Hae Anna.fi-sivustolta

spiritismi

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä xxx, 31.08.2005.

1. Tirppi Vierailija

juu oon pelannu älä kysy millon kuolet en muista paljoo mut älä kysy millon tai missä kuolet!

2. PELLE Vierailija

miten edes voit puhua Spiristismistä, hengistä ja FAKTOISTA samassa lauseessa? sinä olet kyllä yks tyhmä kieroo kasvanu sisäsiittonen sika.

3. tyhmin ketju Vierailija

Tämän osion tyhmin ketju. Typerät teinit kyselee sata kertaa samaa asiaa johon on jo vastattu sata kertaa ja kyselevät niin tyhmää että "voi voi kun mua pelottaa mutta haluan silti pelata spiritisimä". Miks tulee pahoja henkiä ja seuraavassa lauseessa kertoo kysyneensä "oletko piru". Voi Jeesus, jos maapallon tulevaisuus on näiden idioottien urpojen käsissä niin ei hyvä ei..

Tyhmin ketju tyhmimämt kommentit. Ja sitten joku uskovainen Sami kahjo höyrypää mukana se kruunaa kaiken.

Jossain lukuisista spititiismiketjuissa oli nimimerkki Juno jolla oli järki päässä.

4. lalla Vierailija

mitä kauheaa siinä sitten tapahtui? en ole itse kokeillut ....

5. issi Vierailija

joo mun ystävä kun pelattiin spiritismiä. IHAN OIKEASTI!!!!!!!!!

6. issi Vierailija

siis se kuoli.

7. onspu- Vierailija

Pelasimme leirillä spiritismiä ja se toimii! Itse en uskonut ja yksi kaverinikaan ei uskonut mutta kolme muuta uskoivat siihen. Sanoimme runon n.5 kertaa ja pyysimme merkkiä jos henki olisi täällä ja oveen koputettiin, ovi meni kiinni ja auki itsestään, jääkaapin valot sammuivat ja vilkkuivat. Henki jolle puhuimme oli paha, joten lopetimme pelin sitten kun henki lopulta antoi luvan ja menimme heittämään lasin ulos ja polttamaan laudan. Loppu iltana ovet avautuivat itsestän ja kaapit paukkuivat ja valot syttyivät ja katolta kuului ääniä ja harva nukkui sinä yönä ja yksi lähti jopa leiriltä pois.

8. Ireth Vierailija

Muutaman kerran on tämä koettu. Ensimmäiset kerrat yläasteella eivät oikein ottanut tuulta purheiden alle ja ehkä ihan hyvä niin. Kauhean nuorille en istuntoja suosittelisi senkään takia, että oma mieli voi reagoida kovin voimakkaasti.

Itselläni ensimmäinen onnistunut kerta oli kotonani, jossa olen muutenkin aistinut jonkinlaista kummittelua tai vastaavaa. Joskus 17-vuotiaana pidimme istunnon parin kaverini kanssa. Yllätyimme kaikki hyvin paljon, että saimme sen toimimaan. Itse en epäonnistumisien myötä oikein uskonut koko juttuun. Menin mukaan vähän sillä fiiliksellä, että katsotaan nyt, mitä tästä tulee. Itse lasin liikkumisen lisäksi minä kuulin ulkoa valitusta ja suoranaista huutoa. Mietin, että olisiko naapurin ukko ollut, mutta mitäpä se kolmen aikaan yöllä meidän pihamaallamme tekisi. Vaihtoehdoiksi jäivät siis oikeastaan vain henkimaailma ja alitajuntani.

Pari vuotta tuon jälkeen aloitin jälleen istunnot. Nyt on kaksi takana. Ensimmäisestä kokemukset ovat paremmat. Ei minkäänlaista pelkoa, kyseinen henki oli varsin sympaattinen ja esitteli itsensä henkioppaakseni. Pikkaisen ilkikurinen tapaus tosin. Sain paljon arvokasta tietoa itsestäni, oli kyseessä sitten todella henki tai alitajunta.

Kolmannessa istunnossamme jouduimme tekemisiin myös hieman ikävämmän tapauksen kanssa. Kyseinen henki ei ollut valosta, eikä suostunut lähtemään istunnosta ihan noin vain. Yhdessä vaiheessa oli lähtevinään, mutta aloitettuamme uudestaan muka uuden hengen kanssa, huomasimme että kyseessä taisi olla ihan sama tyyppi. Tämä halusi keskustella toisen kaverini kanssa kahdestaan, johon annoimme sille luvan. Lähdin toisen tytön kanssa pois huoneesta. Vähän ajan päästä tämä istuntoon jäänyt kaveri kiljaisi meidät paikalle ja kertoi hengen sanoneen haluavansa meille pahaa, eikä antanut kaverini lähteä istunnosta. Saimme kuitenkin muutaman yrityksen jälkeen hengen häädettyä keskustelusta ja lopetettua istunnon asianmukaisesti.

En oikein tiedä edes uskonko valon ja pimeyden henkiin, mutta olen kuitenkin varmuuden vuoksi kysellyt istuntojen hengiltä ovatko ne valosta. Vannottanut myös tunnustamaan Jeesuksen Kristuksen, minkä ne ovat myös tehneet. En tosin sanoisi itseäni edes perinteiseksi kristityksi, uskontoni on vähän sekoitus kaikkea. Ehkä en kuitenkaan ala turisemaan uskonnostani. Menisi offaamiseksi.

Aina voi olla kyseessä alitajuntani, mutta pari kokeeksi tekemäämme kysymystä menivät kyllä oikein. Nämä siis käsittelivät tulevaisuutta, emmekä mitenkään itse olisi voineet niille vastauksia tietää. Tuntuu tavallaan vaikealta uskoa spiritismiä toimivaksi, mutten oikein tiedä mihin muuhunkaan enää näiden tapahtumien jälkeen uskoisin.

Mutta ihmiset, vaikka henkiä olisikin olemassa niin en usko, että ne ketään kykenevät tappamaan. Älkää antako ihmisten pelotella itseänne. Tosin neuvon, ettette menisi istuntoja edes kokeilemaan, jos mielenne on kovin herkkä tuollaisille jutuille.

9. Ireth Vierailija

Korjaanpa vielä edelliseen, että takana on kaksi istuntoa tuon ensimmäisen 17-vuotiaana tehdyn kokeilun jälkeen. Eli kolme yhteensä. Ettei kukaan ihmettele seuraavan kappaleen aloitusta kolmannesta istunnosta.

10. ercci Vierailija

Kerran pelasin 12 vuotiaana ja kysyin hengilta että missä olet niin talon ovi aukesi ja sielta tuli kolmipäinen orava

11. leipäjuusto Vierailija

Pelasin ja kysyin hengeltä että milloin tulet meille ja henki sanoi että nyt ja se tuo kavereita sitten ovi aukesi ja sieltä tuli joukko kolmipäisiä oravia

12. villapusero Vierailija

pelasin kaverini kanssa kerran viime vuonna ja sen jälkeen peilit ja yksi ikkuna särkyi. Emme muuten rikkoneet lasia pelin jälkeen, ja se saattaa olla syy peilien ja lasien särkymiseen..

13. äiti missä olet? Vierailija

olen kerran pelannut spiritismiä enkä todellakaan aijo pelata sitä uudestaan. vinkkinä vain muille älkää koskaan kysykö istunnon kysymystä: "missä sinä olet?" sillä... oletko koskaan ollut runkku paskalla vähän sama fiilis. mutta kuitenkin menimme kysymään missä sinä olet? ja henki vastasi että: "olen runkku paskalla!" samalla vessasta alkoi kuulua hirveää läpsytystä jätimme kesken ja lähdimme katsomaan mitä vessassa oli vessa oli tyhjä mutta paska kyllä haisi... istuntoa ei kannata jättää koskaan kesken. KAUHE KOKEMUS EN SUOSITTELE!!

14. Isi olen täällä! Vierailija

Itse ainakin paskarunkkaan joka päivä, en näe siinä mitään vikaa joten miksi hengetkään näkisät.
    Omia kokomuksiani spiritismistä: pelisin kerran spiritismiä, eiku oho en pelannutkaan. sori väärä peli!
    se taisikin olla näkkileipä peli. mutta juttuhan on nyt näin että kun aloin kerran kirjoittamaan nii kirjoitetaanhan loppuun asti. joten näkki leipä pelissä (näkkäri peli) pojat menevät istumaan rinkiin näkkärin ympärille ja runkkaavat sen päälle kilpaa ja viimeinen joka erittää siemen nestensä näkkileivän päälle saa kunnian syödä näkkärin. jotwn häviäjä saa syödä näkkileivän kera kavereiden majoneesien.

15. Tämä Vierailija

ketju on ylivoimaisesti typerin ja tähän kirjoittaa ylivoimaisesti typerimmät tyypit.

16. Slonewolf Vierailija

Kuulkaas lapsoset. Elkää ikinä kokeilko pelata tuota spiritismiä. Omien kokemuksien perusteilla voin sanoa että spiritismi on täyttä totta. Peli ei seuraa yliluonnolisilla tavoilla, vaan se seuraa sinua uniisi. Peli avaa demoneille ns. portin meidän maailmaamme, ja portin saa takaisin kiinni pelkästään Jeesus Kristus itse. Pelissä esiintyy ainoastaan pahoja henkiä, väittävänsä olevan hyviä "metsän henkiä". Demonit ovat erikoistuneet valehtelemaan ja manipuloimaan herkkää mieltä. Monet sanovat että peli on valhetta, mutta päinvastoin; peli on täyttä totta. En suosittele peliä kenellekkään, aikuiselle taikka lapselle. Spiritismissä pelataan omalla hengellään, mielenterveydellään ja läheisten hyvinvoinnilla.

Mutta jos välittämättä vaaroista haluatte kokeilla peliä, tässä ohjeet:
    - Ota leivinpaperiarkki, ja piirrä siihen pelilauta (tarkemmat pelilaudanpiirto ohjeet saatte googlettaa.)
    - Ottakaa läpinäkyvä lasi ja asettakaa se pelilaudan keskellä olevaan pentagrammiin.
    - Peittäkää heijastavat pinnat, koska mahdollinen henki saattaa esiintyä niissä.
    - Sammuttakaa valot ja sytyttäkää pariton määrä kynttilöitä valaistukseksi.
    - Asettakaa etu- ja keskisormenne lasin päälle ja aloittakaa kyselemään kysymyksiä.
    - Älä IKINÄ kysy hengeltä mitään kuolemaan, syntymiseen, tulevaisuuteen tai rakkauteen liittyvää.
    - Kun ette enään halua jatkaa peliä, pitää pyytää lupa lopettamiseen. "Saanko lopettaa pelin?"

17. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 884
    Joku tietävä nikki useemman vuoden takaa jossakin spiritismiketjussa kertoi että ennen pelin aloitusta pitää varmistaa että vain hyvät henget tulee ja se varmistettiin en nyt varmasti muista mutta lukemalla joku rukous Herran Siunaus tai Isä meidän tai pyydettiin Kristukselta suojaa tjsp. En tiä voisko olla tässä ketjussa.

Tämä ei sitten ole mikään kehotus spiritismiin.

18. Tyttö Vierailija

Olen 13 vuotias tyttö. Pelasimme neljän hengen porukassa spiritismiä n. 2 vuotta sitten ja se toimi. Siihen meni jonkun aikaa ennen kuin mitään alkoi tapahtua. Pelattiin monta tuntia ja kysyttiin kysymyksiä kuolemasta, tulevaisuudesta ja melkein mistä vaan maan ja taivaan välillä. Hengen nimi oli kuulemma Zan ja hän oli 19 vuotta. Alussa meitä kaikkia varmasti pelotti, mutta vähän ajan jälkeen se tuntui mukavalta ja hauskalta. Luin nuista kommenteista, että monella oli tullut vain ikäviä seurauksia, mutta meille ei siitä mitään tullut. Kysyttiin myös, että pystytäänkö me jollain tapaa näkemään henki ja meille vastattiin, että jos huoneessa olevan telkkarin olisi avannut, olisi silloin hänet nähnyt, mutta kukaan meistä ei uskaltanut sitä avata. Olen pari kertaa tuon kerran jälkeen yrittänyt kokeilla uudestaan spiritismiä, mutta vain kerran se onnistui uudelleen. Itselläni ei ainakaan ole mitään spiritismiä vastaan, koska siitä ei ole minulle tullut mitään seurauksia. Se oli vain mukava kokemus meille ja ihan hyvin voisin sitä uudestaankin kokeilla.

19. Tomi34 Vierailija

Hei! juno minua kinnostaa paljon spiritismi en ole kristitty olen lukenu monia kirjoja spiritismistä ja muista uskonnoista tai henki maailmasta mutta en ole saanut tarkkoja ohjeita yhteyden ottoon joten voitko auttaa?

20. homomies Vierailija

Mun yhel frendil 'kummittelee' et ne asuu sellase sikavanhas talos ja siel talos on kuva vaalea tukkaisesta tytöstä jolla on kissa kainalossa. Niitten yläkerrassa on vain yksi huone, joka on niiku rajattu muusta yläkerrasta, et se on ainoo lämmin huone. No mun kaveri oli sen isän kaa alakerras, ja sit sielt ullakolt kuulu ihan niiku kirjoja ois tippunu lattialle ja et joku ihmine ois kaatanu kirjahyllyn - sen isä kävi kattoo et onks siel mtn ni siel ei ollu kaatunu mitään. Aateltii semmosel isol porukal pelata spiritismii et me tiiettäis et kuka se tyttö siinä kuvassa on. Mitä hengeltä voisi kysyä?? Aaapua, kiiiid

21. Titteli Vierailija

Minun isäni "pelasi" pienenä siskojensa kanssa spiritismiä ulkona lumilinnassa he kutsuivat että "tule piru tule" ja sen naama tuli lumilinnan seinään! Äitillänikin kävi sillein että kun he pelasivat jossain koulutilassa teineinä niin painavat rauta ovet tömähtivät auki kirjoja tippui hyllystä siitä asti siellä kummitteli aina yöllä vintillä! Ja kun meinasin joskus kymmenen vuotiaana koittaa sitä mutta en uskaltanut kun kuulin vanhempieni kokemukset. Ja pelkäsin pitkään sen jälkeen kun sain kuulla ne jutut ja kuvittelin aina kaikkea mutta nyt ei enää pelota! :/ :)

22. Janzyyh Vierailija

Ei oikeesti mihin tää maailma on menossa,jotkut vähäjärkiset pelaa spiritismiä ja luulee ettei siitä koidu mitään seurauksia,siitä ajan myötä kärsitte enemmä ku uskottekaan,ja vielä ihmetellää suomessaki et miks ihmisii on nii paljo hullujehuoneilla huhhuh.Menkää lapset takasi kottii leikkimää barbeilla ja aikuistukaa! ei mulla muuta:)

23. morsoo Vierailija

Se että ihmiset puhuu asioista tietämättä niistä yhtään mitään..... "Moi pelasin spirititsmiä ja oli tosi kivaa jeejee, vähä pelotti hihihi" -.-" Spirititsme on saatanasta ja sen yhteydessä ei saa yhteyttä "Henkioppaisiin", "Hyviin henkiin" ja yms yms. Kyseiset "Henget" ovat riivaajia jotka tulevat saatanasta. Ja nää riivaajat ei haluu antaa teille mitään vastauksia teidän kysymyksiinne vaan ne haluavat tarttua sielun elämäänne ja tuhota teidät. Eräät ystäväni ovat pitäneet istuntoja asuntolassaan ja sanon että ne ei tajuu yhtään mitään mistään. Ne sanoo että hyvä henki tuli ja anto meille neuvoja. JOO EI TUU. Demonit, pahat henget ja riivaajat tekeytyvät kuolleiksi ihmisiksi ja hyviksi hengisksi jotka tulisivat valosta. Mutta kaikki on valetta. Tässä ns "Pelissä" avaat tavallaan portin näille demoneille ja pahoille hengille. Itse olen uskovainen ja olen joskus 12 vuotiaana pelannut koulun tiloissa kaverini kanssa spirititsme'ä tietämättä siitä yhtään mitään... Teimme jonkun näköisen oujan jäljitelmän ja käytimme läpinäkyvää muovimukia. Kysyimme onko täällä henkiä ja molemmilla puolillamme olevat ovet alkoivat liikkua aivan epäloogisesti. Juoksimme kirkuen pois paikalta ja heitimme tämän "laudan" paperiroskikseen ja mukin palautimme keittiöön... tämä oli virhe ettemme tuhonneet porttia. Tämän jälkeen en ole pelannut koska ymmärrän asioista nyt enemmän. yhden kerran olen koittanut saman kaverin kanssa heiluria ja kyllähän se toimi. Tämäkin on saatanasta sillä silloin yritätte saada neuvoja henkioppaastasi... sellaista ei ole. Näen paljon kaikkea. Yöllä vierelläni istuu valkoinen enkeli joka silittää minua. siitä tulee rauhallinen olo. YMMÄRTÄKÄÄ IHMISET JOS OLETTE JUMALATTOMIA JA KAPINOITTE HÄNTÄ VASTAAN PALATTE HELVETISSÄ KÄRSIMÄSSÄ TUSKAA AINA EIKÄ PALUUTA OLE!! Kiitos c: siinä oli asiani. T: Tyttö99

24. no no lapsukainen Vierailija

Spiritismiä minäkään en kannata mutta henkiopas kyllä on. Älä puhu sellaisesta mistä et tiedä mitään. Te kristityt olette kaikkein lähimmäisenrakkaudettomimpia ja suvaitsemattomimpia mitä olemassa on.

Plaza voisi perustaa teille oman palstan ettette tulisi tänne muita haukkumaan. Sinunlaisesi kirjoituksessa se lähimmäisenrakkaus loistaa poissaolollaan.

25. Kiitos samoin Vierailija

Ja te vääräuskoiset olette aivan samanlaisia. Omituisinta teissä on se, että näillä palstoilla kuka tahansa shamaani, buddhalainen, rastafari ja minkä tahansa muun uskonnon tai elämäntavan edustaja saa kertoa mielipiteitään, mutta anna olla jos kristitty yrittää sanoa mielipiteensä, niin voi helvetti.

Lainaamasi henkilö on sitä mieltä, että henkioppaita ei ole, sinä olet sitä mieltä, että niitä on. Millä tavalla se kannanotto on haukkumista tai suvaitsematonta? Se on mielipide omien uskomusten mukaan eikä yhtään sen enempää haukkumista kuin sinun mielipiteesi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri