Hae Anna.fi-sivustolta

sri lanka

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä beruwela,sri lanka, 08.12.2004.

1. beruwela,sri lanka Vierailija

sri lanka beruwela ja hotelli confifi beach,olen menossa tammikuussa ja kyselen vähän kommenteja kyseisestä paikasta.ranta,ruoka,retket.kerro kokemuksiasi

2. hece Vierailija

Kyseisestä alueesta ja hotellista on mm. seuraavalla keskustelufoorumilla jonkin verran juttua.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=104&conference=4500000000000868&subcat=1517

3. Käynyt Vierailija

Takapajula, kauhea liikenne ja huonot tiet, roskaa, likaa, kamala haju kyllillä, ei rauhaa liikkua missään rauhassa, aina joku vierellä kyhnäämässä, myymässä tai tarjoomassa jotakin, kuka mitäkin.
    Kyllä on mm. mustaa tarjolla halukkaalle vaaleverikölle, miehillekin omia hierontapaikkoja - tytöt kyllä hieroo, kun antaa vähän tippiä, mutta illan hämärtyessä Beruwelan rannalla voi saada joskus jopa ihan ilmaiseksikin.
    Halusin todeta tämänkin puolen asiaa, kun täällä ei siitä kukaan puhu mitään. Voihan sekin olla jollekin tosi tärkee juttu.
    Muihin kysymyksiisi löytyy vastauksia Sri Lankaa koskevilta keskustelu sivuilta riittävästi joten en niitä halua toistaa, muuten, kuin että on ikävää havaita kuinka huonosti ovat asiat sinäkin maassa, sielläkin me vain käymme elostelemassa, kuka mitenkin. Onhan toki muunkinlaisia matkailijoita, mutta se siitä ja loput asiaa myöhemmin..

4. mustaa blon... Vierailija

oletko tosiaan käynyt lankalla vai onko nämä niitä juttuja että mä luulen...lämmin ,kiva ,ystävälliset ihmiset,hyvä ruoka mitä sitä muuta lomalta kaipaa sitä löytyy lankalta +kaikki muu uuden kokeminen,elikä pidä kiva loma lankalla niin muutkin tekee muutamaa poikkeusta lukuunottamatta???? ja niitä ei pidä ottaa niin vakavasti.2 kertaa perheen kanssa käynyt ja ok. todennut

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri