Stop töhryille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme

Vieras
Ihme kamppanjaa ja sulkeutunutta menoa se Helsinki vetää, huhhuijjaa!!! Uskomatonta että tollasten jäärien annetaan päättää mistään....

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Sauri+ihmettelee+v%C3%A4likohtausta+Finlandia-talolla/1135239469150

On surullista Euroopan kaupungeissa katsella töhrittyjä patsaita ja tuhottuja metrovaunuja. En kaipaa sitä kulttuuria Helsinkiin. Graffitit ja tagit ovat slummiutumiskierteen ensi merkki. Suuressa maailmassa tagit ovat huumejengien reviirimerkkejä. Töhryjen torjunnan piilevä viesti on se että kun kunta välittää ympäristöstä, välittää se myös ihmisistä, nuoristakin.

Löysimme lapsemme repusta maalijäljet. Välitön puuttuminen sai sen jäämään viimeiseksi kerraksi. Maalauskeikan mestarin ei ilmestunut puhdistamaan jälkiään, koulukin jäi kesken ja nyt ovat kuvassa huumeet. Kaikista ei tule kiasman kaunistajia.

Luovalle ilmaisulle on sijaa potalla ja sormiväreillä, siitä eteenpäin jokaisella taiteilijalle on yllin kyllin areenoita kehittää ilmaisuaan. On vaarallista puffata tiedotusvälineissä näitä narsistisia ilmiöitä, "minä täällä katsokaa", joku pistää sitten vielä paremmaaksi tussillaan, toinen pyssyllään.

HeSa:n jutun näkyy tehneen Riku "Raaputttaja" Jokinen, taustaltaan samaa punavihreitä anarkisteja kuin Töhry-Paavo Arhinmäki ja Kimmo V. Helistö, jutun sankarit.
Juttu jatkuu nyt kun vahtimestarit julkistivat raporttinsa veikkosten öykkäröinnistä. Mutta julkisuuttahan sillä saa näin kunnallisvaalien alla. Äänestäkää, jos haluatte vapaan töhrinnän Helsinkinín.

Joo.....nää töhryt, eli mun mielestä ne ihme tussilla raaputetut "flow" ynnämuut tekstit saakin poistua katukuvasta koska ne on töhryjä. Se yks mielenosoittajakin kapinamielessä töhri liikennemerkkiä. Ei mun mielestä sellaista tulekkaan sallia ja on lapsellista valittaa että ei sais tehdä niin. Meni pikkasen yli näillä kapinoijilla.....

Yhteistyössä