stay-up

  • Viestiketjun aloittaja hemmo
  • Ensimmäinen viesti
Seppo
No varmaan innostuisi minun mieleen nylonit ovat, toiset ei niistä tykkää vaikka ne ovatkin varmaan vähemmistössä Olen kyllä aina ihaillut sääriä stay-upeissa tai sukkiksissakin. Kauniita unia sulle nyt alkaa väsyttää, täytyy mennä nukkumaan.
 
Stayupwoman
Minäkin tykkään pitää steikkareita. Kesällä on ihanan seksikäs olo, kun ei ole pikkuhousuja, steikkarit ja hame vaan... Eikä kukaan arvaa kaupungilla, hih!
Juhliin laitan ne aina korkokenkien kanssa, luo juhlafiilistä.
 
Pöljäkö oot Hemmo!
Tarviiks sulle vääntää rautalangasta, että naiset käyttää stay-up -sukkia!!!! Tuskin niitä miehiä varten tehdään, eiköhän ne ole tarkoitettu naisten jalkaan. Onhan tuossa jo moni nainen kertonut käyttävänsä niitä ja sä senkun jaksat jankata samaa asiaa sadatta kertaa. Vaihda jo levyä, kuka sua jaksaa!
 
Tuula 41 v
Käytän sukkia melkein aina hameen tai mekon kanssa, mutta eb stay-uppeja vaan sukkanauhallista mallia.Mielestäni sukkanauhoja kun käyttää on olo varmempi sukkien pysyvyydessä.
 
T 26 v
Tuula, eikö ne sukkanauhaliivit näy sitten hameen tai housujen kankaan läpi? Itsellänikin moiset on, mutta niitä olen käyttänyt ainoastaan makkarissa. Steikkareita sitten julkisilla paikoilla, mutta oikeassa olet että ne tuntuvat aina valuvan. Siksi lähinnä sukkahousut jalassa.
 
Sepi
Kyllä sukkikset ovat minun makuun enemmän kuin stay-upit. Mustat ja kiiltäväpintaiset niin siinä on yhdistelmä minun makuun tosin vaatetukseen sopivat myös muun väriset, valkoisetkin ovat sexyt. Saumalliset sukat ovat myös erittäin eroottiset harmi kun niitä näkee niin harvoin.
 
Sukkahousuja
Poikakaverini pyysi minua joskus käyttämään sukkahousuja, niin sängyssä kuin muutenkin. Olimme lähdössä yksiin bileisiin, poikakaverini pyysi minua laittamaan pelkät sukkahousut hameen alle. Totesin, että voin tehdä niin, mutta hänenkin pitää laittaa sukkahousut farkkujen alle. Pienten vastustelujen jälkeen hän suostui siihen.

Oli aika kiihottavaa kun molemmilla oli sukkahousut jalassa koko illan. Niimpä vietimme kiihkeän yön sen illan päätteeksi.
 
Mällimöykky
Plösöplösöplösööööö urpo sä oot, et muuksi voi tulla
On luukkusi kiinni vaikk' himoja on mulla
Mä tulen sun reikääsi nuoleen
ja lennätän lastini sun suoleen

Oot höpöhöpömään ja ruitukkamulkku
Ovat pallisi väriltään kuin punatulkku
Mut silti mä haluan sun pippeliis imee
ja pallejas raapii, vaikk' oot pimee

Plösöpullamössöliini sä lienet
syöt metsästä sienet
on kuulasi niin pienet
(toki suuhuni sopivat)

Mä tulen ja paukautan luukkusi auki
Oon armoton panija, himokas kuin hauki
Saat kalua kunnolla rakoon kuin rakoon
Älä yritä pinkaista pakoon!

Hömöpöikä, mä otan sut
nyt.
 
Riitta-Elina
Itse olen ammatiltaan sairaanhoitaja.
Työpäivän aikana joudun aika paljon seisomaan. Aluksi käytin tukipolvisukkia tai tukisukkahousuja.

Osa työkavereistani käyttää tuellisia stay-up sukkia. Ja heidän suosituksesta päätin sitten tilata itsellenikin kokeeksi yhdet stay-up tukisukat.

Tältä sivulta.

http://www.tukisukat-shop.com/tukisukat-1/naisille/stay-upit/

Työvuoroni jälkeen huomasin. että jalat eivät olleetkaan niin väsyneet kuin mitä aluksi luulin vaikka saatoin seisoa monta tuntia yhtä putkeen.

Joten tukipolvisukat sai jäädä pois ja aloin käyttämään tuellisia stay-uppeja. Erityisesti kesäkuumalla stay-upit on paljon mukavampia käyttää kuin hiostavia tukisukkahousuja.

Sitä paitsi kun työpaikkani ohjeissa ei eritellä tarkemmin, että mitä sukat pitää (jos käyttää sukkahousujen sijasta). Kun kumminkin itse pitää hommata työkengät ja sukat / sukkahousut.

Joten näitä tuellisia stay-up sukkia olenkin alkanut käyttämään ja erityisesti natural värisiä koskan ne eivät "paista" housujen tai hameen läpi. Jos vaikka sattuu, että joudun kumartumaan tai kyykkimään.

Jopa tämän sivun tekstissäkin mainitaan seuraavaa
".....mutta näyttävät tästä huolimatta tavallisilta ohuilta sukilta - vain sinä tiedät käyttäväsi lääkinnällisiä tukisukkia!...."

https://www.tukisukat-shop.com/sukat-1/laakinnalliset-tukisukat/kompressioluokka-1/jobst-ultra-sheer-stay-up-luokka-1.php

Noissa sukissa on vain yksi pieni "vika" sillä sukan riisumisen jälkeen resori on saattanut jättää reiteen joksikin aikaa selkeän "kuvion".

Joten välillä työssäni käytän näitä reisimittaisia tukisukkia.

http://www.tukisukat-shop.com/tukisukat-1/naisille/stay-upit/reisimittai...

Mutta noitten kanssa joudun sitten käyttämään sukkanauhaliivejä sekä hametta. Koska tuota sukkaa ei ole saatavilla natural värillä.

Onko täällä muita sairaanhoitajia jotka käyttävät työssään sukkahousujen sijasta stay-up tukisukkia? Jos on niin kertokaapas omia kokemuksia tukisukista.

Tässä linkissä on lisätietoja stay-up tukisukista.

http://www.tukisukat.nu/stay-up
 

Yhteistyössä