Sottanen lastenhuone

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Väsähtäny vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Väsähtäny vierailija

Vieras
Mitä ihmettä teen kun lasten huone on jatkuvasti kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Oikea kaatopaikka. Lapset on kaksi alle 8v. Olen vienyt jo puolet leluista varastoon ja ajattelin tyhjentää koko huoneen varastoon koska aina sama juttu. Se on uskomatonta kuinka huono olo tulee ku joutuu tuota kaatopaikkaa kattelemaan. Aina saa ruinata, motkottaa, lahjoo, uhkailla... et sais huoneen siivotuksi. Ei jaksa kerta kaikkiaan enää. Neuvoja ottaisin mielelläni vastaan.

Hyviä ideoita, testattu on. Auttaa jonku aikaa mut entä kun äiti on väsähtäny. Vanhempi tyttö on luonteeltaan vielä sellainen hamstraaja. Sängyssäkin pitää ollá kaikki mahdollinen. Kirjat, kyniä, kumeja, papereita, leluja ihan mitä vain ja sinne sit vain nukkumaan. Sit ku se kaatopaikka leviää keittiön pöydälle, tietokonepöydälle jne. Itse olen viel luonteeltani järjestelmällinen. Toistaiseksi on voimia saada tytöt siivoamaan nuo paikat mut heidän huone, huoh. Haluais luovuttaa, et tehkää sit mitä haluatte, eläkää piaskan keskellä mut ku ei ite pysty sit tääl oleen. Sori vuodatusta:(

Yhteistyössä