sperman määrä

  • Viestiketjun aloittaja blondi
  • Ensimmäinen viesti
tietotoimisto
Tuleeko sitä spermaa sillon aina enemmän ja valkosempaa mitä kauemmin mies on ollut laukeematta?? oliko se niin miehet??!
No varmaan sitä tulee enemmän, mutta väri on kellertävämpää kun se on kauan odottanut ja muutenkin se on paksumpaa. Kun usein lennättää niin ei vanha klunssi kerry. On silloin valkoisempaa ja ohuempaa, siis nestemäisempää eikä hyllyvää. Myös maku on neutraalimpi tai mauttomampi kun on vain vähän aikaa odottanut.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Se on sillä tavalla,että parhaassa siitosiässä olevalta miäheltä jolla on lapsenpään kokkoset kassit tulee "vitullinen,hatullinen ja kissan kupillinen,saattaa joskus tulla vähän enämpikin,mutta keskimäärin näin.
 
Taavi
Olen tutkinut näitä juttuja jo vuosikausia, ja kylä juttu on niin, että pusseissa se sperma on eikä missää muualla! Sitäpaitti kannattaa syödä kennollinen raakoja kananmunia päiväsä ja juoda punasta maitoa 5 litraa sekä maustamatonta luonnon jugurttia vähintään 3 litraa päiväs.
Nuita kun vetelet kaks viikkoa ekkä paljon muuta syö ni kylä lähtee semmonen laaki ettei oo tosi!!!!! Itteltäni ruikkas mulkusta 19 roiskasua ja pisin meni 7 metrin päähän!
 
jänkäjoonas1943
Olen tutkinut näitä juttuja jo vuosikausia, ja kylä juttu on niin, että pusseissa se sperma on eikä missää muualla! Sitäpaitti kannattaa syödä kennollinen raakoja kananmunia päiväsä ja juoda punasta maitoa 5 litraa sekä maustamatonta luonnon jugurttia vähintään 3 litraa päiväs.
Nuita kun vetelet kaks viikkoa ekkä paljon muuta syö ni kylä lähtee semmonen laaki ettei oo tosi!!!!! Itteltäni ruikkas mulkusta 19 roiskasua ja pisin meni 7 metrin päähän!

Eihän tuo ole vielä mitään meikäläinen kun nuorna miesnä kävi ihmistaimen istutushommiin eikä aina ollut kordareita,niin joutu siämenäsyäksyn tullessa nykäsemään kybän poies niin parhaimmat koinupaakut hyppäs kolmiloikalla liki viistoista meetteriä ja ympäristön puhristus kesti liki kaksi tiimaa,nottasillai.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Hahha, niin hauska jankajoonas. "ihmistaimen istutushommiin", siina kunnon alfauros!
Nöyrä kiitosh!Voin paljastaa,että aikoinaan kun olin vielä täydes iskus,niin vastapuoli yleensä vesissäsilmin kädestä kiitteli,ellei ollu pyärtynny.Nykypäivänä saa korkeintaan 6-9 kunnollista orgasmusta aikaaseksi vastapelurille!Siis kertalättäröinnillä.
 
Viimeksi muokattu:
ei tuosa mittää
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;10979322:
Eihän tuo ole vielä mitään meikäläinen kun nuorna miesnä kävi ihmistaimen istutushommiin eikä aina ollut kordareita,niin joutu siämenäsyäksyn tullessa nykäsemään kybän poies niin parhaimmat koinupaakut hyppäs kolmiloikalla liki viistoista meetteriä ja ympäristön puhristus kesti liki kaksi tiimaa,nottasillai.
ei tuosa mittää ole ku mie laukasen kerra päivässä ni laukasen kypäräa ettei tuu reikää kattoo taihka seinämille .
 
Ripa
Tänään vetäsen vaimon fjosaan kunnon lastin....os sellainen tosi pakottava olo kaseissa jo nyt .....ensin pitää käydä vielä kansalaisopiston tunnilla.

Siellä puolentoista tunnin luennon aikana olo varmaan tulee entistä "pakottavammaksi". Että, jos sais heti, niin olis helpompi mennä luennolle....vaimoo !!!
 
Ei elämää
Tänään vetäsen vaimon fjosaan kunnon lastin....os sellainen tosi pakottava olo kaseissa jo nyt .....ensin pitää käydä vielä kansalaisopiston tunnilla.

Siellä puolentoista tunnin luennon aikana olo varmaan tulee entistä "pakottavammaksi". Että, jos sais heti, niin olis helpompi mennä luennolle....vaimoo !!!
Taitaa näillä tämän päivän kuulapäillä mällin irtoaminen olla hakusessa. Ja jos lähtee niin tyhjää on täynnä se.
 
Viimeksi muokattu:
sieman jussi
Jonkun 4 päivän jälkeen sitä tulee jo paljon, mutta siinä on usein se ongelma, että on niin kiimassa, että laukeaa lähes saman tien, jolloin kunnon pitkäaikaista kiihotusta ei ole päässyt syntymään eikä lastia sitten tulekaan kovin paljon eikä lennä kovin kauas. Tälläsissä tapauksissa toinen kerta saattaa jopa olla runsaampi. Mutta sitten kun saa viivytettyä orgasmia mahdollisimman pitkään voi tulokset olla järisyttäviä.
 
paljon
okei, ittellä tuo määrä on suht iso esim. tuollaisessa kerta päivässä seksissäkin. Tottakai määrää tulee lisää pidättäytymällä mutta yleensä alkaa 2-3 päivässä jo sattumaan alakertaan että pitää jotain helpotusta antaa (itse tai vaimon)

Itse jos olen 3-4 päivää ilman ja sit tulee suht paljon,ainakin naisen mielestä(20-24-ml) on normaali sperman määrä kerralla,jos joka päivä lennättää niin sillon jää 10-15 ml spermaa/kerta
 
Viimeksi muokattu:
muna
Sitten vaan mittaamaan sperman tilavuutta, siinä olisi seuraava vertailukohde keskustelussa täällä.

Jos joka päivä saa,on sperman määrä paljon paljon pienempi,mutta jos 3-4 päivn spermat runkkaa samaan kuppiin niin päästään yli 20 millin tilavuuksiin...PS Normaali miehen munasta suihkuaa tutkimuksen mukaan n.13 milliä spermaa joka kerralla.
 
Viimeksi muokattu:
tunnustelijanainen
Ei olla mittailtu määriä mutta aamupanon jäljiltä olen vieläkin märkä. Aina on mieheltä tullut reilusti. En ole kunnolla oppinut ottamaan suuhun kun kerralla tulee niin paljon. Siis mieluummin pilluun. Tänä aamuna lusikka-asennossa oiiiih kun teki hyvää!
 
Mies
Tosiaan, spermassa siittiöt ovat mikroskooppisia, itse sperma kehittyy enimmäkseen eturauhasessa. Ja vaikka olisi tehty vasektomia, sperma on päällisin puolin ihan samanlaista, kuin ennenkin. Siittiöt itse asiassa ovat ihmisen pienin solu, munasolu taas suurin.
Ja sperman määrä on yksilöllinen, sitä voi tosin kasvattaa lähestymällä orgasmia useita kertoja, mutta lopettamalla juuri ja juuri ennen laukeamista, vaatii mielenmalttia. Itselle saattaa tarpeeksi usein toistettuna alkaa tuntua jopa miltei kipua alapäässä, mutta sitten lauetessa spermaa tulee todella runsaasti.
 
Onnistuva mies.
Tuleeko se sperma aina kerralla kaikki?
Jos ei tule, niin onko mies silloin halukas useampaan tulemiseen?
Vai onko ylipäätään sprma ja siittiöt valmiina sekoittuneena odottamassa sitä laukeamista, vai sekoittuuko ne laukeamishetkellä yhteen?
 
vierailija
Voi pojat, jo isoisä antoi hyvän neuvon. "Ota poika jo pari päivää ennen kuntokuuri, eli sekoita kahteen desiin kuohukermaa kaksi kananmunaa jakaksi ruokalusikallista hunajaa" Näitä siis kahtena päivänä ja vielä päivällä ennen hekumaniltaa. Vaari lupasi, että sillä satsilla mälli on kuin hevosen ruiskusta, niin että kyllä lähtee. Tätä keinoa on nyt meillä käyttäny kole vukupolvea ja miksei vaari vieläkin, onhan se vasta 78 ja kun ei lakkaa seisomasta, vaikka letkun köyttäis tiilikivien väliin.
Itseasiassa lakkasi seisomasta kun asiasta tietämätön muurari mäjäytti päälle laastia sekä toisen tiiliskiven ja iski teräliipalla turhat ulokkeet kasempaan, auts
 
Viimeksi muokattu:
vierailijamiiah
Moi,,sanoopa oman kommentin.
Vertaan mieheni ja yhden miehen tuotosta.
Kun mieheni siementää mut niin eipä sieltä paljoa valu siemenet.. mutta kun olen sen yhden kanssa yhdynnässä alapää valuu siemeniä kolmannenkin yhdynnän jälkeen..vaikka käyn suihkussa joka yhdynnän jälkeen.
Eli eroa on.. ja ei tarvi moralisoida.
 
vierailija
Tuleeko sitä spermaa sillon aina enemmän ja valkosempaa mitä kauemmin mies on ollut laukeematta?? oliko se niin miehet??!
normaalisti ei mutta minä pidin pari viikkoa taukoa ilman omaa syytä ja sitten kun eräs otti minulta suihin niin kysyin haluatko kasvonaamio josta hän kieltäytyi koska oli meikannut työtä varten niin ammuin suuhun sellaisen lastin että oli vaikeuksia niellä ja meikit meni uusiksi. olen ampunut kattoon saakka ja mulla tulee ka isommat lastit ja paineella Ruikkaa 6-8 kertaa. hunajainen maku.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä