Stemma,sohva ja takuu, mitenköhän akan käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Onkohan noissa sohvissa yleensä minkäänlaista takuuta?Me ostettiin vajaa vuos sitten sohva stemmasta ja nyt mekanismin kahva meinaa jäädä käteen, se kun hajoaa, ei mekanismia enää pysty käyttää..

Oon tänää menossa stemmassa käymään, mut olis kiva tietää onko kellää kokemusta näistä, et tuleeko turha reissu?

No kyllä mä jotain korvausta tuostakin odotan jos sitä ei korjattua saa, kyllä sitä kuitenkin olettais sohvan kestävän tavallista käyttöä kauemmin kuin 10kk... : /

En tiedä sitten miten tuollaista on mahdollista korjata..

Me ostettiin Stemmasta nahkasohvat missä mekanismit kolmessa istuimessa. Ne ei mennyt rikki, mut keinonahka alkoi repeilemään saumoista ( takaosat siis keinonahkaa) Lähettivät tehtaalle korjattavaksi kun ensiksi olin laittanut kahdet valokuvat vioista. Sohvat haettiin ja tuotiin ja saatiin tilalle varasohva (ihan kamala vanha rotisko). No kesti kaksi vkoa korjaus ja oli sit korjattu väärät kohdat ja yks kohta oli vain liimattu. Olisi sit kestänyt toiset kaksi viikoa tai enemmän uusintakorjaus.Vika ei siis selvästi näkyvällä paikalla niin neuvottelimme hinnan millä korjautamme ne sitten itse. Yhteydenotto Stemmasta päin meille oli onnetonta ja puhelimitse luvattiin vaikka mitä ja kun paikan päälläoltiin niin asiasta ei tiedetty mtään. Ino tehtaan ja Stemman välillä todella surkea. Sohvat oli tuolloin 5 kk vanhat

Viimeksi muokattu:
Jaha, Stemmasta käytiin toteamassa äsken et rikki se on joo..
Soittavat maahantuojalle ja kyselevät saako varaosia, sano sit vaan et jos ei ole niin pitää varmaa miettiä sit jotain korvausta tai jotain..Öö, joo, miten olis uus sohva? Aika hanurista ostaa tonnin sohva tiettyjen ominaisuuksien takia ja sitten ne ominaisuudet leviää alle vuodessa, mitä mä sillä sohvalla enää sit teen?

Saas nähä miten tässä vielä käy..

Yhteistyössä