Sperman lennätys

  • Viestiketjun aloittaja noora-21
  • Ensimmäinen viesti
Pitkiä kaaria
Pitääpä kertoa tässä yhteydessä eräs mielenkiintoinen juttu. Itselläni nimittäin on aina spermat lentäneet runkatessa parinkin metrin kaaria. Sitten olen videolta nähnyt, miten toisilla tosiaan mällit valuu pikku hiljaa terskan kärjestä, lentämättä sen pidemmälle. Joskus mietin itsekseni syytä moiseen?
Sain kuitenkin ennen pitkää vastauksen kysymykseeni. Kävi nimittäin niin, että olin lapsettomuustutkimuksissa. Siellä todettiin, ettei minulla ole siittiön siittiötä. Ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan. En vaivaa lukijaa tuolla lääketieteellisellä jargonilla sen enempää. Mutta sperma lensi sen takia niin pitkälle, kun se oli kevyttä ja laihaa luirua, ilman siittiöitä "painolastina". Että onnea vaan kaikille muillekin spermanlennättäjille. Asioilla on aina hyvät ja huonot puolensa... ;-))

Huumoria olla täytyy.
Vakavasti puhuen tiedän että tuo kertomasi ei ole syy pitkiin kaariin. Tuokin on varmasti vain yksilöllinen piirre koska olen onnistunut saamaan aikaan kaksi lasta. Itselläni on myös todella runsas purkaus ja ensimmäiset kaaret lentävät todella kauas. Tästä ominaisuudesta jotkut naiset ovat aikoinaan erityisesti pitäneet ja halunneet nähdä "suihkulähteen" uudelleen ja uudelleen.
 
Viimeksi muokattu:
Rekku
Mulla ei mähnä lennä, vaan pulpahtelee ja pääasiassa valuu terskan nupista. Osa jää vielä varteen ja se pitääkin aina lypsää tyhjäksi, ettei sitten pikkuhiljaa valu housuihin.
Olen kuullut sellaisen väitteen, että kaluni pieni koko olisi syy heikkoon ruiskimiseen ? On sanottu, että pienessä kalussa on heikot lihakset ja se ei kertakaikkiaan jaksa työntää tahmeaa mähnää riittävällä voimalla ?
Itseasiassa ahkeran runkkailun jälkeen mähnä on ohuempaa ja pulpahteleekin reippaammin nupista ulos. Jos pitkään on ruikkaamatta ja mähnä on tahmeaa, se ihan tuntuu poltteena, kun se ei tule kunnolla ulos.
 
vierailija
En tiedä, kiihottaako muita naisia katsella, kun mies saa orgasmin ja hänen spermansa purskahtelee peniksestä ulos? Minut se saa aivan kuumaksi, ja yleensä ennen varsinaista yhdyntää annakin miehelle ensimmäisen orgasmin kiihottaen penistä suullani ja käsilläni niin, että lopuksi näen miehen laukeamisen. Tämän jälkeen laukean itse pienestäkin klitoriksen kosketuksesta kuin raketti.

Erityisesti kiihottaa, jos sperma ryöpsähtelee voimakkaina sykäyksinä kauas, ja olenkin pitänyt leikkisästi hieman kirjaa noista pisimmistä spermakaarista. Olen vasta vähän yli 2-kymppinen nainen, eikä seksipartnereita ole kertynyt kuin muutamia kymmeniä, mutta tässä asiassa voin jo sanoa, että pisimmät kaaret ovat syntyneet kooltaan pienimmillä "varusteilla". Onpa seksikumppanieni joukossa pari hyvinvarusteltua tummaihoista nuorehkoa miestäkin, mutta yllätyksekseni heidän spermansa vain valui hitaasti ulos, ilman minkäänlaista lentoa.

Kertokaahan hyvät Ellit omista kokemuksistanne!

Alpittaja mitä ilmeisimmin mies
 
Viimeksi muokattu:
Janne H
Minua ei kiihota sperman lentäminen yhtään, mutta sen sijaan se kiihottaa, kun mies hyväilee itseään. Ei tarvi kuin pikkuisen vedellä ja minä laukean heti. Se kyllä kiihottaa, kun tunnen miehen laukeavan sisälläni.
Minun naisystäväni rakastaa sperman saantia sisäänsä en tiedä mixi mutta hän tuntee olevansa nainen kun saa spermaa, ja hän on tosi märkä.
 
Viimeksi muokattu:
N24.
Omalla miehellä kans hk:n sinisen kokoinen ja spermaa tulee ihan kivasti. Mies haluaa kuitenkin aina tulla sisälle ja mahdollisimman syvälle. Usein jos olen alla mies vielä nostaa mut lähes ylösalaisin ja jalat hartioille..

Joskus oli pakko vetää ulos ennen tulemista kun unohdin aloittaa pillerit ajoissa. Homma oli aika sotkuista.. Ja kyllä nykyisinkin kun tulee syvälle sisälle niin saa peseytyä aika hartaasti. Toisaalta itse kiihotun juuri ajatuksesta, että mies tulee sisälle. Tietää aina kun mies on tulossa kun työnnöt voimistuu ja vetää ihan lähelle.

Olis myös kiihottavaa jos mies levittelisi spermaansa reisilleni, mutta eipä tuo taida suostua. Tykkää läpsiä munallaan poskilleni, mutta ei halua tulla kasvoille.. (eikä sitä määrää kyllä oksentamatta voisi ottaa suuhun)
 
N24.
Janne H, sama juttu. Kiihottavinta on kun mies ei välillä anna mennä pesulle vaan pitää kiinni ja käskee alkaa nukkumaan. Yöllä sitten saatan hiipailla kylppäriin jos herään.
 
Elli 55v
En tiedä, kiihottaako muita naisia katsella, kun mies saa orgasmin ja hänen spermansa purskahtelee peniksestä ulos? Minut se saa aivan kuumaksi, ja yleensä ennen varsinaista yhdyntää annakin miehelle ensimmäisen orgasmin kiihottaen penistä suullani ja käsilläni niin, että lopuksi näen miehen laukeamisen. Tämän jälkeen laukean itse pienestäkin klitoriksen kosketuksesta kuin raketti.

Erityisesti kiihottaa, jos sperma ryöpsähtelee voimakkaina sykäyksinä kauas, ja olenkin pitänyt leikkisästi hieman kirjaa noista pisimmistä spermakaarista. Olen vasta vähän yli 2-kymppinen nainen, eikä seksipartnereita ole kertynyt kuin muutamia kymmeniä, mutta tässä asiassa voin jo sanoa, että pisimmät kaaret ovat syntyneet kooltaan pienimmillä "varusteilla". Onpa seksikumppanieni joukossa pari hyvinvarusteltua tummaihoista nuorehkoa miestäkin, mutta yllätyksekseni heidän spermansa vain valui hitaasti ulos, ilman minkäänlaista lentoa.

Kertokaahan hyvät Ellit omista kokemuksistanne!
Kun jäin yksin niin on alkanut nuoret pojat kiinnostamaan. Aurinkoa ottaessa huomasin kun kolme poikaa hiero muniaan puskan takana, otin rinnat paljaaksi ja vinkkasin tulemaan juttelemaan. Sanoin että voi näytellä kunnolla, tosi kiihottavaa kun runkkasivat. Yksi pyysi että otan housutkin pois, kun ei muita näkynyt niin näytin pojille kunnolla. Kyllä innostuvat naimaan ja olin spermassa joka paikassa, pääsivät kunnolla liukkaalle kun vuoron perään antoivat.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt yksin
Kun jäin yksin niin on alkanut nuoret pojat kiinnostamaan. Aurinkoa ottaessa huomasin kun kolme poikaa hiero muniaan puskan takana, otin rinnat paljaaksi ja vinkkasin tulemaan juttelemaan. Sanoin että voi näytellä kunnolla, tosi kiihottavaa kun runkkasivat. Yksi pyysi että otan housutkin pois, kun ei muita näkynyt niin näytin pojille kunnolla. Kyllä innostuvat naimaan ja olin spermassa joka paikassa, pääsivät kunnolla liukkaalle kun vuoron perään antoivat.
Nyt Kuuno on jäänyt yksin, mutta yllättävän hyvä mäihä käy Kuunolla, kun taas kolme poikaa sattu paikalle runkkaamaan kunnolla. Eikä se ole eka eikä viimeinen kerta.
 
Viimeksi muokattu:
noora-21
En tiedä, kiihottaako muita naisia katsella, kun mies saa orgasmin ja hänen spermansa purskahtelee peniksestä ulos? Minut se saa aivan kuumaksi, ja yleensä ennen varsinaista yhdyntää annakin miehelle ensimmäisen orgasmin kiihottaen penistä suullani ja käsilläni niin, että lopuksi näen miehen laukeamisen. Tämän jälkeen laukean itse pienestäkin klitoriksen kosketuksesta kuin raketti.

Erityisesti kiihottaa, jos sperma ryöpsähtelee voimakkaina sykäyksinä kauas, ja olenkin pitänyt leikkisästi hieman kirjaa noista pisimmistä spermakaarista. Olen vasta vähän yli 2-kymppinen nainen, eikä seksipartnereita ole kertynyt kuin muutamia kymmeniä, mutta tässä asiassa voin jo sanoa, että pisimmät kaaret ovat syntyneet kooltaan pienimmillä "varusteilla". Onpa seksikumppanieni joukossa pari hyvinvarusteltua tummaihoista nuorehkoa miestäkin, mutta yllätyksekseni heidän spermansa vain valui hitaasti ulos, ilman minkäänlaista lentoa.

Kertokaahan hyvät Ellit omista kokemuksistanne!

Nyt seksikumppaneita takana yli 200, ja edelleenkin ne tuppikullit ovat pisimmälle päässeitä!!!!
 
Viimeksi muokattu:
17senttinen
Itse seurustelin yhen muijan kanssa 1,5v ja sinä aikana naitiin noin 250kertaa, huomasin kun useemmin naiskenteli niin sperma ei lentänyt mihkään ja tulikin vaan pari tippaa! Mutta viikon tauko niin kyllä lensi 7-9 ryöppäystä ja ensimmäiset pitkälle:) Jopa yli metrin..
 
susa
Omalla miehellä kans hk:n sinisen kokoinen ja spermaa tulee ihan kivasti. Mies haluaa kuitenkin aina tulla sisälle ja mahdollisimman syvälle. Usein jos olen alla mies vielä nostaa mut lähes ylösalaisin ja jalat hartioille..

Joskus oli pakko vetää ulos ennen tulemista kun unohdin aloittaa pillerit ajoissa. Homma oli aika sotkuista.. Ja kyllä nykyisinkin kun tulee syvälle sisälle niin saa peseytyä aika hartaasti. Toisaalta itse kiihotun juuri ajatuksesta, että mies tulee sisälle. Tietää aina kun mies on tulossa kun työnnöt voimistuu ja vetää ihan lähelle.

Olis myös kiihottavaa jos mies levittelisi spermaansa reisilleni, mutta eipä tuo taida suostua. Tykkää läpsiä munallaan poskilleni, mutta ei halua tulla kasvoille.. (eikä sitä määrää kyllä oksentamatta voisi ottaa suuhun)
Minä rakastan kun saan spermaa sisääni, rinnoille, kasvoille, vatsalle ym.... Mieheni runkkaa spermaa pakkaseen ja kun sitä on tarpeeksi niin sitten levitetään sitä.... On se ihanaa kun on oikein mällissä!
 
Viimeksi muokattu:
Anniina-27
Pillerit eivät sovi oikein minulle joten tavaksi on tullut, että poikaystävä lennättää päälleni jos olemme alasti. Minusta spermasuihkujen katseleminen on kiihottavaa. Niinpä aina joskus olen suostunut siihen, että saan suihkun täysissä pukeissakin rinnoilleni.
 
spedeä
Mua kiihottaa eniten nussia takaapäin niin et on pikkarit muijalla jalassa. Upee näky sit kun laskee osan sisään ja loput pikkareille. Tän jälkeen muija selälleen pientä hyväilyä ja kun pikkarit on tarpeeks märät niin nuolen ensin pikkareita ja sit pillua. Muija tukkäis eniten että spermat laskis rinnoille.
 
kermaapiirakalle
Spermaa sylkevää kullia on kiihottava katsella. Olen usein fantasioinut todella suuresta mies porukasta. Haluaisin saada spermaa sisääni niin paljon että sitä valuisi pitkään ja runsaasti ja että suuri porukka runkkaisi spermat rinnoilleni. Olisi ihanaa olla kauttaaltaan spermassa.
 
mies 50
Spermaa sylkevää kullia on kiihottava katsella. Olen usein fantasioinut todella suuresta mies porukasta. Haluaisin saada spermaa sisääni niin paljon että sitä valuisi pitkään ja runsaasti ja että suuri porukka runkkaisi spermat rinnoilleni. Olisi ihanaa olla kauttaaltaan spermassa.
Ootko katellu niitä gangbang- videoita, tsekkiläisiä, missä pari naista ja 120 miestä, varmasti
riittäis sullekin vastaava miesmäärä!?
 
Viimeksi muokattu:
noora-21
En tiedä, kiihottaako muita naisia katsella, kun mies saa orgasmin ja hänen spermansa purskahtelee peniksestä ulos? Minut se saa aivan kuumaksi, ja yleensä ennen varsinaista yhdyntää annakin miehelle ensimmäisen orgasmin kiihottaen penistä suullani ja käsilläni niin, että lopuksi näen miehen laukeamisen. Tämän jälkeen laukean itse pienestäkin klitoriksen kosketuksesta kuin raketti.

Erityisesti kiihottaa, jos sperma ryöpsähtelee voimakkaina sykäyksinä kauas, ja olenkin pitänyt leikkisästi hieman kirjaa noista pisimmistä spermakaarista. Olen vasta vähän yli 2-kymppinen nainen, eikä seksipartnereita ole kertynyt kuin muutamia kymmeniä, mutta tässä asiassa voin jo sanoa, että pisimmät kaaret ovat syntyneet kooltaan pienimmillä "varusteilla". Onpa seksikumppanieni joukossa pari hyvinvarusteltua tummaihoista nuorehkoa miestäkin, mutta yllätyksekseni heidän spermansa vain valui hitaasti ulos, ilman minkäänlaista lentoa.

Kertokaahan hyvät Ellit omista kokemuksistanne!
Nyt seksikumppaneita vain yli 100 ja vieläkin kiihottaa

Et vastannut asetettuun kysymykseen oikein
 
Viimeksi muokattu:
jesse
Mulla ei mähnä lennä, vaan pulpahtelee ja pääasiassa valuu terskan nupista. Osa jää vielä varteen ja se pitääkin aina lypsää tyhjäksi, ettei sitten pikkuhiljaa valu housuihin.
Olen kuullut sellaisen väitteen, että kaluni pieni koko olisi syy heikkoon ruiskimiseen ? On sanottu, että pienessä kalussa on heikot lihakset ja se ei kertakaikkiaan jaksa työntää tahmeaa mähnää riittävällä voimalla ?
Itseasiassa ahkeran runkkailun jälkeen mähnä on ohuempaa ja pulpahteleekin reippaammin nupista ulos. Jos pitkään on ruikkaamatta ja mähnä on tahmeaa, se ihan tuntuu poltteena, kun se ei tule kunnolla ulos.
miten kalussa joka voi olla kylmänä sentin ja kiihotuksessa 15 voi olla lihaksia? vertahan sinne menee!
 
Viimeksi muokattu:
salaa
Parhaimmat sperman lennot saan naimisissa olevan naisen toimesta. Hän ei anna minulle pesää mutta runkkaa minua mielellään. Hän on sanonut että tykkää katsella sperman valumista kalua pitkin. Kesän lavatansseissa tämä käsityöharrastuksemme sai alkunsa autoni takapenkillä.
 
vierailija
En tiedä, kiihottaako muita naisia katsella, kun mies saa orgasmin ja hänen spermansa purskahtelee peniksestä ulos? Minut se saa aivan kuumaksi, ja yleensä ennen varsinaista yhdyntää annakin miehelle ensimmäisen orgasmin kiihottaen penistä suullani ja käsilläni niin, että lopuksi näen miehen laukeamisen. Tämän jälkeen laukean itse pienestäkin klitoriksen kosketuksesta kuin raketti.

Erityisesti kiihottaa, jos sperma ryöpsähtelee voimakkaina sykäyksinä kauas, ja olenkin pitänyt leikkisästi hieman kirjaa noista pisimmistä spermakaarista. Olen vasta vähän yli 2-kymppinen nainen, eikä seksipartnereita ole kertynyt kuin muutamia kymmeniä, mutta tässä asiassa voin jo sanoa, että pisimmät kaaret ovat syntyneet kooltaan pienimmillä "varusteilla". Onpa seksikumppanieni joukossa pari hyvinvarusteltua tummaihoista nuorehkoa miestäkin, mutta yllätyksekseni heidän spermansa vain valui hitaasti ulos, ilman minkäänlaista lentoa.

Kertokaahan hyvät Ellit omista kokemuksistanne!
Olen 33v mies ja kun laaki lähtee on yöpöydän lamppu heilahtanut ja 3,5 m huonekorkeus ja katossa jälki. paineella tulee ja lastit isoja ruiskauttaa 6-8 kertaan eikä paine/ määrä vähene kuin 3. kerralla. ps maku hunajainen.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
En tiedä, kiihottaako muita naisia katsella, kun mies saa orgasmin ja hänen spermansa purskahtelee peniksestä ulos? Minut se saa aivan kuumaksi, ja yleensä ennen varsinaista yhdyntää annakin miehelle ensimmäisen orgasmin kiihottaen penistä suullani ja käsilläni niin, että lopuksi näen miehen laukeamisen. Tämän jälkeen laukean itse pienestäkin klitoriksen kosketuksesta kuin raketti.

Erityisesti kiihottaa, jos sperma ryöpsähtelee voimakkaina sykäyksinä kauas, ja olenkin pitänyt leikkisästi hieman kirjaa noista pisimmistä spermakaarista. Olen vasta vähän yli 2-kymppinen nainen, eikä seksipartnereita ole kertynyt kuin muutamia kymmeniä, mutta tässä asiassa voin jo sanoa, että pisimmät kaaret ovat syntyneet kooltaan pienimmillä "varusteilla". Onpa seksikumppanieni joukossa pari hyvinvarusteltua tummaihoista nuorehkoa miestäkin, mutta yllätyksekseni heidän spermansa vain valui hitaasti ulos, ilman minkäänlaista lentoa.

Kertokaahan hyvät Ellit omista kokemuksistanne!
No ainakin minulla kalu on 17,5 cm pitkä ja 4,5-5,0 cm paksu. Hyvä stondis ja spermat lentää noin 120-150 cm verran. Olen itsekin tytön kanssa ja ilmankin mittailut :)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kyllä naurattaa nää spermanlennättäjien jutut, vetästä ny ulos ennenku laukeaa hahhahhaaaa. Mitäs järkee siinä muka on, jos ennen tulevaa huippua hyppää kyydistä tienposkkeen räkimään, hulluhan vaan silleen tekkee, jää koko huippu ja alaslaskettelu kokemati. Mitä miehiä te muka ootte? Tosimieshän antaa naiselle koko rekkalastillisen TALLIIN ASTI!!! Eihän tavarantoimitusta voi mihkään matkalle jättää.
Ja ne panokavereilla leuhkijat. Kyllä tyhmempikin tajuaa, milloin joku panee omiaan.
Jos kuitenkin jollain tosissaan löytyy niin paljon asiakkaita, niin kannattaa muistaa, että näitä sivuja tarkkailee tontut, polliisi ja ehkä verovirkailijatkin.
Jotaku
 
vierailija
Eka laukeami eli siemensyöksyn sain olessani saunassa, en tiedä kuinka pitkälle lensi , kun ei ollut mitta nauha mukana, mutta sen muistan miten vaalea neste alkoi lentää sykäyksittäin pitkälle kaaressa saunan lauteilla puoleen väliin saunaa oli yllättävän kiihottava kokemus tämä ensimmäinen tietoinen siemensyöksykokemus.
 

Yhteistyössä