Sosiaaliset meetiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toevo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toevo

Vieras
Van minästä sitä en lähe sossiaalisiin meetioehen.
Turha tulla kysymään noamakirjakaveriksi tahi johonnii tvitteriin. En lähe! Eläkä kysy, pie siitä huoli!
Mulle riittää, että noama oli esillä Spes Patriae noamakirjassa vuonna 1976.

Van siinä on sossiaalista meetiata ihan nokko, kun Tonkkiksen kansa Hyryn kirkolla horitaan mörrie porukalla.

Van minästä sitä en lähe sossiaalisiin meetioehen.
Turha tulla kysymään noamakirjakaveriksi tahi johonnii tvitteriin. En lähe! Eläkä kysy, pie siitä huoli!
Mulle riittää, että noama oli esillä Spes Patriae noamakirjassa vuonna 1976.

Van siinä on sossiaalista meetiata ihan nokko, kun Tonkkiksen kansa Hyryn kirkolla horitaan mörrie porukalla.
Taetaa jeähä minultahi laettamatta nimet ja noama siihen kirjaan. Sillon se menisi liian hankaleeksi tämä elämä, kun kaekki olotilat pitäs käövä päevittämässä kymmenie kertoja päevässä.
Jos vaekka lauvantae iltana kertoo Noamattuun, että on makimoelleen päessään ja on muutenni heleppo olla vaekkapa järvellä. Niin jaksaako sitä kukkaan sittä yöllä käövä muuttamassa olotilansa rapulan puolelle?
Ja onko siellä oekeasti siellä netissä silimä kovana kytteävä ylleisö outtamassa, josko toas joku kertoo olotilansa muutoksista? Ja entäpä jos joku valehtelloo? Antaako se nettipolliisi sakot?
Mahtasko se minun noama ja olotila ees kettään kiinnostoa? Tuskinpa vaen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä