Sovitaanko et se oli pissaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mammax2 jo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mammax2 jo

Vieras
39+0 ja aivastaessa lorahti housuun jotain märkää. Tuli pikkareista läpi ja vähän kasteli tuoliakin. Ei haise pissalle mutta ei oikeastaan millekään muullekaan. Valkovuotoa se ei ole koska se on täysin väritöntä ja koostumus on eri. Vaikka vvuoto onkin ollut vetisempää, niin se on kuitenkin ollut sellaista valkoista ja kiinteämpää.

Mä en jaksa uskoa et olisi lapsivettä. Mitään oireita, supistuksia, paineentunnetta, menkkakipua tms ei ole. Eikä muuten tunnu mitään valuvan tai lorhatelevan. Jotenkin sekin et sitä tuli samalla kun aivastin, viittaa mun mielestä siihen että pissaa se vaan oli.

Eikö niin? Millään en nyt voisi synnyttää tai edes näytillä käydä. Ei vaan sovi nyt aikatauluun ;)

ihan miten sä vaan haluut :D :D :D :D .kun meillä pikku mies päätti syntyä niin ei sitä ois saanut pysyyn yksiössään millään oli synnytettävä vaikka ois kyllä pari päivää voinut odottaa.

Jos vielä lorahtaa niin kannattaa mennä testiin, jos on lapsivettä niin on olemassa tulehdusriski jonka kanssa ei kannata pelleillä. Minulla käynnistettiin juuri tuollaisen lorahtelun takia, varmuutta ei saatu että olisi lapsivettä mutta ei se kyllä pissaakaan ollut

mulla aikanaan kans lorahti tolleen ja aattelin sen olleen pissaa, mut sit ku muutaman kerran pöksyt kostui niin menin äitipolille. Ja lapsivettähän se oli. Siitä sitten jouduin synnärille, koska lapsiveden määrä oli jo huvennut vähäiseksi. Mulla ei kuitenkaan kalvot puhjennu kokonaan vaan ne jouduttiin puhkaisemaan. Joten tästä aattelin että vois olla muutakin ku pissaa.
Niin ja mulla toi tapahtu 39+5 vaiheessa.

Mulla kävi myös noin viime raskaudessa.. Olin just käyny pissalla ja istahdin keittiön tuolille nii lorahti, no ei tullu enenpiä nii päätin ootella aamuun ku oltiin muutenkin menossa äitipolille yliaikaiskontrolliin, sielläpä sitten todettiin että lapsivesi vähentynyt.. Laita vaikka se pikkuhousunsuoja hetkeksi nii siitä sitten näät jos vielä lorahtaa oliko pissaa vaiko lapsivettä.. :)

Eipä sieltä mitään enää lorahtele :) Eli pissaa taisi olla :D Ei tunnu supistuksiakaan, ainoastaan sellaista lievää särkyä alavatsassa mikä voi tulla ihan siitäkin kun vauva painaa. Oli ainakin jo viikko sitten neuvolassa jo laskeutnut ja kiinnittynyt. Jos nyt vielä lorahtelee niin voisin kai käydä näytillä, mutta ei tosiaan ole enää mitään tullut. Tavallinen määrä, tavallista valkovuotoa vaan =)

Yhteistyössä