Sperma valuu pois...

  • Viestiketjun aloittaja alkup.
  • Ensimmäinen viesti
alkup.
Kyselen mielipidettä ja kokemuksia asiasta…

Rakastelun jälkeen yritän olla maku asennossa ainakin puoli tuntia, että sperma pysyisi sisällä, mutta kun nousen aika paljon valuu pois, onko mulla joku rakenne vika vai onko sperma liian löysä, että niin käy. Ajattelin jopa asia niin, että pitääkö alkaa laita tamponi, että saan sen pidetty pitempi aika sisällä, jospa joku rohkea ja vahva simpa löytää joskus perille asti. Mitä teidän kokemukset, kertokaa kokeneet neuvoja..

 
...
On ihan normaalia, että suurin osa spermasta valuu pois ja jos tamponin laitat sinne niin sehän imee sen kaiken sperman itseensä, enkä usko sen ainakaan parantavan raskautumismahdollisuuksiasi..
 
...
On ihan normaalia, että suurin osa spermasta valuu pois ja jos tamponin laitat sinne niin sehän imee sen kaiken sperman itseensä, enkä usko sen ainakaan parantavan raskautumismahdollisuuksiasi..
 
.....
On ihan normaalia, että suurin osa spermasta valuu pois ja jos tamponin laitat sinne niin sehän imee sen kaiken sperman itseensä, enkä usko sen ainakaan parantavan raskautumismahdollisuuksiasi..
 
ihanaa
On se normaalia :) Todellakin, jos se ei valuisi pois niin aika paljon spermaa olisi kohta varastossa tuolla sisuksissa... Makailu tai esim. pesulle meno yhdynnän jälkeen eivät juurikaan vaikuta raskautumiseen, nopeimmat ja parhaat siittiöt ovat jo hyvää vauhtia matkalla kun mies nousee päältäsi eikä sieltä kaikki pääse valumaan pois milloinkaan.
 
Minä vaan
Niin, siis spermahan suurelta osin koostuu siitä ""ylimääräisestä nesteestä"". Hyvin pieni osa on siitiöiden valloittamaa, vaikka niitä siinäkin määrässä on ""aika monta"".
Eli on ihan normaalia, että valuu ulos. Kuten joku jo kertoikin, ne nopeimmat ja innokkaimmat siittiöt ovat jo hyvää matkaa menossa kohti munasolua, kun mies vasta nousee päältä pois.

 
mie vaan
Mun miehellä on ainakin niin voimakas ""ruiskutus"", että menee todella syvälle spermat, joten näin ollen ei kyllä valukkaan, aika jännä juttu,. Vastaavaan en ole törmännyt. Hyvä juttu vaan että pysyy sisällä:)
 
rakennevika
Niin, ehkä se on rakennevika, kun on pimpissä aukko!
(mistä se pois valuu se sperma..)
Mutta onpahan sitten tosi yleinen rakennevika. Ettei vain sellainen mikä on noin 100% naisväestöstä.
Tietääköhän kukaan kokeneempi, pliis?
 
¤¤
Varmasti kaikki ulos valuva ei ole spermaa, vaan siinä on myös omaa eritettäsi. Ja vaikka spermaa valuukin pois ei se kaikki tule. Ja raskaaksi tulemiseen riittää kuitenkin yksi simppa, ellei tule erimunaiset kaksoset.
 
(+)
Olen minäkin sen todennut että pois valuu ja paljon ,mutta eiköhän siinä ole osuutta noilla muillakin ""lemmeneritteillä"" ei kaikki valuva spermaa ole.
Tuli mieleen et tää keskustelu on kun jostain nuorten lääkäripalstalta ,missä joku kysyy, voinko olla raskaana kun nielin poikaystäväni siemen nestettä...hei haloo!
Mut jospa mentäs kaikki naiset lääkäriin ja pyydettäs korjaamaan tuo rakennevika ,eli reikä jalkovälissä ja alettas ottaa noita vauvanteko tarpeita yläkautta...ainakaan ei valuis pois ,mutta ei kyllä olis enää raskaana oleviakaan.
 
...
voi luoja että olette lapsellisia!!! miks pitää alkaapilkkaamaan toista jos on jotain kysyttävää.. menkääpäs itteenne ja kattokaa peiliin!! vituttaa tommoset itse täydelliset nirppanokat!!
 
ovulaation aikaan
Onko kukaan muu huomannut saman eli sen että sperma ei valu läheskään niin nopeasti ulos ovulaation aikaan kuin muina aikoina? Itselläni sperma valuu pois saman tien kun nousen seisomaan, paitsi ovulaation aikaan se valuu vasta seuraavana päivänä ulos.

Ap:n kysymykseen sanoisin vielä, että joillakin miehillä on tosiaan 'tarttuvampaa' spermaa ja toisilla sperma on litkuisempaa. Mutuna sanoisin, että tökötti sperma hedelmöittää paremmin kuin tuo lantratun tuntuinen sperma. Mutta todellakin tämä on lähinnä arvailua.
 
Piitu
Hei, mulla olis kans yks idiootti kysymys tähän spermaan liittyen. Eli häiritseekö teitä se ulosvaluvan sperman haju/tuoksu. Tarkoitan sitä, että vaikka miten peseytyisi seksin jälkeen, niin seuraavana päivänä tuntuu, että haisee ihan villisti spermalle, kun se alkaa tuolta ulos valua. Tuntuu, että toistenkin ihmisten täytyy haistaa se jo kaukaa. Okei kuulostaa varmasti idiootilta, mutta mua vaan homma häiritsee.
 
ollos
Juu,ihan hyvä näistä valumisistakin kirjoittaa ja keskustella. Ja tuo haju; myös minua vaivaa kyllä ja joskus tekisi mieleni kysyä muilta haistavatko hekin tuon ""jälkisperman"" hajun.. Ei ole mitenkään ihana haju mielestäni,ei nyt mikään kauheakaan mutta ilman olisin mieluummin..
 

Yhteistyössä