Sperman maku

  • Viestiketjun aloittaja MakeX
  • Ensimmäinen viesti
Aikuinen mies
Mun poikaystävällä oli todella kitkerän makuista spermaa enkä tykännyt.. Se oli mun ensimmäinen ja ehkä viimeinen kokemus spermasta suussa ja naamalla. Ällötti ja inhotti. Varmaan näytinkin sille kuin olisin niellyt sitruunan, vaikka yritin näytellä kiihottunutta... Se vähän latisti tunnelmaa molemmin puolin :( Mielestäni maku oli melko voimakas, kaukana siitä miedosta josta olen kuullut usein. Poikaystäväni saisi kyllä mielestäni syödä paljon terveellisemmin ja tosi paljon enemmän vihanneksia, marjoja ja hedelmiä... Ehkä siinä onkin syy.. :/. Ehkä joskus löydän paremman makuisen miehen ;) Toisaalta rakastan miestä ja hänen huuliensa ja ihonsa makua, joten mitä spermasta..

Väittävät naiset, että ananasta syötyään spermasta tulee hyvän makuista ;)
 
Viimeksi muokattu:
My experience
Oletteko koskaan halunneet miehenne syövänomaa tai toisen spermaa?

Kerronpa kokemukseni.
Kymmenkunta vuotta sitten tutustuin nättiin ja puheliaaseen vaaleaverikköön. Hän oli hyvinkin eläväinen, nauravainen ja mukava. Tapasimme muutamia kertoja eri yhteyksissä ja meillä tuli hyvin juttuun. Tilanteemme ajautui luonnollisesti myös lemmenpuuhiin. Ensimmäinen kerta meni tunnustellessa mutta pian paljastui hänestäkin ennakkoluuton, innokas, hauska ja estoton kokeilija.
Paremmin tutustuttuamme hän sanoikin kerran että Luoja on luonut hänet rakastelemaan ja hän haluaa vaikka joka päivä. Kaikenlaisia asentojakin tuli kokeiltua. Erään kerran tuli notkeudesta puhetta ja hän kertoi nähneensä filmin jossa mieshenkilö otti itseltään suihin. Notkeutta löytyisi minultakin menin kertomaan. Hän totesikin siihen että olisi kiihottavaa nähdä kuinka se käy. Meikäläisellä on ihan normikalu pituudeltaan, makasin selälläni täydessä erektiossa, kiepsautin jalat ylös niskan taakse ( sellaiselle kiepille ) ja sain terskan suuhuni. Liikuttelin itseäni sen verran että kalun pää liikkui huulieni välissä, ystävättäreni tokaisi vain että "onpa ihan mieletöntä!". Samalla hän alkoi runkkaamaan minua eikä kestänytkään kauaa kun hän laukaisi minut siinä asennossa omaan suuhuni. Spermaa tuntui tulevan aika paljon, se oli lämmintä ja jotenkin erikoisen makuista.
 
Viimeksi muokattu:
Yäk
Etoo jo ajatuskin, että pitäisi ottaa spermaa suuhun. Pitkä liitto takana ja kaikkea kivaa on kokeiltu.

Mutta en ota ikinä suihin enkä suostu peppuseksiin. Romanttinen seksi on paljon ihanampaa.
 
hahaa
Alkuperäinen kirjoittaja Yäk;11574155:
Etoo jo ajatuskin, että pitäisi ottaa spermaa suuhun. Pitkä liitto takana ja kaikkea kivaa on kokeiltu.

Mutta en ota ikinä suihin enkä suostu peppuseksiin. Romanttinen seksi on paljon ihanampaa.
Kaikkea kivaa on on kokeiltu mutta et suostu ottamaan suihin että peppuun. Jonkun mielestä voisi olla niin että et ole kokeillut mitään kivaa.
 
Alas ei mene..
En pysty nielemään sitä tavaraa, oksennusrefleksi iskee heti. Vaikka miten mieheni elämäntavat olisi kunnossa, niin se ominaismaku on silti aivan käsittämättömän kauhea. Otan kyllä ihan tavallisesti suihin ja mielelläni otankin, mutta mällit syljen pois ja juon vettä päälle. Ei vain pysty ja koostumuskin on niin kammottava. En ymmärrä mikä siinä mättää kun muuten en ole herkkä millekään, omat eritteet ei haittaa, rimming sun muukin on tosi hauskaa jne, mutta mälli tökkii.

Miksi muuten suuseksi tai anaali ei olisi romanttista? Aika kehnosti on romantiikan laita suhteessa siinä tapauksessa jos tietynlainen seksi ei voi sitä olla mitenkään. Suuseksiä romanttisempaa asiaa ei hevin edes keksi, niitä täydellistä kumppanin palvomista se kuitenkin, etenkin jos molemmat saa sitä samaan aikaan. Anaalikin on ihanan intiiimiä ja siinä on ihan erilainen läheisyydentuntu. Mutta me nyt ollaankin tällaisia ihan kaiken kivan kokeilleita kai sitten.
 
M40
Kaikkea kivaa on on kokeiltu mutta et suostu ottamaan suihin että peppuun. Jonkun mielestä voisi olla niin että et ole kokeillut mitään kivaa.

On asioita mitä mies ja nainen voi toisilleen tehdä, yksi niistä on suuseksi. Olen mies ja tavannut naisia jotka pitävät suuseksistä, ja miehenä, pidän myös suuseksin antamisesta. Pistäkääpä naiset sormi pimppaan ja nuolaiskaa sitä kun olette ollut päivän pesemättä tai vaikka 1h ennen seksiä. Muistelenkin että tv sarjassa naiset harmitteli kun mies tuli suutelemaan annettuaan suuseksiä. Ei se sperma ehkä niin pahaa olekkaan.. Tai ehkä tämän vuoksi on elokuvia jossa miehet pistää sormet naisen suuhun käytettyään niitä pimpsassa...
 
Viimeksi muokattu:
kimmo.paaso
taatusti ei pidä sperman mausta, olet ehkä alistanut naisesi ja vaadit pitämään, mistä hä todeellisuudessa ei pidä. Kukaan nainen ei pidä miesten perversioista muuten kuin saadakseen elantonsa.

Kyllä monet naiset tykkää spermsta. Yks entinen nainen sanoi että "olenko perverssi kun niin tykkään siitä" ja nykyinen muija ottaa mielellään suuhun. Ja varsinkin kun on ensin lauennut pilluun niin se haluaa maistaa pillun ja sperman makuista munaa. Mutta t'ytyyy myöntää etä suurin osa ( 200 muijaa ) EI halua ottaa suuhun. Pilluun ne haluaa koska olen huomanut etä naiset kiihottuu kun mies laukeaa niiden sisälle . . .
 
Viimeksi muokattu:
kimmo.paaso
Alkuperäinen kirjoittaja Yäk;11574155:
Etoo jo ajatuskin, että pitäisi ottaa spermaa suuhun. Pitkä liitto takana ja kaikkea kivaa on kokeiltu.

Mutta en ota ikinä suihin enkä suostu peppuseksiin. Romanttinen seksi on paljon ihanampaa.
Mulla ottaa muija suuhun ja antaa peppuseksiä ka pissaleikitkään ei olke vierasta. Kaikki mikä tuntuu hyvältä ja kiihoittaa on ok. Joskus kun olen lauennut sen pilluun niin se tulee minun naaman päälle ja valuttaa minun suuhun kaikki. Se maistuu orgasmin jälkeen vähän oudolta mutta ei pahaa, ja sitten kun alkaa nuolemaan uudetaan niin tuoksuu ihanalle. Minä en puhdasta pillua haluakaan nuolla ( siis kuin yjsi kaveri Ruotsissa sanoi: puhdasta pillua on sama nuola kuin läslin palaaa!
 
luovuttaja
Olen maistanut omaani. Naiseni maistelee sitä useinkin ja kun kerran kysyin että miltä maistuu, niin hän vaati minua itse maistamaan (tai muuten..) ja niin sitten otettiin talteen ja hän omakätisesti kaatoi sen suuhuni ja varmisti, että varmasti nielin kaikki.
 
Ruokatottumukset
Riippuu syömistottumuksista kovasti. Syömällä paremmin ja enemmän hedelmiä ja vihanneksia myös sperman maku muuttuu miedommaksi ja siinä ei ole mitään yökkäiltävää.
 
vierailija mies 50
Meillä kyllä vaimo nielee spermani, vaikka koskaan en ole sitä vaatinut, enkä edes pyytänyt. No vastaavasti hän ei saa orgasmia muten, kuin että nuolen sen hänelle. Ja teen sen nautinnolla, koska on ihana seurata hänen rajua orkkuaan, jossa vielä usein saan pissat suuhuni.
 
maistuvaa mahlaa
Minulla on hyvänmakuista spermaa sillä olen kuullut sen monesta suusta. Eräskin nainen kertoo ettei ole aviomieheltään pystynyt koskaan nielemään spermaa, kitkerää. Spermaani hän nielee vastaavasti innolla viimeiseen tippaan. Vastavuoroiseti joskus nuolen hänen pimpistä nainnin jälkeen omat herkut suuhuni., kuulema nauttii siitä valtavasti ja se näkyy.
 
Aina näitä ihmettelijöitä riittä. Miksi et maista omaasi, sittenpähän tiedät mille maistuu!

Maku on yksilöllinen varmasti jokaisella miehellä. Omalla miehelläni maku on melko neutraali, eli ei yökötä lainkaan. Viimeksi eilen naimisen jälkeen ruiskutti spermat suuhuni ja rinnoilleni. Joskus on ihanaa oikein himokkaalla hetkellä ottaa koko lasti suuhun ja niellä kaikki. Tietysti ensin antaa kunnon suuseksisessio.

Kyllä maku vaihtelee mielestäni. Erot ovat kyllä hyvin pieniä.
Omani on ihan miellyttävää, viitisen milliä tulee juomalasiin per kerta, seitsemän orgasmia tekee jo puoliska lasimukii.
 

Yhteistyössä