Hae Anna.fi-sivustolta

Sortter vai lendo?

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä vierailija, 18.07.2019.

1. vierailija Vierailija

Heips!

Olen miettinyt että yhdistäisin lainoja, en vaan tiedä kumpi firma olisi parempi. Onko kellään kokemusta kumpi parempi?

2. vierailija Vierailija

Testasin tuon Sortterin, kannatti, halvin vaihtoehto löytyi. Palvelu on kuluttajalle ilmainen, kokeile!

3. vierailija Vierailija

Wow! No tuohan kuulosta hyvältä, menenpä sinne sivulle. Löydän varmaan Googlesta. Kiitos!

4. vierailija Vierailija

Sortter on selkeempi. Testasin ja toimii!

5. vierailija Vierailija

Minä sain Sortterin kautta edukkaammin rahoituksen kilpailutettua kuin man pankkini. Olin aivan ihmeissäni. Nyt meillä on parempi auto käytössä nimenomaan Sortterin johdosta.

6. vierailija Vierailija

Sortter hoiti mulle hyvän ja huokeen lainan, pelasti hetkellisen talouskriisin.

7. vierailija Vierailija

Kyllä kannatti kilpailuttaa. Kotimainen ja korko kattoinen Sortter. Hienosti sain lainat yhteen nippuun. Ilmaiseksi vieläpä

8. vierailija Vierailija

Kannatan kotimaisuutta, luotettavaa ja turvallista. Kävin lukemassa Sortterin blogeja, mielenkiintoisia aiheita. Voi ottaa opikseen vaikkei juuri olisi lainan tarpeessa.

9. vierailija Vierailija

Työpaikalla tuli puheeksi, tosi monet käyttää näitä lainankilpailutuksen palveluja.
    Nykyaikaa, enää ei ole pakko tyytyä oman pankin palveluun jos on kallista.

10. vierailija Vierailija

Kotimaisuus kunniaan sekä korkokatto. Sortterin kautta minäkin. Suosittelen.

11. vierailija Vierailija

Omasta pankista tuli hylsynä, en ymmärrä, tienaan hyvin, hoidan asiat hyvin ja ajallaan???
    Kokeilen näitä muita palveluja jos laina löytyisi ja sen saisin.

12. vierailija Vierailija

Vanhanaikaista ruinata lainaa pankista, sieltä mitään saa. Vakuuksia ym pitäis olla pienellekin lainalle. Käytän tästä lähin rahoitusyhtiöitä.

13. vierailija Vierailija

Kilpailutin ja nyt meillä on uuden kodinkoneet keittiössä. Huomenna tulee vieraita. Kiitos Sortter että mahdollistit sen meille ja saimme edullisen rahoituksen heidän kautta. Nimimerkillä,nyt kelpaa taas leipoa sekä pakastaa ja katsella keittiötä muutenkin.

14. vierailija Vierailija

Otettiin perheen lomaa varten rahoitus Sortterin kautta, niin kätevää ja helppoa. Ihanaa päästä yhdessä lomalle pitkästä aikaa. Fb juuri muistutti että 8v sitten viimeksi oltu lomalla.

15. vierailija Vierailija

Käytän säännöllisesti rahoitusta lomiin ja hyvinvointiin. Jaksaa töissä tienata lainarahaa maksuun. Sortter alkoi kiinnostaa jos pystyisi vielä halvemmalla lainan löytämään.

16. vierailija Vierailija

Sain yllättävän perinnön mistä tulee vero maksettavaksi. Tässä voisi olla ratkaisu kun olen miettinyt kuinka asia on hyvä hoitaa.

17. vierailija Vierailija

Juuri naputtelin Sortteriin 6 tonnin lainahakemusta. Saas nähdä otanko vai jätänkö.

18. vierailija Vierailija

Otin lainan ihan sen vuoksi että sain pari pikkulainaa samaan, helpotti kun kk lyhennys jopa pieneni. Luotan lainojen vertailuun.

19. vierailija Vierailija

Minä yhdistelin Sortterin kautta mun muutamat pienlainat. Kahden vuoden päästä olen saanut kaikki ne maksettua. Siellä tunnutaan ajattelevan asiakkaan etua.

20. vierailija Vierailija

Mulla edelleen on rahoitus Sortterin kautta otettuna.Loistavaa et on ilmaista kilpailuttaa ja sitten saa itse valita.Kotimainen firma ja homma hoitui loistavasti. Tyytyväinen olen.

21. vierailija Vierailija

Olen jo puoli vuotta saanut nauttia sortterin kautta hankittua rahoitusta. Loistavasti toimii se. Edullisin oli sitä kautta. En valita yhtään.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri