T
Taare
Vieras
mistä hemmetistä mä tämmösen vaivan nyt oon ittelleni saanu \|O viikon verran sormet enemmän ja vähemmän turvoksissa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
suolasen syönnin oon vähentäny n kk sitten todella paljon vähemmäksi kuin ennen oli :/Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:45 Malviina kirjoitti:Liikaa suolaa, liian vähän nestettä??
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:46 Taare kirjoitti:\suolasen syönnin oon vähentäny n kk sitten todella paljon vähemmäksi kuin ennen oli :/Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:45 Malviina kirjoitti:Liikaa suolaa, liian vähän nestettä??
ei muualla turvota ja en oo raskaana. vai oliskohan tuo turvotus mahasta vaan noussu sormiinAlkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:48 Malviina kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:46 Taare kirjoitti:\suolasen syönnin oon vähentäny n kk sitten todella paljon vähemmäksi kuin ennen oli :/Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:45 Malviina kirjoitti:Liikaa suolaa, liian vähän nestettä??
Ootko raskaana, onko muualla turvotusta? Lisää veden juontia ainakin kahteen litraan päivässä.
ja ihan järkyttävä suonenveto oli yks yö, ei semmoisia oo ollu raskausajan jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:52 Piika-äiti harmaana kirjoitti:Ne nestatasapainojutut ja hormonien yhteys nestetasapainoon on huonosti tunnettu asia. Välillä tuntuu, että turpoaa ihan ilman syytä, välillä tietää, että niitä oliiveja olisi voinut napsia puolipurkillista vähemmän...
Itselläni sormet ovat olleet enemmän tai vähemmän turvoksissa pääsiäisestä lähtien vaikka narskutan diureettia varsiselleriä päivittäin. Liikun vajaan tunnin päivässä, kartan nestettä keräävää suolaa niin paljon että suonta vetää joka yö toisesta jalasta ja olen alkanut syödä magensiumia.
Tylsää. En edes uskalla ajatella miten turpoan heinäkuussa.
Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:53 Taare kirjoitti:\ja ihan järkyttävä suonenveto oli yks yö, ei semmoisia oo ollu raskausajan jälkeenAlkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:52 Piika-äiti harmaana kirjoitti:Ne nestatasapainojutut ja hormonien yhteys nestetasapainoon on huonosti tunnettu asia. Välillä tuntuu, että turpoaa ihan ilman syytä, välillä tietää, että niitä oliiveja olisi voinut napsia puolipurkillista vähemmän...
Itselläni sormet ovat olleet enemmän tai vähemmän turvoksissa pääsiäisestä lähtien vaikka narskutan diureettia varsiselleriä päivittäin. Liikun vajaan tunnin päivässä, kartan nestettä keräävää suolaa niin paljon että suonta vetää joka yö toisesta jalasta ja olen alkanut syödä magensiumia.
Tylsää. En edes uskalla ajatella miten turpoan heinäkuussa.
Piika-äiti