Hae Anna.fi-sivustolta

spiritismi

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä xxx, 31.08.2005.

1. lovesonn Vierailija

>> Spiritismissä saat hyvin todennäköisesti yhteyden vain pahoihin henkiin, joten en todellakaan voi suositella sitä "pelattavan" vain kokeilunhalusta <<

aivan hyvin siinä voi olla yhteydessä niin "hyviin" kuin "pahoihin" henkiin. :]

2. ............. Vierailija

^Mutta aloittelijan on hankala tätä eroa tehdä, joten riskiä siihen, että yhteys saadaan pahuuteen, ei kannata ottaa.

3. - Vierailija

tuotaa. en oo itte kokeellu tuota vielä.
    mutta mun äiti on joskus mun ikääsenä.
    joten tää on kyllä aika epäuskottavaa, mutta silti se kait toimii.

4. diggu Vierailija

siis lähetään siitä mitä Saatana tarkoittaa. se tarkoittaa persoonallista pahaa, pahuutta, kuten vastakohta Pyhälle Hengelle. ja sitten mitä pahaa se on siis tehnyt? en oikein nyt ymmärrä mitä oikein koitat meille tuputtaa, siis Saatana ei ole paha, se on mukava sekä hyvä vai? saatanahan juuri aiheutti ihmisen taipumuksen hyvään sekä pahaan syöttämällä eevalle sen kielletyn hedelmän. tämä tosin kuuluu rippikoulupapin mukaan jumalan pelastussuunnitelmaan jotta ihminen pelastuisi. mutta kuka tietää, ei kukaan. sitäpaitsi, en oikein löytänyt yhtään mitään muuta nuista sinun kuin että sen zagmug-jumala joutui taistelemaan kaaoksen hirviötä vastaan jotta maailma pysyisi kasassa. ilmeisesti vertaat Saatanaa tuohon hirviöön ja väität että tuo hirviö ei ole tehnyt mitään pahaa?
    PAH, sanon minä. meni vaan tuo sinun tekstisi yli hilseen. jos et usko raamattuun ja jumalaan, uskotko sinä Saatanaan sitäpaitsi!? ei tartte rinnastaa noita pakajumaloita raamatussa kerrottuun Saatanaan.
    ja vielä aiheeseen. en ole itse pelannut, enkä tule pelaamaankaan, mutta eräältä henkilöltä oli kesken "pelaamisen" joku repinyt hiuksia. en todellakaan pelaa mitään tollasta koska ei voi ikinä tietää kuka siellä oikein leijaileekaan. ja mikäli edellisten ihmisten kommentit pitää paikkansa, ei kukaan/mikään hyvä ainakaan!

5. Charlotte# Vierailija

Nonniin. Toiset väittää että se peli tai leikki, mikä nyt ikinä onkaan, on spiritismi. Mutta toiset taas väittävät sen olevan spiritualismi. En nyt oikein saa selkoa, onko se spiritismi vai spiritualismi. Kertokaa, hyvät ihmiset, kertokaa!

6. Charlotte# Vierailija

Ma toivon,
    et spiritismii kokeilee pääsen.
    Pysyn kuittenkii loitol,
    ties mikä mörökölli vastaan tulee.

7. Charlotte# Vierailija

Oletteko oikeasti kokeilleet tätä henkimaailman leikkiä? Toimiiko? Onko edes totta, että lasi liikkuu? vASTAUKSIA, VASTAUKSIA!

8. Isaia Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen kokeillut viimeksi n. 20 vuotta sitten ja kyllä lasi liikkui. Tosin se ei vastannut meidän kysymyksiin, vaan liikkui koko ajan pelkästään kahden kirjaimen väliä - YÖ. Silloinen avomieheni vajosi transsitilaan ja rupesi puhumaan omituisen möreällä äänellä. Sen jälkeen hän ei saanut enää oikein nukutuksi, kun itki ja sanoi, että vajoaa siihen samaan transsiin. Leikit loppuivat siihen.

9. Charlotte# Vierailija

Jos tollasee transsii menee, niin ei kannata enää pelata. Mutta minä eilen menin yksin huoneeseen, otin taskulampun, peilin ja sen leivinpaperiarkin. Laitoin ne sillai tavalla niin kuin kuuluukin olla. En viitsinyt kynttilää ottaa, joten otin taskulampun (onkohan tuolla jotai merkitystä...) . Aloitin pelin YKSIN, omassa huoneessani noin kello 20.00. Sammutin kaikki valot, peitin kaikki heijastavat pinnat ja aloitin pelin. Tyhmä kun olin, kysyis SUORAAN että ''Miten miä kualen''?. Ei kuppi kuitenkaan liikkunut. Kysyin kysymyksen about 20 kertaa uudelleen, muttta kun ei liiku niin ei liiku!!! Sitten meni hermot ja lopetin. Peli kesti noin 25 min. Vaikka ohjeissahan sanotaan että tarvitaan PITKÄPINNAISUUTTA, en minä siihen pystynyt. Kännykänkin unohdin päältä pois ottaa, ties mitä muita vikoja tein... Niin että harmittaa, harmittaa...

Kysymyksiä:

1. Miten saan sen lasin liikkumaan?
    2. Minkälainen pelilauta?
    3. Kuinka sitä pelataan?
    4.Kannattaako pelata yksin vai kavereiden/kaverin kanssa?
    Ja...
    5. Onko tämä spiritismi/spiritualismi pelkkää huijausta?

Vastatkaa, pliis...

10. Charlotte# Vierailija

Yöllä jos pelaisi, ei mulla ainakaan koskaan milloinkaan rohkeus riittäisi. Joten, te, jotka olette pelanneet tätä...

LIIKKUUKO LASI ITSESTÄÄN VAI LIIKUTTAAKO JOKU SITÄ?

Aattelin nää pyytää minun entistä prasta kaveria ja hänen siskoaan pelaamaan. Yksin kun en uskalla.

11. SANOISN NÄINM tuo ei ole mikään peli vaan vakava asia pimeys vastaa helpoiten sinulle ei tocdellakaan kannata tehdä tuota jätä Nuo asiat kuolliisiin yhteyden otot ja henkiin Meedio Jedimestarille t, KARS SKYWALKER JEDIMESTARI

PS OPETTELE MÍELUMMIIN MEDITOIMAAN

12. Isaia Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Kannattaa nyt uskoa Jedimestaria ja lopettaa nuo jutut. Ensimmäisen kerran kokeiltiin kaverin kanssa spiritismiä, kun oltiin 14-vuotiaita. Ei tiedetty, että peili pitäisi peittää ja peilin takaa kuului pitkä raapaisu sieltä karhealta pinnalta. Lasi ei tosin liikkunut milliäkään. Pelästyttiin tietysti sitä raapaisua ja lopetettiin heti siihen. Mutta se, joka peiliä raapaisi, ei halunnutkaan lopettaa, ja siitä seurasi monivuotinen poltergeist-ralli, jota ei ihan helpolla pysäytetty.

13. Charlotte# Vierailija

Mitä tarkottaa POLTERGEIST-RALLI?

14. Hei.......... Vierailija

Tiedettäkö, että moni ihminen on joutunut vähäksi aikaa mielisairaalaan pelattuaan tuota peliä. Monelle on tullut siitä myös niin suuri ahdistus ja pelkotiloja, että heidän on vaikea olla. Ymmärrän, että peli kiinnostaa varsinkin nuoria ihmisiä, mutta täytyy miettiä haluaako ottaa vastuun siitä, että psyykkinen terveys ei kestä sitä?

Juuri luin netistä yksipäivä tytöstä joka ensin kertoi pelkäävänsä, että on tulossa hulluksi. Hän pelkäsi skitsofreniaa ihan hirvittävästi ja syystäkin. Hän oli nähnyt omituisia hahmoja kävelevän kumarassa kotonaan. Kerran hän oli tuntenut, kuinka joku otti kädellään tiukasti hänen olkapäästään kiinni. Hän on lisäksi alkanut kuulemaan ääniä, joissa ääni kehoittaa tappamaan itsensä.

Tytöltä oli kyselty onko niitä ollut aikaisemminkin ja onko tapahtunut jotain mistä se olisi voinut johtua? Onko hän säikähtänyt jotain, tai ahdistunut jostain. Lopulta tyttö kertoi, että kaikki alkoi siitä, kun hän oli pelannut spiritismiä.

Hän sai kahdenlaisia neuvoja; Heti paikalla lääkäriin, sillä hänellä on psykoosi/skitsofrenia. Ja toinen, heti paikalla sielunhoitajalle tai papin luokse kertomaan asiasta. En tiedä mitä tyttö teki? Toivottavasti hän sai asiat kuntoon.

Oli syy näille äänille, hahmoille ja valtavan suurille peloille mikä tahansa, niin ne pitää ottaa vakavasti. Tuo on vain yksi esimerkki, ettei sitä peliä kannata pelata, mutta noita on monen monta. Surullisia tarinoita ja pelkoa.

Vaikka miten viehättäisi, niin jättäkää kokeilematta. Henkivallat on aina ihmistä voimakkaampia ja niiden kanssa ei pidä lähteä pelleilemään.

15. Charlotte# Vierailija

Kiitos vastauksista, mutta ne eivät olleet aivan sitä mitä toivoin. Useimmat ihmiset kirjottavat keskustelupalstoilla spiritismistä vain hyvää. He kertovat miten ovat ratkenneet naurusta. Minuakin on alkanut jo vähän hekottaa niiden jutut. Olen kokeillut spiritismiä, ja voin sanoa että se on pelottavaa. Minullakin on ollut pienenpieniä pelkotiloja, mutta annan niiden mennä ohi, ja kokeilen uudestaan. En ehkä teidän mielestänne ole täysjärkinen, mutta minä olen AINA ollut kiinnostunut yliluonnollisista asioista. Olihan minulla pienenä ''ilmaihminen''. Se oli minun paras kaverini, ja asui nuken vaaleanpunaisessa pilipali puuterirasiassa. Kiitos kun varoitatte, mutta ei siitä oikein ole mitään hyötyä. Minä olen mikä olen.

16. Charlotte# Vierailija

Ja jos onnistun saada lasin liikkumaan, kerron siitä kyllä teille rehellisesti. Minusta tuntuu kyllä että joku liikuttaa sitä lasia. Ja kun toiset sanovat että se liikkuu... Pöh, sanon minä! Aion ottaa itse siitä selvää. Mutta ensin pelkotilojen on mentävä pois.
    Kun kävin nukkumaan spiritismin jälkeen, kuului kova ääni ja tuntui että suuri sininen valo olisi välähtänyt. Varmaan mielikuvitukseni tuotetta, kuka tietää.

17. Charlotte# Vierailija

Pliis, käyttäkää piteitä ja pilkkuja kun vastaatte mun viesteihin. En saa niistä mitään selkoa, jos ette käytä pisteitä ja pilkkuja.
    Kiitos!

18. ´poltergeist ralli tarkoitta sitä että henkimaailma vieralee se paha nimen omaan

sinun asiunnossa monta vuotta perä perään koska se on kutsuttu kerran se voi tulla aina ennen kun sen kutsu evätään ,ja siihen voi joutua tekeemöän todellla monta talon suinausta valoon pyhitystä . Eli sen sanon leikit todella vakavien asioden kanssa . Jos todella haluat kokea jotain yliluonollista . Rupea meditoimaan ja kehitämään itseäsi henkissesti suuremksi niin saat, paljon enemmnän irti siiitä silloon, kun tuon pahuuden esille tuomisesta tuolla tavaoin . TAJUA YVÄ TYTTÖ ETTÄ PAHUUS ON TODELLISUUTTA SE ON OIKEASTI OLEMASSA LEIKIT TODELKLOA VAKAVIEN ASIODEN KANSSA TUOSSA " LEIKISSÄ "

VOI KÄYDÄ NIINKIN ETTÄ PAHUUS OTTAA SINUT VALTOIHIINSA. SILLÄ PIMEUDEN VOIMAT OVAT SUURET JA TODELISET VAIN JEDIMESTARIT OVAT PIMEYDEN YLÄPUOLELLA VOIMASSA SUUREMPIA.

VOI HYVIN KÄYDÄ NII ETTÄ SINUSTA TULEE PIMEYDEN LÄHETTILÄS .

SANON SULLE VAIN ÄLÄ ALI ARVIOI PIMEYDENKEISARIA ELI PAHOLAISTA .

TOSSA SULLE VOI KÄYDÄ TODELLA HUONOSTI

T. kARS SKYWALKER JEDIMESTARI

19. fakt Vierailija

Olen kokeillut ouija lautaa eikä siellä mitään piruja ollut tai tullut muutenkaan pahoja henkiä. Ei sieltä saa yhtään enempää "pahoja" henkiä kimppuunsa kuin muussakaan asiassa.

Jos kiinnostaa kokeilkaa, mutta jos pelkäätte, kiertäkää kaukaa, sillä pelkonne ne ovat jotka siellä kummittelevat, ei saatana eikä edes piru.

20. Sem Voima kanssamme

Saadut tykkäykset:
    19
    Jos mahdollisiman lyhyesti elämisen viisauden lyhentäisi sanoisin; elämä ja eläminen on elämänasennekysymys. Kuten fakt tuossa jo sen erittäin hyvin sanoi. :)

Luot onnen, luot kärsimyksen, elämäsi päämaalari olet.

21. Charlotte# Vierailija

En usko ''pimeyden keisareihin'' ja muihin sellaisiin. Huuhaata ne on.

22. (maikku) Vierailija

Pelasin kaverini kanssa 14 vuotiaana. ja se lasi liikui oikeasti! kaverini alkoi pelkäämään niin että alkoi melkein itkemään....

23. Olen Kerran kokeillut spiritismiä mutta silloin olin ottanut vähä kannabista olin aivan fiilareissa mutta itse koin hengen hyvänä ja kivana joka oli värikäs.. :D voi kyllä johtua pöllyistä mutta sain ainakin kivan kokemuksen :D

24. Anna.fi-moderaattori Anna-moderaattori Ylläpidon jäsen

Saadut tykkäykset:
    8
    Keskustelua siistitty mm. tuplaviesteistä

25. yrität Vierailija

charolette sitten saada yhteyttä ? Kysyt heti että millon kuolet, miksi haluat tietää ? luuletko että elämäsi olisi mitenkään päin mukavaa jos ihan oikeasti tietäisit miten ja milloin kuolet? et usko pimeyden keisareihin tms, mihin uskot ? mitä muutakuin pelkkää jännää tilannetta haet spiritismistä ? mikset mene vaikka ennustajallle/ näkijälle.. he kyllä osaavat kertoa sinulle asioita tulevasta jos niitä halajat.
    Kuulostat kovin nuorelta. Käy kirjastossa, lainaa rajatietoa koskevia kirjoja ja koeta päästä "yliluonnollisiin" asioihin vaikka sitä kautta käsiksi.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri