Sössin sitten oikein kunnolla juhannuksena, kivat mulle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Näin kävi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Näin kävi

Vieras
Olimme kahden ystäväperheen kanssa yhteisellä mökillä, on yhden näistä perheistä mökki. Kaikkien meidän miehet ovat olleet kavereita keskenään ihan pikku pojista asti ja siis parhaimpia kaveruksia edelleenkin. Me vaimot tulemme myös mielestäni hyvin juttuun ja vietämme paljon aikaa ihan näin perheinä. Lapset on suht samanikäisiä, joten yhdessä oleminenkin onkin helppoa.
Miksi sitten ihmisen pitää olla niin tyhmä, että menee sotkemaan kaikki kun kaikki on hyvin kaikilla.
Minulla ja miehen yhdellä kaveista meni yhtenä iltana aamun tunneille asti kun jäimme juttelemaan muiden mennessä nukkumaan. Oltiin saunottu, grillailtu ja kaikilla oli ollut oikein mukava ilta. Kukaan ei ollut juonut itseään känniin illan aikana, eli varsin rauhallisesti oltiin vietetty iltaa.
Ja me jäimme juttelemaan, koska ei nukuttanut ja juttua riitti. Oli hauskaa niin kuin aina ja niin pois päin. Istuimme ja tyhjensimme viinipullon ja jostain kumman syystä sitten suutelimme. Kauan. Mitään muuta ei tapahtunut ja menimme ihan normaalisti nukkumaan omien perheidemme luokse. seuraavana päivänä olimme aivan normaalisti, emmekä kumpikaan maininneet asiasta mtn. Tietenkään. Tänään palasimme kotiin.
Kyllä nyt on huono omatunto. Tämä mieheni kaveri laittoi viestin, jossa pyysi anteeksi käytöstään. Ihan yhtä syyllinen olin itse. Kuin tyhmä ihminen voi olla?!

Niin ja tiedän, että tämä mieheni kaveri aina kyselee minusta ja kehuu minua olen paikalla tai en, joten jotenkin on sellainen olo, ettei hän nyt niin kauhean pahoillaan edes tapahtuneesta ole. Tetäen kaiken aiemman. Itsellä kauhea morkkis, koska omassa parisuhteessa ei ole todellakaan mtn vikaa eikä tällaista olisi edes saanut tapahtua. Ja he ovat tulossa meidän mökille saaistoon viikoksi kun meilä alkaa nyt loma. Hitto kun osaan olla tyhmä.

Tiedän tunteen kun on sössinyt tuohon tyyliin. Niin mäkin tein, mutta pahemmin. Mulla kesti vuosia antaa itselleni anteeksi ja sitten parisuhdekin jo hajosi. Nyt olen viisaampi enkä koskaan, ikinä enää ole niin tyhmä. Pidä tuota hyvänä varoituksena itsellesi. Ehkä tämän takia vältät joskus tulevaisuudessa toisen, vielä pahemman houkutuksen, joka voisi tuhota perheesi..

Ole nyt vaan täysin normaalisti ja välttele vaikka hieman tätä miestä (eli siis ette enää jää kaksin istumaan iltaa kun muut menee nukkumaan :). Anna asian unohtua ajan myötä äläkä enää unohda miten helppoa se hairahtuminen voikin joskus olla..

• Tykkää
Reactions: ei-ja
Juu, koen sössineeni oikein kunnolla, koska minusta toisen miehen kanssa suuteleminenkin on jo oman mieheni luottamuksen pettämistä. En haluaisi itsekän, että mieheni suutelisi jonkun muun kanssa.
Ja kyllä, minulla on asiasta erittäin huono omatunto. Ja todellakin pidän huolen, ettei uusintaan tai mihinkän muuhunkaan tule mahdollisuutta. Tämä mieheni kaveri on erittin mukavaa seuraa, on aina ollut ja meillä on aian ollut kemiat kohdillaan, kaikin puoli. Mutta vaikka niin on ollutkin, niin ei ole ollut mitän ajatustakaan ylitäjää mtn rajoja. Koska hänen vaimonsakin on hyvä ystävä minulle.
Enkä nyt jää tätä vatvomaan enempää, pakko antaa olla ja sillä hyvä. Kunhan pidän huolen ettei tule muita tilaisuuksia. Luulen , ettei mieheni kaverikaanole valmis sekoittamaan kaikkien elämää yhden möhläyksen takia, mutta itse ainakin otan nyt järjen käteeni. Mutta hyvinpä tässä tuli taas huomattua kuinka pienestä ja ihan viattomasta voi muodostua jotain suurempaa. Onneksi nyt jäin kuitenkin vain suutelemiseen.

• Tykkää
Reactions: Myry vaan ja ei-ja
Varoitan... Tosta on uskomattoman helppo lipsahtaa niiden tekstiviestien (viattomien ja aihetta pahoittelevienkin) kautta tekstailemaan lisää ja pikkuhiljaa yllättäen löydät itsesi oikeasti kusisesta tilanteesta. Nyt annat olla ja jatkat elämääsi.

[QUOTE="vieras";26539685]Tilanne korjaantuu ja omatunto puhdistuu kun kerrot miehellesi mitä tapahtui ja annat hänelle luvan suudella samalla tavalla kaverin vaimoa.[/QUOTE]

Mä en ainakaan totisesti haluaisi tietää jos mieheni olisi toiminut noin ja sitten katuisi. Piru tuon miehen vieköön, jos mun niskaan kaataisi tuollaisen asian! Haluaisin vain, että ottaisi opikseen kuten ap vakuuttaa tekevänsä, ja unohtaisi koko asian.

• Tykkää
Reactions: ei-ja
Joka toinen nainen on pettänyt miestään seksuaaliseti, iman seksiä sitäkin usaempi ja henkisellä tasolla 9 kymmenestä.

Naiset ovat...............................niin.

En ole kertomassa miehelleni mtn asiasta. Ja hänen kaverilleen laitoin viestin, että unohtaa koko jutun, mitään ei tapahtunut eikä tule tapahtumaan vastaisuudessakaan.
Ja tosiaan pidän huolen ettei mitään tule enää tapahtumaan. Mutta olipa hyvä huomata nyt näin kuinka helposti sitä voi lipsahtaa.. Ja mahdollisuudet olisi ollut mennä pidemmällekin. Onneksi näin ei käynyt. Ja mielestäni tein jo ihan riittävän kamalan teon miehelleni. Nyt pidän huolen että tästä virheestä otan opikseni. Tyhmä saa olla, mutta ei näin tyhmä. :(

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
[QUOTE="Aloittaja";26540641]En ole kertomassa miehelleni mtn asiasta. Ja hänen kaverilleen laitoin viestin, että unohtaa koko jutun, mitään ei tapahtunut eikä tule tapahtumaan vastaisuudessakaan.
Ja tosiaan pidän huolen ettei mitään tule enää tapahtumaan. Mutta olipa hyvä huomata nyt näin kuinka helposti sitä voi lipsahtaa.. Ja mahdollisuudet olisi ollut mennä pidemmällekin. Onneksi näin ei käynyt. Ja mielestäni tein jo ihan riittävän kamalan teon miehelleni. Nyt pidän huolen että tästä virheestä otan opikseni. Tyhmä saa olla, mutta ei näin tyhmä. :([/QUOTE]

Salaaminen tekee teostasi entistä pahemman.

[QUOTE="vieras";26540654]Salaaminen tekee teostasi entistä pahemman.[/QUOTE]

No, jossain tilanteissa on ihan viisastakin miettiä kertooko vai ei.

Minusta tässä tilanteessa ei kannata kertoa. Kertomalla rikkoisi ehkä yhden ystävyyden ja kaksi avioliittoa. Monen lapsen kodin.

En yhtään vähättele tapahtunutta tai puolustele ap:ta. Mutta silti olen sitä mieltä, että aina ja ihan kaikissa tilanteissa totuuden kertominen ei kannata, jos seuraukset olisivat kuitenkin tekoon nähden kohtuuttomat. Kuten minusta tässä. Ap, pidä huoli ettei tapahdu enää mitään, ja muuten unohda tapahtunut. Tai muista tapahtuneen opetus, mutta unohda muu.

Itse en missään tapauksessa haluaisi tietää, jos miehelleni sattuisi vastaava. Toivottavasti ei koskaan satu, mutta ihminen on erehtyväinen.

• Tykkää
Reactions: ei-ja ja Myry vaan
Minulle on käynyt vastaava ystäväni miehen kanssa. Ystävä teki katoamistempun kännipäissään (harrasti niitä silloin nuorempana) ja koska oli ihan tolkuttomassa kännissä, etsimme häntä miehen kanssa tuntikausia. No, häntä ei löytynyt, ja menimme heille nukkumaan. Siinä lipsahdimme suutelemaan, kunnes älysin lopettaa sen.

Kadun vieläkin, vaikka tapahtuneesta on vuosia. En ole kertonut kuin omalle miehelleni (niihin aikoihin minä olin sinkku eli itse en pettänyt muuta kuin ystävän luottamuksen). Se ystävän mies vonkasi joitakin viikkoja tapahtuneen jälkeen, kunnes lähetin viestin että yksikin viesti vielä niin kerron koko jutun seurauksista huolimatta ystävälleni. Viestit loppuivat siihen.

Ennen tätä en olisi ikinä uskonut kykeneväni moiseen. Ja minulla ja ystävän miehellä oli oikein hyvät ja ystävällishenkiset välit. No, opin että jopa minä olen erehtyväinen, ja mieheen välit ovat olleet todella viileät sen jälkeen.

Yhteistyössä