H
Hajalla
Vieras
Haluan kysyä teiltä neuvoa. Mulla on ollut elämässäni neljä suhdetta. Lasten isän kanssa 13 vuotta yhdessäoloa ( yksi nuoruudessa) ja eron jälkeen olin 1,5 vuotta mihen kanssa. vähitellen kumi jäi pois. Erosta hänen kanssaan on jo yli vuosi ja joukkotarkastuspapassa mulla paljastui papaluokka 2 ja hpv. Tuntui että kuolen, oli niin häpeällinen olo. Oln juuri aloittanut uuden suhteen ja mietin vaan miten kertoisin miehelle. Olin ekaa kertaa elämässäni aloittanut suhteen ilman kortsua, olin kysynyt että eihän sulla ole tauteja, joo ei mullakaan. kuinka lapsellista kun jälkeen päin miettii :/. No pahin oli vielä edessä. Noin viisi päivää kun olin saaut tietää hpv:stä mulle tuli näppyjä alapäähän. Luulin että oireilen henkisesti niin pahoin, että siksi näpyt. No menin lääkäriin kun olin aika kipeä ja uudesta suhteesta oli tullut huuliherpeksestä suuseksissä mulle herpes genitaaleihin. Kävin tämän jälkeen sp-testeissä noin kolmen vkon päästä ja kaikki olivat negaa. Miehen kanssa puhuttiin asiat halki ja kaikki ok vaikka itsellä kamala masis onkin ko. asiasta. nyt olen alkanut pelätä hysteerisesti hiv:tä. Mistä voi tietää vaikka miehellä olisi se ja hän ei tiedä itsekään. Nin viikko sitten lopetettiin kortsun käyttö vaikka ensialkuun sitä käytettiin tuossa välissä, nyt aateltiin että kai ne on jo tarttunu, jos on. Nyt tuli kamala morkkis, miten jos mies onkin hiv-positiivinen .Auttakaa mä olen ihan hajalla jo noiden kahden ekan taudin jäljiltä, lääkärikin sanoi että onpa ollut todella huono tuuri :/