Hae Anna.fi-sivustolta

Sormien lukumäärä kasvanut

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä osaisiko joku tulkita, 07.10.2019.

1. Viime yön unessa katselin kättäni, en muista ihan varmasti kumpi käsi oli, mutta näin jälkeenpäin kun katselen valveilla kättäni niin tulee mieleen että unessa se oli oikea käteni.
    Kääntelin kättäni niin että välillä oli kämmenselkä ylöspäin ja välillä kämmen ylöspäin ja silloin havaitsin että kädessäni oli kuusi sormea ja peukalo.
    En keksi/löydä mistään vinkkejä selityksiin, ainoa minkä keksi oli että sormi yleensä on varoitusmerkki, mutta tässä minusta ei ollut mitään sellaista tunnelmaa, ajattelen että varoittava sormi voisi olla pystyssä tai "soo soo - asennossa" mutta minun unessani kaikki sormet vaan olivat ihan avoinna kuten nyt yleensä kämmenessä on kun sitä pidetään auki.
    En itse keksi mitään selitystä tälle, olisiko jollakulla vihjettä/vinkkiä tähän.

2. uni-valokki Jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Unessa katselit kättäsi ja sinulla olikin kuusi sormea plus peukalo.
    Uni voisi kuvata intuitiotasi, oivallusta, mahdollisuutta.

Unen sormet kertovat myös muutoksista elämässäsi, unessa oli rauhallinen tunnelma eli muutokset ovat ilmeisesti positiivisia.
    Kätesi oli avoinna, eli kun olet avoimella/vastaanottavaisella mielellä, niin ihmeitäkin voi tapahtua.

Käsi unessa voi symboloida myös ihmissuhteita ja suhtautumistasi elämään, sinulla oli unessasi ylimääräisiä sormia, jotka helpottavat/avartavat suhteitasi. Olet ymmärtänyt jotain aivan uutta ja se vaikuttaa nyt myös tulevaisuuteesi.

Oikea käsi kertoo aktiivisesta toiminnasta , ehkä olet itse esim opiskelulla/itsetutkiskelulla ym vaikuttamassa uusiin positiivisiin suuntiin elämässäsi.

Jotenkin unesi nyt kertoo vahvasti siitä, että olet uusien ihmeellistenkin tapahtumien äärellä.

Unessa sormia oli seitsemän, numerona seitsemän voi kuvata muutoksia, parantamista, jokin uusi kytkös musiikkiin?, henkistä kasvamista, luovuutta, mysteeriä.

Tässä joitain ajatuksia unestasi. Itse tiedät omat pohdiskelusi ja elämäntilanteesi, voit poimia tästä siihen sopivia asioita.

3. aloittaja vastaa Vierailija

Kiitos, varmaan olet oikeassa, kun tuon kirjoittamasi luin, menin ihan kananlihalle ja kylmät väreet juoksi iholla, ja tätä olen itse aina pitänyt merkkinä kun joku henkimaailmasta on lähelläni, samoin kun tunnen jonkun energiat, silloin juoksee kylmät väreet.
    En ollenkaan ajatellut että tämä uni voisi liittyä tuohon, ja nyt kun asiaa ajattelen uudelleen, niin kyllä vain, näin asiat ovat alkaneet mennä kun tuossa kerroit. Kaikenlaista uutta ja yllättävää on tullut vastaan.
    Kiitos sinulle uni-valokki

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari