Hae Anna.fi-sivustolta

spiritismi

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä xxx, 31.08.2005.

1. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    WINK tämä on vakava asia mitä demonit alkavat riehua perusteellisesti , silloin oma henki on vaarassa . eli ku¨ aloitatte tietäkää sen jälkeen ei voi lopettaa vaikka MITÄ tapahtuisi . Jos joku silloon lopettaa oma hengenmeno on silloin lähellä.

Eli lopettaminen ehdottomasti kielletty eli juttu on näin Yodan sanoin tee tai älä tee .

t. KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

VOIMA OLKOON KANSSANNE

2. faktaa Vierailija

Olen kuullut että spiritismillä voi kutsua kaikenlaisia henkiä ja olen sitä mieltä.

Mutta en itse aijo koskaan edes tehdä sitä nimittäin se on hyvin vaarallista.

3. Mämmikone Vierailija

Voi kutsua, mutta koskaan ei voi tietää, kuka tulee käymään?

En suosittele kenellekään.

4. j_o_k_u Vierailija

Ystäväni kertoi oman tädinsä kokemuksesta,kuuli tämän äidiltään.Hän oli nuorena kokeillut ja pelin jälkeen ei ollut enää entisensä.Näki pienen tytön, joka vilkutti hänelle tien päässä.Kun katsoi peiliin siellä sanoi olevan pirun.Ennen tämä ihminen oli iloinen,mutta kokemuksensa jälkeen ei ottanut kontaktia muihin ihmisiin.Ei jaksanut elämäänsä...hukutti itsensä.

Tyhmyyttäni kokeilin kiinnostuneena peliä itsekin.Kaverini eivät halunneet ,mutta menin toiseen huoneeseen pelaaman yksin.Ja sanon:Inhottava kokemus!

Tämä kaikki on totta ,ei valetta!

Nyt sitten aikuisena ,viisaampana haluan sanoa nuorille,että älkää kokeilko ,koska tässä pelissä on kyse henkimaailmasta ,eikä koskaan tiedä onko sen jälkeen enää entisensä!

5. joku Vierailija

me kokeiltiin kerran, ja se oli hyvä henki, tai sit se oli yks kaveri joka sitä liikutti koska se näytti iha silt ku sen käsi liikku oudosti. Ja ei mul mitään traumoi siit oo tullu, mun mielest se oli mukavan jännää, mut en kyl kokeile uudestaan koska jos tulis paha henki vastaan nii en usko et hyvät seurais...

6. lollipop Vierailija

Pelattiin kerran kavereitten kans spiritismiä koulun liikuntasalin aluassa, pukuhuoneisiin alas pimeään alakertaa ei uskallettu mennä. Se toden totta toimi meillä. Lasi liikkui aluksi hitaasti mutta loppua kohden nopeutui. Se ei ollut niinkään pelottavaa koska henki oli hyvä eikä tehnyt meille pahaa. Mutta silti se sai jäädä viimeiseksi kerraksi koska olen kuullut että se on hengenvaarallista enkä halua leikkiä hengelläni. Pari päivää myöhemmin peliä tekstailimme yöllä kaverini kanssa, yhtäkki minulle soitti tuntematon numero mutta en vastannut, kerroin siitä heti kaverilleni ja hän sanoi että hänellekkin soitti tuntematon numero äsken. Se oli kaverini joka pelasi myös minun kanssa spiritismiä, pohdimme olisiko se johtunut siitä spiritismistä vai oliko se sattumaa, vai sitten oliko sse eräät toiset kaverimme jotka välillä tekevät pilapuheluita ja laittavat numeronsa tuntemattomaksi, tietoa siitä meillä ei ole vielä, mutta en enää koskaa uskalla pelata spiritismiä, vaikka mitään paranormaalia ei olekkaan tapahtunut olen silti säikkynä ja säikähdän pientäkin ääntä. Ei kannata koskaan kokeilla. En kokenut paljon mutta tuo riitti minulle.

7. joku vaa Vierailija

Et välttämättä ole riivattu, mäkin olen pelannut spiritismiä joka toimi, ja muaki pelottaa yksin olemiset ja nukkumaanmenot. mutta riivattu on mielestäni sellainen jolle tapahtuu yliluommollisia asioita, minulle ei.

8. lollipop Vierailija

Mulla on iha sama juttu. Kiinnostaa henkimaailma mut sit spiritismi on omalla hengellä leikkimistä. Kokeilin kerran ja siihen jäi, se ei ollut niinkään pelottavaa koska meillä oli hyvä henki, mutta toiste en kokeile jos tulee oikeasti paha henki. Olin pelin jälkeen päivi´ä säikkynyt vaikka mitää paranormaalia minulle ei tapahtunut.

9. anuserkki Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kokeiltiin tässä eräs ilta spiritismiä. Ensin meni montamontamontamontamonta minuuttia ennenkuin lasi alkoi liikkua. Aluksi lasi liikkui vain muutaman sentin verran mutta hetken kuluttua alkoi vauhti nousta. Henki oli todella mukava oli kuulemma hollantilainen. Hän oli kuollut kuulemma laivan upotessa. Mitään pelottavaa ei tapahtunut onneksi ja saimme nukkua yön rauhassa. Seuraavana päivänä mikro meni rikki oudon pamauksen seurauksena.

10. Msn? Vierailija

Kirjottaako ne henget niinku suomeks ? Ja entä jos on ruotsalainen ? Kirjotteleeko ne sit ruotsii? :D En kyl viitti ite kokeilla :D

11. -- Vierailija

Kaikki ketä spiritismi/satanismi, sekä yliluonnolliset ilmiöt kiinnostaa, lukekaapa kirja Doreen Irvine - Olin noita. Siinä teille miettimistä. Tosi tarina.

12. kylähullu Vierailija

suosittelisiko kukaan teistä spiritismiä alle 15-vuotiaille?

13. soffe Vierailija

En ole ennen pelannut spiritismiä. Haluaisin oikeasti tietää mitä siinä tapahtuu ja onko se totta että jos kysyy ''hengeltä'' milloin esim. kuolee, niin kuoleeko siinä sitten heti? :D
    Kaverini kysyi minua että menisin seuraavalla viikolla heidän mamman kartanoon pelaamaan tätä ''henkipeliä'' minua pelottaa ja en tiedä edes miten sitä pelataan. Olen 15 vuotias ja en tajua hölkäsenpölyä koko asiasta. auttakaa. :D

14. KARS JEDIMESTARI Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    soffe kieltäydy pelaamasta tämä ei ole peliä udko hyvällä. ps laita ystäväsi lukemaan tämä sivu joyta he tajuavvat asian vakavuuden . pirotismi pj oman hengen kanssa leikkimistä ei muuta.

t. KARS SKYWALKER JEDI -MESTÁRI

15. Oletko nimimerkki "soffe" tosiaan 15-vuotias? Ja pelataanko tuttusi mamman kartanossa tätä reliikkimäistä spirimistimisiä?

Sprititismissä on lauta, ja hengeltä kysytään kysymys. Henki sitten liikuttaa lasia tai muuta merkkiä kirjain kirjaimelta tiettyyn kohtaan, ja ihmiset saavat vastauksen.

Olen itse kanava, joten saan vastauksen kysymällä mistä asiasta tahansa (talouselämä, politiikka, säät you name it) ilman mitään tällaista mitättömyyttä, jota spiritismi edustaa joten....

Mihin tälläista mitätöntä spiritimistiä tarvitaan.

Ehkä soffen ja hänen ystäviensä illanviettojen ajankuluksi. Ei miksikään muuksi!

16. cuparia Vierailija

Niin, tämä kyky on kaikilla, useimmilla kuitenkin melko lailla uinuvana. Omani on kuin entisellä Uunolla; "palailee pätkittäin" miten tahtoo :) eli ei likikään noin käyttövalmiina. Lisäksi tuntuu toimivan ns. toisarvoisissa asioissa paremmin? "Postilaatikossa on kirje ystävältä" ja sitä rataa. Ei mitään tyyliin ensi viikon lottorivi. Vaikka en kyllä lottoakaan, eipä sen puoleen:)

Kun karsii liiallista hälyä ja touhua pois, kuuluu ja näkyy paremmmin. Ei tarvii mitään lautoja.

17. Kultaa Vierailija

Suurimmalla osalla ihmiskuntaa ei ole minkäänlaista kiinnostusta tai kykyä näkemiseen.

Osa, kuten soffe voi huvitella spriritismin kanssa. Näkemisen alkumuodon kanssa.

18. jamjam Vierailija

Olen kokeillut ainakin kaksi kertaa kavereideni kanssa ja aika tietämättömiä ollaan oltu kun ei tietoa asiasta jaksettu sen enempää etsiä, aika kauan piti henkeä kutsua ja kun henki vastasi niin ensimmäinen kysymys oli aina:"vastaa kyllä tai ei, oletko hyvä henki" ja jos vastasi ei kysyime vielä:"oletko varma" ja jos vastaus oli edelleen sama kysyimmme kohteliaasti saammeko lopettaa niin monta kertaa että hän vastasi kyllä.Sen jälkeen oli aika pelottavaa ja päätin etten enää ikinä kokeile mutta aina se unohtuu kuinka pelottavaa se on!!toisella kerralla henki oli hyvä ja vastasi reippaasti haluttuihin kysymyksiin.

Kaverini kokeili tässä muutama päivä sitten spiritismiä, en ollut mukana, mutta hän kertoi siitä innoissaan koulussa.He olivat pitäneet sitä yht. 4 tuntia ja juttutuokio oli ollut todella viihdyttävä hänen kertomansa mukaan.Henki oli ollut sama henki joka oli ollut minun pitäessäni toisen kerran spiritismiä, henki muisti minut ja sanoi että olin oikein kiva.He olivat kysyneet hengeltä aina että mitä SAA tehdä ja kysyä ja mitä EI saa kysyä ja tehdä, tärkein asia oli rikkoa spiritismi-lasi istunnon jälkeen, koska henget voi ilmestyä aina uudestaan ja uudestaan paikkaan missä lasi on (lasin pitää siis olla poltettu mustaksi istunnon alkaessa ja rikkoa sen jälkeen).Paperin saa säilyttää.Heillä oli oikein hauskaa hengen kanssa jutellessa, mutta välillä henki huijasi ja jekkuili johon kaverini vastasivat:"jos sinä olet meille ilkeä mekin ollaan sinulle"-tyyliin ja siihen loppui hengen juksuilut.Henki kertoi nimensäkin ja kertoi olevansapikku-tyttö.Nimeä en muista, mutta se olikin koku ihan outo.KAIKKI henget joiden kanssa olen pitänyt spiritismiä TYKKÄÄVÄT rallista:), eli kysyttin että haluatko pitää rallia ja jo lähti lasi liikkeelle, lasi pyöri huimaa vauhtia lautaa ympäriinsä, yksi henki tykkäsi erityisen kovasti ja saatiin kunnon naurut jälkeenpäinn, henki nimittäin kertoi olevansa rallikuski. EIKÄ VARMASTI KUKAAN KAVEREISTANI LIIKUTTANUT LASIA, KOSKA KYSYIN MYÖS KYSYMYKSIÄ JOIHIN VAIN MINÄ TIEDÄN VASTAUKSEN JNE.(en suosittele spiritismiä, jos et ole ihan perillä mistä on kyse ja mitä pitää tehdä ÄLÄKÄ kysy missä henki on ja mitään kuolemasta)

19. jamjam Vierailija

ja uskokaaakin että toi yllä oleva on ihan faktaa, ei ole tapana huijata ihmisiä ja hengistä voi saada positiivisiakin kokemuksia, itse en tykkää, mutta kaverini taisi jäädä koukkuun kun kyseli ihastuksestaan ja AINIIN, unohdin ihan sanoa:Ystäväni kysyi hengeltä että tykkääkö eräs poika hänestä ja henki vastasi kyllä, kaverini tietysti varmisti hengeltä uudestaan.Henki sanoi että voi auttaa poikaa myöntämää ihastumisensa, koska poika ei itse uskaltaisi, mutta silti poika myöntäisi vasta puolen vuoden päästä

20. lauraceci Vierailija

Yritin just kaikkien ohjeiden mukaan. Lasi ei liikkunut, mutta koira sai paniikkitilan, ilman muuta syytä.

21. PETUNIAess4s Vierailija

Oon kuullu että rakkaudesta ei sais kysyä. liekö totta, en tiedä, en ole kokeillut.

22. --kolpt-- Vierailija

Joo no mull ei oo ihmeempiä kokemuksia.. Eilen oli kaverilla synttärit ja luettiin netist sääntöi ja sillee. toinen teki lautaa ja sai sen melkein valmiiksi tosin enään puuttui keskeltä vain se tähtikuvio. Menin paniikkiin siitä mitä muille on käynyt netin mukaan joten lopetin kkoko jutun niinkuin muutkin. varmuuden vuoksi hajotimme laudan lähellä olleet lasit ja poltimme laudan. Veljen kanssa juttelimme ja hän oli testannut mutta se ei toiminut. luulen että hän valehteli sillä hän ei suostunut pelaamaan kanssani sitä kun pyysint. Viisainta on tehdä itse lauta.

23. Seitsemän Vierailija

Katsoin tänä iltana (12.4.) seiskalta ohjelman "Kosketus", jossa eri ihmiset kertovat, kuinka heidän elämänsä on yliluonnollisesti muuttunut.

Tänään Krista-niminen nainen kertoi spiritismin vaikutuksesta elämäänsä ja miten hän pääsi pahuudesta eroon.

Uusinnat voi katsoa:

Pe 13.4. klo 12 - 12.10
    Su 15.4 klo 17:50 - 18
    MA 16.4. klo 01:20 - 01:30
    Ma 16.4. klo 9:20 - 9:30

TV7

24. Kahdeksan Vierailija

Usko spiritismin pahaan voimaan on samanlaista taikauskoa kuin mitä lähetyssaarnaajat halusivat kitkeä muiden maintereiden "tietämättömiltä" alkuasukkailta eli "pakanoilta".

Näihin on ladattu niin paljon pelkoa ja saatanauskoa että alitajunta ei pysty niistä peloista vapautumaan vaan toteuttaa ne itse uskollaan pahaan. Tässä saatanan palvonnassa ja pakanallisessa pelon lietsonnassa seiska kanava on hyvä tukija ja taikauskon ylläpitäjä.

25. Sem. Vierailija

Usein pelko on hyvä mestari sen hetken mitä se kestää,
    ja sen jälkeen ei mitään enää olekaan eli Voima on on vain varjo menneestä.
    Ensimmäinen askel pelon alusta on siis työstettävä Voiman ja Valon askeleeksi. :)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri