Soskun päätöksestä, voisiko joku auttaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tuli päätös , jossa oli hyväksytty ne laskut jne jotka sinne veimme. Päätöksessä luki asuntolainan sekä jokaisen viedyn laskun kohdalta : hyväksytty. Tarkoittaako se , että he ovat maksaneet ne sieltä käsin, koska meille ei palautunut yhtäkään laskua kirjeen (päätöksen ) mukana?

Ovatko siis maksaneet myös asuntolainan kk-eränkin ?

Lukeeko päätöksessä erikseen, että asiakas itse maksaa ne tililtään vai maksavatko he suoraan ?

Ensimmäistä kertaa tämän asian kanssa tekemisissä ja toivottavasti viimeisen :(

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Tarkista ihmeessä toi asia soittamalla, ettei vaan jää maksamatta jos on kuitenki tarkotuksena että te maksatte ne itse.

Kiitti :)

Soitan tänään, ajattelin vain jos täältä saisin "alustavaa" tietoa.

ap

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Tarkista ihmeessä toi asia soittamalla, ettei vaan jää maksamatta jos on kuitenki tarkotuksena että te maksatte ne itse.

Kiitti :)

Soitan tänään, ajattelin vain jos täältä saisin "alustavaa" tietoa.

ap

Sen tiedän et joidenkin osalta noita on maksettu suoraan ja toisten kohdalla on tarvinnu ensin maksaa ite ja sit ku on tositteen toimittanu on saanu rahat, mut en tiä miten nää on ilmotettu kuitenka.

Voi olla hyvin tapaus ja kunta kohtasta toi et miten noi hoidetaan.

kaiken järjen mukaan ne on ne siellä sitten maksanut kun enempää infoa ei päätöksessä ollut.
mut kannattaa toi nyt tarkistaa soittamalla, kun ei noista koskaan tiedä miten asiat missäkin hoitavat.

Yleensä siinä päätös kohdassa lukee jotain tyyliin: Maksetaan toimeentulotukena xxe siihen ja siihen laskuun tai sitten tilille... Ja mä kyllä epäilen ettei ne ainakaan teidän lainojanne ole maksanut, vai onko sinulla niistä pankkisiirrot. Meillä ainakin lainat menee tililtä suoraan eikä niistä ole mitään laskua.

Ne tositteet on voineet jäädä erehdyksessä pois. Lue päätösteksti tarkkaan! Ja jos kerran on hyväksytty niin niihin ainakin saatte ttt:a.

kyllä ne mun mielestä on ne maksaneet, jos kerran ei eriksen lue että teidän ptiäisi ne maksaa ja viedä kuiti sinneettä saatte rahat.
automaattisestihan ne maksavat toimeentulotukiasiakkaille sähkölakut, vesimaksut, lääkri/ haamslääkärikulut ainakin

Yhteistyössä