T
tossuliini
Vieras
Nyt olisin tiedustellut että saako sossun työntekijä kettuilla ihmisille? Mulle kävi niin että menin tytön kanssa hakemaan reseptillä maksusitoumusta apteekkiin ja tää kyseinen naisihminen rupesi jotain sönköttää mulle en nyt muista mitä ja sitten muisti taas mainita mun asunnon asumiskustannuksista että ovat liian kalliit. Mutta en olis asunut edellisessä yhtään sen halvemmalla, vaikka oli kaupungin asunto, kun siinä nousi vuokra huhtikuussa (497 e/kk, saunamaksu nousi 10 e
on/kk, vesimaksu 24 e/kk ja autopaikka 3 e/kk), toi autopaikka oli sen takia että sai tytön isä tai muut mun vieraat ajaa siihen kun vieraspaikkoja oli liian vähän siellä missä asuttiin, sitten tuohon olis pitänyt lisätä vielä tytön bussimatkat kouluun talvella ja sateisilla ilmoilla syksyllä ja keväällä, oli kouluun matkaa n. 3 km emmekä enää saaneet kaupungilta ilmaisia bussimatkoja kouluun tytölle sekä mun omat bussimatkat keskustan kauppoihin. Sitten pääsin tähän asuntoon muuttamaan tammikuussa (vuokra 500 e + vesimaksu kiinteä 30 /2 hlö/kk). Bussimatkat olisivat olleet n. 40 e/kk tytöltä ja itseltäni 50 e/kk. Laskekaas ite päässänne kumpi on kannattavampi paikka asua, tämä on lähes keskustassa, palvelut ja koulu lähellä mutta kun sattuu olemaan yksityisen vuokraama eikä kaupungin. Ärsyttää niin saamaristi, sama ihminen on kettuillu mulle aiemminkin samasta asiasta.