sormelle auki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himmeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himmeli

Vieras
kävin suppareidentakia tarkastuksessa ja sanoi mun olevan sormelle auki. edelliskerralla oli sisäsuu vielä kiinni. sanoi silti ettei kontrollia tarvita kun pituus ei ole kadonnut,on edelleen 3cm. mietin vain että uudelleen synnyttäjillähän ei tuo kanava edes tarvitse hävitä ennenkun paikat rupee aukeen? kolmas lapsi tulossa ja viimeksi olin sormelle auki vasta 34 viikolla. hassua että näin. niin ja raskausviikkoja on nyt tasan 26

mulla ei nyt supistele kun harvoin ja kivuttomasti suurin osa. toivottavasti köllii viä 10 viikkoo sisällä. musta nyt kuitenkin on hassun aikasin auennut ja kun ei seuratakkaan jos ei ilmaannu lisää suppareita.

No uudelleensynnyttäjällä voi olla kohdunsuu jo alusta lähtien sormelle auki, ilman että vauva syntyisi ennen aikojaan. Toisaalta, jos on kipeästi supistellut, niin kannattaa ottaa rauhallisesti ja käydä tarvittaessa uudelleen lääkärissä.

se ulkosuu olikin "auki" mutta sisäsuu kiinni. nyt on kuulemma auki. taidan herkästi käydä tarkastuttaan mikäli ne poltot alkaa uudelleen. ne on pysyny hyvin poissa pariviikkoo.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
se ulkosuu olikin "auki" mutta sisäsuu kiinni. nyt on kuulemma auki. taidan herkästi käydä tarkastuttaan mikäli ne poltot alkaa uudelleen. ne on pysyny hyvin poissa pariviikkoo.

oon siis käyny kontrollissa suppareidentakia ja pariviikkoo sitten oli viä sisäsuu kiinni.

minä olin kolmannesta auki rv 23 sormelle ja juuri niin et kanavaa normaalisti eikä mullekkaan mitään suurempia seurantoja.käski ottaa hieman rauhallisemmin vaan.rv34 olin jo 3-4cm auki ja kanavaa jäljellä sentti mutta ei ne siitäkään mitään panikoinu,sanoivat vaan että onhan tää aika kypsä tilanne uudelleen synnytäjäksikin mutta otahan rauhallisesti jos viä muutama viikko menis ja niin menikin.synnytys oli kyllä nopea 1t20min.

mäkun sitä mietin että jos nää tiheet synnytykset jotenkin edesauttaa viä tota supistuherkkyyttä ja avaa kohdunsuuta. toivotaan että näin ei käy ja ne supparit pysyy poissa ainakin tonne 10 viikonpäähän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mäkun sitä mietin että jos nää tiheet synnytykset jotenkin edesauttaa viä tota supistuherkkyyttä ja avaa kohdunsuuta. toivotaan että näin ei käy ja ne supparit pysyy poissa ainakin tonne 10 viikonpäähän.

mullakin oli tiheet synnytys välit ja sitä suuremmalla syyllä kohdunsuun tilanne ei kuulemma ollut huolestuttavaa vaan normaalia koska oli jo kolmas ja edellisestä synnytyksestä kulunut vähän aikaa.jos oisin ollu ensisynnyttäjä ois tilanne ollu huolestuttavampi.

Yhteistyössä