stay-up

  • Viestiketjun aloittaja hemmo
  • Ensimmäinen viesti
anjuska/tv 50
no hui tässä tuhma ""täti joka myös viimeksi tänään käytti
norlynin 3d silky stay-upeja mekon kanssa toki tuon uuman kanssa on hiukan ongelmia joten tuplavarmistus
oli tarpeen .joten elastiset puoliliivit 6:della sukkanauhalla
toivat turvallisuuden tunteen etteivät sukat pääseet valumaan
 
ana
No kyllä se on kiihottavaa kun sääret on stay upien verhoilemat, ja tietysti se kiihottaa kun ei ole esteitä haaroissa, kuin alushousut. Poikakaverisi on saanut liikaa nähdä sinua stay upeissa, olepa ilman niitä, niin johan on kumma jos ei huomaa...
 
Seppo
Kyllä nylon stay-up sukat on seksikkäitä mielestäni kiiltäväpintaiset sukkahousutkin on seksikkäät varsinkin ilman pikkuhousuja. Kauniit pakarat nyloniin verhoiltuna :) siinä kyllä silmä lepää ja veri häipyy aivoista alakertaan.
 
Jussi
Jos tarkoitat nylonilla polyamidia, niin pelkästä siitä tehdyt stayupit ei kyllä ole ollenkaan kiihottavat. Pitää olla vähän lycraa seassa, että tuntuu ja näyttää hyvältä. Markettien parin euron sukkikset on tehty pelkästä polyamidista ja ne tuntuvat karheilta ja näyttävätkin siltä.
 
Riikka
on se varmaan. Ja mä luulen että se tykkää sellasista tyypillisistä silaritisseistä. Vaikka se sanookin et luomut on parhaat, ni se varmaan haluis et ne ois silarien näköset. Kauheen isoista se tuskin ainakaan tykkää. Mut kyl se väittää et mul on kivat.
 
Jussi
Jaa'a. Mene ja tiedä. Tissimiehen aivoituksia ei tällainen toisenlaisia ulottuvuuksia arvostava osaa kuvitella, mutta itse en kyllä mitään kumipallotissejä haluaisi katsella. Minä uskoisin mitä mies väittää.
 
Riikka
:) se olisikin mukava uskoa. Taitaa vaan olla itsetunto-ongelmaa meikäläisellä.

Mutta siis, steikkareista tykkään ja tykkäisin myös siitä että mies tykkäisi niistä. Mä taidan kuitenkin olla enemmän peppu- kuin tissinainen :D
 
Jussi
Juu, usko pois vaan. Pahus kun ei mene oikein tasan nämä tissi-peppu-sääri-asiat. Minä tykkään erittäin paljon sääristä ja pepuista, mutta naiseni on enempi tissinainen. Sen harvan kerran kun hänellä on stayupit jalassa jossain ulkona käydessä, niin saman tien ne lentävät jalasta kun kotiin päästään. Ja minä kun niin mielelläni vähän katselisin.
 
Seppo
Minun katseeni kyllä usein siirtyy pepun puolelle kun nainen kävelee ohi ja kyllä takapuoli on monesti yhtä seksikäs kuin etupuoli ellei seksikkäämpi. On sulla kyllä ihmemies jos ei steikkareista tykkää :(
 
Seppo
Laita stay-upit jalkaan ota hartioista kiinni ja nosta jalkaasi poikaystäväsi jalkojen väliin ja ala hieromaan niin eiköhän innostu jos ei niin ihme juttu. Jos tyttöystävä haluaa sänkyyn niin hän usein tekee aloitteen juuri näin.
 
Riikka
Onko sun naisella Jussi isot tissit? Ajattelin vaan että se taitaa olla yhteydessä siihen onko nainen tissi- vai peppunainen... Isotissinen vaan olettaa että ne tissit on se juttu.
 

Yhteistyössä