Sperman lennätys

  • Viestiketjun aloittaja noora-21
  • Ensimmäinen viesti
noora-21
En tiedä, kiihottaako muita naisia katsella, kun mies saa orgasmin ja hänen spermansa purskahtelee peniksestä ulos? Minut se saa aivan kuumaksi, ja yleensä ennen varsinaista yhdyntää annakin miehelle ensimmäisen orgasmin kiihottaen penistä suullani ja käsilläni niin, että lopuksi näen miehen laukeamisen. Tämän jälkeen laukean itse pienestäkin klitoriksen kosketuksesta kuin raketti.

Erityisesti kiihottaa, jos sperma ryöpsähtelee voimakkaina sykäyksinä kauas, ja olenkin pitänyt leikkisästi hieman kirjaa noista pisimmistä spermakaarista. Olen vasta vähän yli 2-kymppinen nainen, eikä seksipartnereita ole kertynyt kuin muutamia kymmeniä, mutta tässä asiassa voin jo sanoa, että pisimmät kaaret ovat syntyneet kooltaan pienimmillä "varusteilla". Onpa seksikumppanieni joukossa pari hyvinvarusteltua tummaihoista nuorehkoa miestäkin, mutta yllätyksekseni heidän spermansa vain valui hitaasti ulos, ilman minkäänlaista lentoa.

Kertokaahan hyvät Ellit omista kokemuksistanne!

 
Vanhempi namipala
Pienet kalut ovat lennättäjiä ja se on ihan loogista. Isoissahan ei ole edes kunnon stondista, verenkierto ei pysty noin pitkään sijoittamaan.
Onhan se kiihottavaa kun mies näyttää mikä on miehiään ja miltä hänestä tuntuu.
 
Huhheli hoijaa
Tuossa iässä seksikumppaneita ei ole kertynyt KUIN muutamia KYMMENIÄ. Aikamoinen naikkonen olet. EI kannata kovin imeä sitä pippeliä yhdenyön jutuissa, ettet saa tauteja.
 
Marsku
Minua ei kiihota sperman lentäminen yhtään, mutta sen sijaan se kiihottaa, kun mies hyväilee itseään. Ei tarvi kuin pikkuisen vedellä ja minä laukean heti. Se kyllä kiihottaa, kun tunnen miehen laukeavan sisälläni.
 
Terve Aija
Alkuperäinen kirjoittaja Alixa Tietaa:
[viesti poistettu]
Täälläkin provoilee tämä sama skanditon kirjoittelija (tälläkertaa nimimerkillä Alixia Tietaa), jonka arvosteluja ja kannanottoja löytyy lähes joka keskustelusta. Hänhän on aina oikeassa ja tietää kaikesta kaiken, joten uskokaamme häntä. Jos joku on tästä asiasta eri mieltä, niin hän on väärässä.
 
Viimeksi muokattu:
samaa ajattelin
Alkuperäinen kirjoittaja Huhheli hoijaa:
Tuossa iässä seksikumppaneita ei ole kertynyt KUIN muutamia KYMMENIÄ.
Minä olen yli kolmekymppinen, eikä minulla ole ollut seksikumppaneita edes kymmentä koko elämäni aikana, eikä viimeiseen viiteen vuoteen niitä ole ollut kuin yksi, eikä tule. Eräät kun sattuvat olemaan uskollisia kumppanilleen, eivätkä nai kaikkea tikapuista oravaiin.
 
Ujo mies
Alkuperäinen kirjoittaja nainen27:
Ai. Mulla on seksikumppaneita yli sata, enkä ole silti kertaakaan pettänyt seurustelukumppaniani.
Mistä löydät näin paljon; baarista, netistä?
Annatko helpolla, tykkäätkö niin paljon seksistä?

Kyselen ihan mielenkiinnosta.
 
edelliselle
Baarista, laivalta, kavereiden ja tuttujen kautta, festareilta, harrastusten parista, työpaikalta jne. En koskaan netistä. Aktiivisimmillaan saattaa olla kuukaudessa joka viikonloppu eri mies, jopa enemmän.

Annatko helposti? Mikä kysymys tuo on? Haluan seksiä ja saan sitä :) Nyt tosin seurustelen.

Kaveripiirissäni yli sata partneria on ihan yleistä sinkkumiehille ja -naisille. Yhdellä kaverimiehellä on ollut kuulemma jopa 700 naista....Itsekin kuulun joukkoon :) Komea kaveri ja iso elin. En ihmettele että naisia kaatuu.
 
Tämä selittää
Alkuperäinen kirjoittaja edelliselle:
Aktiivisimmillaan saattaa olla kuukaudessa joka viikonloppu eri mies, jopa enemmän.

Annatko helposti? Mikä kysymys tuo on? Haluan seksiä ja saan sitä :) Nyt tosin seurustelen.
Ok, tämä selittää ainakin minulle asian, minä en ole koskaan harrastanut ns. yhden illan juttuja, vaan olen mennyt sänkyyn vasta, kun seurustelen. Lyhyin aika ennen sänkyyn menoa taisi olla viisi päivää (nykyisen mieheni kanssa) ja pisin yli vuosi, mutta silloin olin kyllä 16-vuotias.
 
Ujo mies
Alkuperäinen kirjoittaja edelliselle:
Baarista, laivalta, kavereiden ja tuttujen kautta, festareilta, harrastusten parista, työpaikalta jne. En koskaan netistä. Aktiivisimmillaan saattaa olla kuukaudessa joka viikonloppu eri mies, jopa enemmän.

Annatko helposti? Mikä kysymys tuo on? Haluan seksiä ja saan sitä :) Nyt tosin seurustelen.

Kaveripiirissäni yli sata partneria on ihan yleistä sinkkumiehille ja -naisille. Yhdellä kaverimiehellä on ollut kuulemma jopa 700 naista....Itsekin kuulun joukkoon :) Komea kaveri ja iso elin. En ihmettele että naisia kaatuu.
Hmm ok. Tekevätkö miehet vai sinä aloitteen? Varmasti monet sinkkuihmiset haluavat seksiä, mutta saaminen voi olla eri juttu. Ainakin jos haluaa pitää jotain tasoa.

Saanko vielä kysyä:
Sata partneria kuulostaa aika hurjalle, puhumattakaan 700. Ilmeisesti kyseisen kundit kaadot tietävät jo eetukäteen että on iso elin, heh.

Eikö ole vaara, että kyllästyy harrastamaan seksiä enemmän kuin muutaman kerran saman ihmisen kanssa?

Voiko yhden illan jutussa aina nauttia kunnolla? Kuvittelisin että miehelle ainakin voi tulla suorituspaineita tms. Eikä naisetkaan niin rentoja ole.

Mun mielestä kysymys antamisesta oli täysin perusteltu. Mitä vaatii, että sulta saa?
 
Nainen 27
Olipa paljon kysymyksiä.
En tiedä kuka tekee aloitteen - tanssitaan, jutellaan, pussaillaan, jompi kumpi ehdottaa kämpille lähtöä - tai aina sitä ei edes tarvitse kysyä, koska meno on niin kiihkeää, että sen vaan TIETÄÄ...
Hmm. Kaipa sen etukäteen kosketellessa huomaa joka nainen, että kundilla on iso :) Ystäväni "suositteli" tätä miestä ja kävin testaamassa. Suosittelin sitten eteenpäin. Voihan olla, että mies liioittelee kaatojensa määrää, toisaalta en epäile koska voin itse luetella suoralta kädeltä ainakin 20 naista joiden kanssa tiedän hänen olleen. Pelimies vailla vertaa :) Toisaalta, onko se tavoiteltavaa? Hän ei muista edes kaikkia naisiaan.
Kyllä kai se joskus vähän kyllästyttää herätä siihen että mies on kadonnut, tai itseä kaduttaa hipsiä hiljaa asunnosta aamulla pois. Kyse on vain kylmästä seksistä, ei rakkaudesta. Kai jokainen kuitenkin sisimmässään haluaa joskus ihastua, toiveissaan haluaa joskus tulla myös rakastetuksi, perustaa ehkä perheen tai vastaavaa. Kuitenkaan en ole jaksanut yleensä vastailla jos miehet ovat soitelleet perääni.
En ole aina saanut orgasmia ventovieraiden kanssa, usein/yleensä kyllä saan. Olen aika dominoiva ja saan orgasmin parhaiten päällä. Tiedän miten saan sen eikä miehen tarvitse vaivautua tuntikausia nuolemaan minua, (vaikka onhan se toki mukavaa )
Olen ihan hyvän näköinen, tavallinen nainen, kuulemma kiltin näköinen - ei kukaan ulkopuolinen ehkä kyllä uskoisi miesten määrää...
 
Nainen 27
Mitä vaatii, että multa saa? Hmmm. Suht hyvää tai edes ok ulkonäköä, sitä että kemiat kohtaa, jonkin verran pitää osata keskustella, ja tietysti suudella hyvin. Ja pitää olla suomalainen mies. Tai ainakin pohjoismaalainen.
Öykkäreitä tai rahoillaan ratsastajia en siedä. Mielummin huoltomies kuin johtaja, mielummin taksikuski kuin limusiinikuski.
 
tarja-4?
Alkuperäinen kirjoittaja noora-21:
En tiedä, kiihottaako muita naisia katsella, kun mies saa orgasmin ja hänen spermansa purskahtelee peniksestä ulos? Minut se saa aivan kuumaksi, ja yleensä ennen varsinaista yhdyntää annakin miehelle ensimmäisen orgasmin kiihottaen penistä suullani ja käsilläni niin, että lopuksi näen miehen laukeamisen. Tämän jälkeen laukean itse pienestäkin klitoriksen kosketuksesta kuin raketti.

Erityisesti kiihottaa, jos sperma ryöpsähtelee voimakkaina sykäyksinä kauas, ja olenkin pitänyt leikkisästi hieman kirjaa noista pisimmistä spermakaarista. Olen vasta vähän yli 2-kymppinen nainen, eikä seksipartnereita ole kertynyt kuin muutamia kymmeniä, mutta tässä asiassa voin jo sanoa, että pisimmät kaaret ovat syntyneet kooltaan pienimmillä "varusteilla". Onpa seksikumppanieni joukossa pari hyvinvarusteltua tummaihoista nuorehkoa miestäkin, mutta yllätyksekseni heidän spermansa vain valui hitaasti ulos, ilman minkäänlaista lentoa.

Kertokaahan hyvät Ellit omista kokemuksistanne!
Jaa-a ??
Miehelläni on erittäin pieni muna ja sillä ei kyllä sperma ruiskahda pitkiä kaaria, vaan valuu kuin räkä nenästä. Eikä sitä edes tule mitenkään paljon. Ehkä se määrä korreloi munan koon kanssa ?
 
emmä ainakaa
Siis.. sinkkuna sitä vissiin tulee paneskeltua vaikka minne suuntaan kun panettaa. Mutta nainen 27 tapauksessa vois jo alkaa maksusta kuksimaan, kun ei kerran aina edes tyydytä. Sais muutakin hyötyä kun munaa.. Eikö toi ole aika sama alkaa huoraks ihan rahasta?

Kaipa toikin on elämäntapa.. itse en kyllä pysty tollaseen.. kännipäissään iskeä joku mies ja morkkistella sitten mitä vittua tulikaan tehtyä taas. Ei se ole kovin hauskan kuuloista elämää.
 
Ujo mies
Alkuperäinen kirjoittaja noora-21:
Erityisesti kiihottaa, jos sperma ryöpsähtelee voimakkaina sykäyksinä kauas, ja olenkin pitänyt leikkisästi hieman kirjaa noista pisimmistä spermakaarista. Olen vasta vähän yli 2-kymppinen nainen, eikä seksipartnereita ole kertynyt kuin muutamia kymmeniä, mutta tässä asiassa voin jo sanoa, että pisimmät kaaret ovat syntyneet kooltaan pienimmillä "varusteilla".
Voin kuitata, että omalla lyhyehköllä kyllä lentää usein erittäin komeasti. Muutama nainen on päässyt näkemäänkin :)


 
aik.mies
Alkuperäinen kirjoittaja kyläilijä;10382732:
Peskää se jookos ennenkuin tulen kaffeelle siihen teidän lasipöydän ääreen...taidan pitää kupit sylissä ensi kerralla:)

Mä ajattelin että sinä haluaisit nuolla ne spermat siitä pöydältä.
No ei. kai me nyt siivotaan haloo.......
 
naapurin tyttö
Mulla on sellainen mieltymys että tykkään kun mies ruiskii spermat päälleni ja naamalleni. Täällä elleissä olen usein lukenut ettei naiset tykkää saada naamallensa spermaa, joten kai tämä on aika outo mielihalu. :)
 
Spermalinko
miehenä. Vaimoa oli kiihottava nussia takaapäin ja vetää kulli ulos juuri ennen laukeamista. Spermaa lensi ja paljon kaaressa hänen hiuksiinsa asti.
Toisin on nyt vanhana miehenä, kun lentää juur ja juur alaselälle.
 

Yhteistyössä