyrkyttänyt moista juhlaa sulle ja on ihan vapaaehtoisesti itse jäämässä kotiin kanssasi. Siis että automaattisesti ajattelee että jos et itse pääse mukaan niin ei hänkään mene. Oikeasti, tuollaisia miehiä ei ole kovin montaa.

Tyhmää sanoa, mutta hormonit ne siellä taas tekee tepposia. Ihan niinkuin eilinen ex-työkaveri + vaimo - episodi. Ja raivostuminen esikolle aiempana päivänä. (Joo, siis mähän EN seuraa kaikkea mitä sä kirjoitat :laugh: )

Ota ihan rauhassa ja ihan oikeasti ole ylpeä miehestäsi. Hän tahtoo TEIDÄN parastanne ja jää itsekin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja pinja:
siis noi sun "oireet" kuullostaa ihan meikäläiseltä :D
mä olen ollu ihan samanlainen ja vainoharhanen raskauksien aikana.
yleensä me ei ikinä riidellä, mutta 2 meidän suhteen pahinta riitaa on ollu ekan ja kolmosen odotuksen aikana. joo, ja ihan ollu meikäläisen vika, ihme asioista kasvattanu hirveet ongelmat ja sit ne kerralla purkanu

Joo mä myös myönnän olevani ihan hullu raskausaikoina. Nyt ehdin jo mainostaa että tällä kertaa oon ollut NIIN rauhallinen, mutta en näemmä vaan enää :ashamed: :ashamed: . No, ehkä mies tiesi jo tätä odottaa edelliseen raskauteen verraten ja osaa jättää mun kiukuttelut omaan arvoonsa :whistle:

Ja Pastori mua myös huvitti tuo kommentti, etenkin kun nikkinä oli "pidempään seurannut". Kun tosiaan viikon aikana ollaan kahdesti riidelty ja muuten ei lainkaan :D :D .

No, itsepähän mä noita kommentteja kerjään kun tänne tilitän, en vaan osaa pahemmin suodatella että mitä kannattaa kertoa/kirjoittaa ja mitä ei.

Mut mul on paksu nahka harmaiden kanssa, antaa tulla vaan :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Voi ei. Eiköhän miehesi vaan hyvää tarkoittanut. Ei tahtonut kertoa sulle kun kerran tiesi että tahtoisit lähteä. Kun kerran olet pakkolevossa, niin kannattaahan sitä noudattaa, vaikka hulluksihan siinä tulee. Kerroit aiemmin että miehesi ei tykännyt yhtään kun värjäsit hiuksesi (siis lasta ajatellen), niin eiköhän tässä ole jotain samanlaista takana. Mielestäni on todella suloista ettei mies ole tyrkyttänyt moista juhlaa sulle ja on ihan vapaaehtoisesti itse jäämässä kotiin kanssasi. Siis että automaattisesti ajattelee että jos et itse pääse mukaan niin ei hänkään mene. Oikeasti, tuollaisia miehiä ei ole kovin montaa.

Tyhmää sanoa, mutta hormonit ne siellä taas tekee tepposia. Ihan niinkuin eilinen ex-työkaveri + vaimo - episodi. Ja raivostuminen esikolle aiempana päivänä. (Joo, siis mähän EN seuraa kaikkea mitä sä kirjoitat :laugh: )

Ota ihan rauhassa ja ihan oikeasti ole ylpeä miehestäsi. Hän tahtoo TEIDÄN parastanne ja jää itsekin kotiin.

Ai sä käänsit sen sitten NOIN PÄIN :D :D . Hitsi, ei tullut kyllä mieleenikään :D :D . Taas tuli mun järki ja ääni (täällä palstalla) kertomaan miten asiat on, kiitosta vaan jälleen kerran :hug: . Ja siis SÄ olet mua useamman vuoden nuorempi :whistle: :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:

Ai sä käänsit sen sitten NOIN PÄIN :D :D . Hitsi, ei tullut kyllä mieleenikään :D :D . Taas tuli mun järki ja ääni (täällä palstalla) kertomaan miten asiat on, kiitosta vaan jälleen kerran :hug: . Ja siis SÄ olet mua useamman vuoden nuorempi :whistle: :whistle: :ashamed:

Kaikesta tästä huokuvasta sarkasmistani huolimatta yritän katsoa asioita positiiviselta kantilta... Aina se ei onnistu. Mutta tuohan nyt oli ihan ilmiselvää että miehesi ei tosiaan ilkeyttään tuota tehnyt. Kutsukin jäi töihin kun tiesi että ette ole menossa. Mitäs sitä sitten turhaa kertomaan ja rasittamaan sua (niinkuin nyt kuitenkin pääsi käymään) ja kiusaamaan ajatuksella.
En sun tarkkaa ikää tiedä, mutta olet varmaan jonkin verran vanhempi kun sulla on huomattavasti vanhempi muksukin kun mulla. Paitsi jos olet esikkosi saanut 15-16 vuotiaana niin sitten me mennään samaan ikäluokkaan (mikä tuskin on todennäköistä ).

Yhteistyössä