sormien turvotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taare
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:46 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:45 Malviina kirjoitti:
Liikaa suolaa, liian vähän nestettä??
suolasen syönnin oon vähentäny n kk sitten todella paljon vähemmäksi kuin ennen oli :/

Ootko raskaana, onko muualla turvotusta? Lisää veden juontia ainakin kahteen litraan päivässä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:48 Malviina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:46 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:45 Malviina kirjoitti:
Liikaa suolaa, liian vähän nestettä??
suolasen syönnin oon vähentäny n kk sitten todella paljon vähemmäksi kuin ennen oli :/

Ootko raskaana, onko muualla turvotusta? Lisää veden juontia ainakin kahteen litraan päivässä.
ei muualla turvota ja en oo raskaana. vai oliskohan tuo turvotus mahasta vaan noussu sormiin :whistle:

Ne nestatasapainojutut ja hormonien yhteys nestetasapainoon on huonosti tunnettu asia. Välillä tuntuu, että turpoaa ihan ilman syytä, välillä tietää, että niitä oliiveja olisi voinut napsia puolipurkillista vähemmän...

Itselläni sormet ovat olleet enemmän tai vähemmän turvoksissa pääsiäisestä lähtien vaikka narskutan diureettia varsiselleriä päivittäin. Liikun vajaan tunnin päivässä, kartan nestettä keräävää suolaa niin paljon että suonta vetää joka yö toisesta jalasta ja olen alkanut syödä magensiumia.

Tylsää. En edes uskalla ajatella miten turpoan heinäkuussa.

Piika-äiti

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:52 Piika-äiti harmaana kirjoitti:
Ne nestatasapainojutut ja hormonien yhteys nestetasapainoon on huonosti tunnettu asia. Välillä tuntuu, että turpoaa ihan ilman syytä, välillä tietää, että niitä oliiveja olisi voinut napsia puolipurkillista vähemmän...

Itselläni sormet ovat olleet enemmän tai vähemmän turvoksissa pääsiäisestä lähtien vaikka narskutan diureettia varsiselleriä päivittäin. Liikun vajaan tunnin päivässä, kartan nestettä keräävää suolaa niin paljon että suonta vetää joka yö toisesta jalasta ja olen alkanut syödä magensiumia.

Piika-äiti
ja ihan järkyttävä suonenveto oli yks yö, ei semmoisia oo ollu raskausajan jälkeen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:53 Taare kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 15:52 Piika-äiti harmaana kirjoitti:

Piika-äiti
ja ihan järkyttävä suonenveto oli yks yö, ei semmoisia oo ollu raskausajan jälkeen

Magneesium auttaa suonenvetoon

Yhteistyössä