Hae Anna.fi-sivustolta

sterilisaatio tehty, vauvakuume vaivaa

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä ansu, 20.03.2006.

1. :) Vierailija

Eiköhän kaikki ratkaisut ole jokaisen henk.kohtaisia asioita. Ette tiedä kenenkään taustoja miksi näin on toimittu joten ei kannata vetää hernettä nenään.
    Onneksi meille joille sterilisaatio tehty on mahdollisuus purkuun, mutta toinen asia on se että raskautuuko! Joten kipeitä ja vaikeita asioita nää on myös meille joille purku tehty!
    Jos hyvän mielen saatte että käytte täällä moralisoimassa niin se teille suotakoon!

Kaikille purun tehneille toivon ++++ säteitä!

2. y Vierailija

On asia niinkin, että ei sitä nuorena välttämättä ajattele asioita aloittaessaan tupakan polton, mutta varmasti voi vaikuttaa asiaan vielä aikuistuttuaan. Itse olen lopettanut tupakan polton, ei se ole niin mahdotonta. Kai sitä mitä vaan tekee tilanteessa jossa lasta ei saa. Täytyyhän se polttaminen kuitenkin lopettaa jos raskaaksi tulee. Ylipaino on toinen asia, johon voi taatusti myös itse vaikuttaa. Tiedän mistä puhun. Olen laihduttanut 30kg ja hankkinut apua syömishäiriööni. Nämä eivät ole mitään ylitsepääsemättömiä esteitä missään muualla paitsi korvien välissä.

Silloin, kun minä synnyin annettiin äidilleni suoraan laput sterilisaatiosta nenän eteen. Lääkäri moitti kolmatta kertaa sektiolla synnyttänyttä. Sanoi, että leikkii hengellään. Sellaisien faktojen ollessa pöydällä tulee tehtyä päätöksiä. Ei ollut lääkäri auttamassa kotona äitiä henkisen kärsimyksen vuoksi, kun äitini sai lehdestä lukea äidistä, joka neljännen lapsensa oli saanut sektiolla! Aika muuttuu ja maailma.

3. Bete Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Mielestäni aloittaja ei sanonut, että hänellä olisi jo ennestään lapsia.

4. no huh huh Vierailija

??? Kaivat vuosia vanhan ketjun ja alat kommentoida sitä kuin se olisi kirjoitettu eilen?? Tuskin aloittaja on enää palstalla ainakaan saman asian takia.

btw, eikö sinun paikkasi ole siellä velapalstalla?

5. Bete Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Eiköhän minun paikkani ole siellä, missä minua kiinnostaa olla. Ei siellä, mitä muut sanelevat. Tiedän, että tämä on vanha ketju, mutta ei tätä lukittukaan oltu. Halusin vain tuoda esiin sen seikan, että näköjään ihmiset olettavat asioita, vaikka niitä ei ole edes sanottu.

6. 04051968 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen 43-vuotias nainen ja ollut uudessa suhteessa 2,5 vuotta. Sterilisaatio tehtiin 2004. Nyt kuitenkin haluaisin vielä lapsen uuden kumppanin kanssa.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri