Stokmannilla on todelliset hullut päivät :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja hullut hinnat.........

Käytiin miehen kanssa katsomassa mitkä tarjoukset hulluina päivinä niin en voinnut kun nauraa...

Todella hullut päivät kun hullut hinnat ja hullut ihmiset jotka hamstraavat tavaroita vaikka niitä saisi puolet halvemmalla muualta....

(Avaan sateenvarjon, koska tiedän, että paska lentää niskaan)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Käytiin miehen kanssa katsomassa mitkä tarjoukset hulluina päivinä niin en voinnut kun nauraa...

Todella hullut päivät kun hullut hinnat ja hullut ihmiset jotka hamstraavat tavaroita vaikka niitä saisi puolet halvemmalla muualta....

Tottahan tuo on. Miksi sateenvarjo?

Tottahan se on! Jos ottaa esimerkiksi Reiman haalarit. Ihmiset hamstrasivat niitä aamulla hullun kiilto silmissä. Luulen, että monelta menee Reima ja Reimatec sekaisin. Minusta 60? ei-vedenpitävästä puvusta on tosi paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Annu:

Tottahan tuo on. Miksi sateenvarjo?

Koska kaikille on omaa mielipide asiasta...

Väitökseen kannattaa laittaa todisteet mukaan :) Saako kaiken jostain muualta puolta halvemmalla?

Joo, eihän sillä kannata kuvitella, että kaikki olisi superhalpaa - tai halpaa. Mutta puoleenhintaan muualta, sitä en usko. Taika-lautaset oli 14.90. Iittalan myymälästä saa kakkosta muistaakseni 15.90 ja ykkönen 19.90 tms. Mistä taikaa saa puoleen hintaa? Mä voisin ostaa....

Noh, on siellä ihan oikeitakin tarjouksia. Pitää vaan katsoa mitä ostaa.
Itse ostin ErgoRapido rikkaimurin hintaan 99 euroa ja se on kyllä tasan halvin hinta millä olen sitä missään nähnyt myytävän. Olen seurannut aika pitkään...

Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Juu, ei toki KAIKKI ole hullunhalpaa, mutta osa ihan oikeasti on!

AP, paas laittaen ne tuotteet jotka saa puolet halvemmalta ja mistä!?!

Taisi loppua ap:ltä argumentit kesken juuri kun kävi kiinnostavaksi ; )

Alkuperäinen kirjoittaja toki hyviäkin tarjouksia on:
Tottahan se on! Jos ottaa esimerkiksi Reiman haalarit. Ihmiset hamstrasivat niitä aamulla hullun kiilto silmissä. Luulen, että monelta menee Reima ja Reimatec sekaisin. Minusta 60? ei-vedenpitävästä puvusta on tosi paljon.

Mutta tuskin se on kuitenkaan enempää, kuin normaalisti tuo malli maksaa. Se että sinä et maksaisi siitä niin paljon, ei tarkoita että tuote itse olisi törkyhintainen tai esim muualla puolet halvemmalla.

Ei varmaan saakaan puoleenhintaan, mutta täällä ainakin Prismassa on esim. Taika lautasella normaalihinta 14,90 ?

hyvä vinkki. Mä en ostanut niitä hulluilta päiviltä (katoin vahingossa että hinta olisi 8.90 - mutta sehän oli teema), mutta nyt saisin edullisemmin marraskuun s-etupäiviltä prismasta. Kiitti!!

Hulluinta on todellakin ostaa esim. Reiman haalari (ilman Teciä..) Itse olen kerran erehtynyt sellaisen toppahaalarin Hulluilta Päiviltä ostamaan. Se ei kestänyt ensimmäistäkään puolivuotista, saumat aukes, kangas nyppyyntyi jne. Valitin asiasta Stockalle. Ottivat yhteyttä tehtaalle. Sieltä tuli vastaus, että "kyseinen malli on Hullujen Päivien oma malli, joka tehdään erikseen ja erilaisista kankaista kuin normaalisti Reiman haalarit". Että silleen. Enpä ole sen jälkeen ostanut Reiman haalaria enkä paljon muutakaan vastaavaa tuotetta HP:ltä. Vastaava kokemus Vikingin Gore Texeistä....

Mutta on siellä paljon hyvää ja oikeasti halpaa. Kuten nyt esim. se ErgoRapido -rikkaimuri josta joku jo mainitsi. Ja matkalaukut näyttivät olevan hyvässä tarjouksessa....

Yhteistyössä