Sperma valuu pois...

  • Viestiketjun aloittaja alkup.
  • Ensimmäinen viesti
haisuli
Silakan hajuako tarkoitatte? Juu, kamalaa! mietin kans joskus, et kuinkahan kauas se lemuaa. Vaikka kuinka pesis, niin haisee vielä seuraavanakin päivänä. Täytyykin joskus miettiä seuraavan päivän ihmiskontakteja ja käyttää paljon hajuvettä. ; )

Onks täällä muita sillejä tai sardiineja?

Valuu mullakin toi sperma ja mies on välillä ihan ihmeissään, et millanen tulppa mulle pitäis laittaa.
 
Ellie
Eikö kukaan muu siis osaa käyttää lantionpohjan lihaksiaan niin, että voi ihan tietoisesti säädellä milloin se sperma sieltä valahtaa ulos?

Itse ainakin (jos ei ole päässyt ilmaa mukaan) saan lihaksia jännittämällä pidettyä spreman sisällä niin, että vessaan pääsee kävelemään ihan normaalisti valumatta. Ja pytyllä sitten työnnän sen mönjän ulos ja niinpä hyvin on tyhjentynyt aina, ettei ole myöhemmin enää valumalla valunut.

Eli kannattaa hyvät naiset treenata niitä lihaksia. Ei sitten tule virtsankarkailuakaan yhtä helpolla.
 
lihakset kunnossa
Hyvä Ellie, uskoisin, että joku muukin osaa käyttää lihaksiaan - et vain sinä.
On kuitenkin muitakin tekijöitä, jotka vaikuttavat valumisvauhtiin -
joillakin miehillä sperma on kokkareista mössöä, toisilla taas vetistä velliä, so to speak. Näin kertoo kokemus.
 
Piitu
Osaan kyllä minäkin noita lihaksiani harjoittaa, mutta sitä taitoa en kyllä ole oppinut, että pystyisin ""työntämään"" kaiken sperman ulos. Jaa-a kuulostaa aika kummalta.

Niin ja palatakseni vielä tuohon hajulta ""suojautumiseen"" niin pikkuhousunsuojahan asiaan tietysti auttaisi, mutta ainakaan minua ei houkuttele ajatus kulkea joku rätti housuissa koko kuukauden ajan.
 
Ansu
No joo, saattaahan sitä välillä olla täälläkin tyhmiä kyssäreitä, mutta pari päivää sitten luin yhtä lääkäripalstaa jossa eräs tyttölapsi kysyi onko hän raskaana kun masturboi kuukautisten aikaan. Hihiii :) Tuon perusteella kouluihin voisi vähän lisätä seksivalistusta..:)
 
Kassu
No tää oli mielenkiintoinen teoria. Olen meinaan miettinyt että miksi toisinaan tulee kaikki pihalle miehen vedettyä vehje ulos ja joskus vasta tuntien päästä.

Tapahtuuko tuo hitaampi valuminen vasta ovulaation aikana en osaa sanoa, koska pillerit jäi pois vasta pari kiertoa sitten, mutta siis olen havainnoinnut saman jo pillereitä syödessäni...

Ja tuo tökötti sperma. Nykyisellä olo muoto on yks kökkö ja muista kokemuksista on ollut sellasta lantratumpaa...Kellään kokemusta kummassa elää paremmat simpat? :)
 
ovulaation aikaan
Mieheni sperma on litkuista eikä haise tai maistu juuri miltään. Hänellä on tutkittu siittiöiden laatu ja ovat primaa sellaista. Exälläni oli tököttiä spermaa, joka myös tuoksui vahvasti ja tarttui kiinni esim vuodevaatteisiin, ja hän on sittemmin ollut erittäin hedelmällinen. Exäni tuote valui pois hitaasti (haisten ikävälle vastaavasti kuin joillakin täällä), nykyisen mieheni sperma valuu heti pois ellei minulla tosiaan ole ovulaatio meneillään. Eikä juurikaan tuoksu millekään. Oviksen aikaan tuntuu joskus, että sperma ei valu koskaan pois.

Onkohan tästä mitään tutkimuksia..? ""Mullistava tulos hedelmällisyystutkimuksessa: Tökötti sperma paitsi haisee myös hedelmöittää paremmin kuin litku."" :)
 
jalat ylös
Jos yritätte lasta niin miksi yleensä nouset sieltä sängystä ylös. Nosta jalat ekaksi puoleksi tunniksi seinää vasten ja menet pesulle vasta aamulla.

Minä en koskaan käy enää rakastelun jälkeen vessassa tai pesulla, ihanaa on nukahtaa siihen kainaloon saman tien. Vaikkei lasta enää yritetäkkään.
 
Haju?!
Hei, mulla olis kans yks idiootti kysymys tähän spermaan liittyen. Eli häiritseekö teitä se ulosvaluvan sperman haju/tuoksu. Tarkoitan sitä, että vaikka miten peseytyisi seksin jälkeen, niin seuraavana päivänä tuntuu, että haisee ihan villisti spermalle, kun se alkaa tuolta ulos valua. Tuntuu, että toistenkin ihmisten täytyy haistaa se jo kaukaa. Okei kuulostaa varmasti idiootilta, mutta mua vaan homma häiritsee.
En ole koskaan huomannut mitään hajua, vaikka hyvän hajuaistin omistankin..
 
Viimeksi muokattu:
ei ei
Onko kukaan muu huomannut saman eli sen että sperma ei valu läheskään niin nopeasti ulos ovulaation aikaan kuin muina aikoina? Itselläni sperma valuu pois saman tien kun nousen seisomaan, paitsi ovulaation aikaan se valuu vasta seuraavana päivänä ulos.

Ap:n kysymykseen sanoisin vielä, että joillakin miehillä on tosiaan 'tarttuvampaa' spermaa ja toisilla sperma on litkuisempaa. Mutuna sanoisin, että tökötti sperma hedelmöittää paremmin kuin tuo lantratun tuntuinen sperma. Mutta todellakin tämä on lähinnä arvailua.

Miehellä sperman laatu voi vaihtua päivien mukaan. Välillä samalla miehellä on sitä nk. "tökötimpää" mälliä ja toisena päivänä "litkuisempaa".

Minäpä taas veikkaan, että voisiko kyse olla hormonaalisista seikoista tai vaikka ihan ravitsemuksesta.. tai vaikka seksin määrästä. En tiedä.

Ei ole totta, että vastaan tänne palstalle, vahingossa klikkasin itseni tänne kun piti etsiä googlesta 'valuuttamuunninta'.. huvittavaa.
 
Viimeksi muokattu:
memmi
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan;6359552:
Niin, siis spermahan suurelta osin koostuu siitä ""ylimääräisestä nesteestä"". Hyvin pieni osa on siitiöiden valloittamaa, vaikka niitä siinäkin määrässä on ""aika monta"".
Eli on ihan normaalia, että valuu ulos. Kuten joku jo kertoikin, ne nopeimmat ja innokkaimmat siittiöt ovat jo hyvää matkaa menossa kohti munasolua, kun mies vasta nousee päältä pois.

Tämä on fakta. Sillä sperman juoksevuudella tai paksuudella tai muulla ominaisuudella ei ole mitään merkitystä sen kanssa, kuinka hyvin se hedelmöittää. Kommentti siitä, että paksumpi ja ei niin juokseva seprma hedelmöittäisi paremmin on hölynpölyä.
 
Tohtori Jore
Etädiagnoosini perusteella sinulla saattaa olla tarvetta lääkärikäyntiin. Suosittelisin että survot kanesteenit pimppiin ja otat diflukanit vielä seuraavana aamuna. Jos tämäkään ei auta niin tohtorisetä voi kurkistaa! Soittele 09-Canesten.

Doc Cynego, Jore


Kyselen mielipidettä ja kokemuksia asiasta…

Rakastelun jälkeen yritän olla maku asennossa ainakin puoli tuntia, että sperma pysyisi sisällä, mutta kun nousen aika paljon valuu pois, onko mulla joku rakenne vika vai onko sperma liian löysä, että niin käy. Ajattelin jopa asia niin, että pitääkö alkaa laita tamponi, että saan sen pidetty pitempi aika sisällä, jospa joku rohkea ja vahva simpa löytää joskus perille asti. Mitä teidän kokemukset, kertokaa kokeneet neuvoja..
 
Viimeksi muokattu:
Maisa
Itse pidin tyynyjä pyllyn alla ja loikoilin lukien, lopuksi vielä varmistin asiaa seisomalla päälläni, tosin en jaksanut kuin varttitunnin, mutta kaikki meni ihan ok, ja lapsikin saatiin aikaiseksi.
Kyselen mielipidettä ja kokemuksia asiasta…

Rakastelun jälkeen yritän olla maku asennossa ainakin puoli tuntia, että sperma pysyisi sisällä, mutta kun nousen aika paljon valuu pois, onko mulla joku rakenne vika vai onko sperma liian löysä, että niin käy. Ajattelin jopa asia niin, että pitääkö alkaa laita tamponi, että saan sen pidetty pitempi aika sisällä, jospa joku rohkea ja vahva simpa löytää joskus perille asti. Mitä teidän kokemukset, kertokaa kokeneet neuvoja..
 
Viimeksi muokattu:
Kylässä täällä
Onko kukaan muu huomannut saman eli sen että sperma ei valu läheskään niin nopeasti ulos ovulaation aikaan kuin muina aikoina? Itselläni sperma valuu pois saman tien kun nousen seisomaan, paitsi ovulaation aikaan se valuu vasta seuraavana päivänä ulos.
Tähän on ihan oikea selityskin. Juju piilee siinä mitä moni raskaaksi haluava tarkkaileekin, eli oman liman koostumuksessa. Cervical mucus (en tiedä mitä sanaa suomeksi käytetään) muuttuu kierron ja siis hormonien mukaan niin että on ovulaation aikaan sellaista kananmunan valkuaisen tapaista ja venyvää. Se auttaa siittiöitä pysymään hengissä paremmin ja etenemään paremmin kohti munasolua.
 
Viimeksi muokattu:
höpöhöpö
Ei ole hyötyä seksin jälkeen makoilusta tai jalat ylöspäin olosta, jos haluaa raskaaksi tulla.
Tämä on ilmeisesti yleinen harhakäsitys, että jotenkin edistäisi. Siittiöt löytävät kohteensa paljon nopeammin, jos löytävät. Mitkään puolen tunnin makoilut eivät asiaa edistä.
 
jas
Exälläni oli erittäin juoksevaa spermaa joka saattoi valua minusta ulos vielä parinkin tunnin jälkeen. Se oli aika ikävää ottaen huomioon että lähtee hoitelemaan vaikka kaupungille asioita ja yhtäkkiä holahtaa jotai ylimääräistä housuun. Hän kävi tutkituttamassa kyllä sitten itsensä ja vika löytyi spermasta. Ei ollut tarpeeksi siittiöitä ja laatu niin huono että ei voi saada välttämättä lapsia.

Uuden kumppanin kanssa tulee yleensä normaalisti sperma juuri seksin jälkeen. Paitsi tänään sitä tuli yön puuhastelun jälkeen myös aamulla herätessäni könttänä vaikka suihkussa kävinkin, mutta uskon senkin johtuvan nyt ovulaatio ajasta.
 
vierailija
Kyselen mielipidettä ja kokemuksia asiasta…

Rakastelun jälkeen yritän olla maku asennossa ainakin puoli tuntia, että sperma pysyisi sisällä, mutta kun nousen aika paljon valuu pois, onko mulla joku rakenne vika vai onko sperma liian löysä, että niin käy. Ajattelin jopa asia niin, että pitääkö alkaa laita tamponi, että saan sen pidetty pitempi aika sisällä, jospa joku rohkea ja vahva simpa löytää joskus perille asti. Mitä teidän kokemukset, kertokaa kokeneet neuvoja..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä