Hae Anna.fi-sivustolta

Sosiaalisen elämän puute

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä kuumaliimamies, 27.01.2018.

1. kuumaliimamies Vierailija

Olen 25v poika jolla ei ole ollut kuuteen vuoteen muuta sosiaalista elämää kuin vanhemmat joita näen muutaman kerran kuussa. Seurustellut en ole koskaan. Onko outoa? Miten tästä pyrkiä eteenpäin?

2. vierailija Vierailija

Miksi arvelet ettei sulla ole ollut seuraelämää... haluatko sellaista ? Millaisista tytöistä voisit olla kiinnostunut - tai millaista seuraelämää haluaisit ? Onko joku rajoittanut menemisiäsi, vai oletko itse valinnut olla omissa oloissasi ?

3. vierailija Vierailija

Muun sosiaalisen elämän puute on outoa. Ei välttämättä seurustelemattomuus. Hankkiudu muiden ihmisten pariin harrastuksiin tai etsi ystäviä vaikka ilmoituksella. Mene treffeille.

4. Jos aloittaja on 100 % introvetti niin ei tuossa ole mitään outoa. Ota AP selvää siitä millaisia introvertit ovat ja miten he toimivat. Kaikki eivät edes kaipaa sosiaalisia kontakteja, olemme erilaisia ja meillä on erilaiset tarpeet. Estrovertit ovat enemmistönä ja sanelevat mielellään olemisen säännöt muillekin ja odottavat että olisimme heidän kopioitaan.

5. Vierailija L. Vierailija

On niitäkin joilla työelämässä on tarpeeksi kontakteja, niin että se riittää.

6. vierailija Vierailija

Komppaan tätä. Silloin kun olin työelämässä en niitä kaivannut edes. Jos kaipaat kaveria vierelle niin sinun on joko lähdettävä ulos tai etsittävä kaveri netistä. Jos haet netistä niin ole varovainen. Oma nimi ja osoite : niitä EI kerrota. Sovi tapaaminen aina yleisöpaikkaan, kahvilaan tai ravintolaan ym. EI koskaan muualle. Rakkautta toivon Sinulle. T Anneli

7. vierailija Vierailija

En ole ikinä ollut töissä. Peruskoulun jälkeen aloitin lukion mutta sieltä minut hiillostettiin ulos.

Mitä treffeillä tehdään? Tinderiäkään en voi käyttää facebook-profiilin ja älypuhelimen puuttuessa.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri