Strap-on miehelle

  • Viestiketjun aloittaja Pervokas
  • Ensimmäinen viesti
elbegirl
Olemme kokeilleet mieheni kanssa tätä. Lämmittelyyn kannattaa varata kunnolla aikaa, meillä meni n. 40 minuuttia ennen kuin paikkani antoivat periksi miehen rytmikäälle liikkeelle. Sain kyllä täyteyden tunteen ja useita kivuliaitakin hetkiä. Tuntui hyvältä ennen kuin alkoi paikat puutumaan ja hieman tuntumaan kivuliasta kuivumista vaikka liukkari lisäilimme pyyntöjeni mukaan.

Yhteen asiaan toivoisin kanssasisarilta vastausta: onko muita naisia, jotka eivät saa emätinorgasmia sitten millään, oli miehen penis sitten minkä kokoinen tahansa? Itse en nimittäin saanut tämänkään kanssa mitään emätinorgasmia ja en ole koskaan saanut kenenkään miehen kanssa. Kokemusta löytyy kuudestatoista, joten otos ei toki ole liian iso jotta voisi olla täysin varma. Ärsyttää kun muutamilla kavereillani tuntuu juttujen perusteella tulevan isojen tai keskimittaisten kanssa useita emätinorgasmeja ja itse en saa mitään...klitoriksen stimuloinnilla saan kyllä hyvät orgasmit, joten en ole onneksi ihan tunnotonkaan.

Ja please: VAIN naiset vastatkaa tähän, ei mitkään pervomiehet, joita tuntuu tällä palstalla löytyvän ihan kohtuullisesti!
 
Viimeksi muokattu:
elbegirl
Hei N46,

siitä on jo vuosi kun kävin täällä mutta halusin palata vielä kerran siihen strap-on miehelle teemaan. Se on minulle ollut tie hyvään seksiin, mieheni kanssa mutta joskus myös soolona ilman häntä. Olin suunnilleen sinun ikäinen ennen kuin opin syvän orgasmin salat avioseksissa.

Kokemuksen perusteella olen samaa mieltä Viivikän kanssa siitä miten voisit hakea sitä emätinorgasmia ihan oikeesti...Kokeile vaikka niin että annat hänen antaa sinulle klitorisorgasmin ilman yhdyntää, vaikka sormilla tai kielellä...Huipun jälkeen laita hänelle strap-on ja laskeudu hänen päälle niin että olette kasvokkain. Näin olet puikoissa ja voit säädellä menoa, anna sen liukua sisälle hitaasti ja tunne miten emättimen lihakset imee dildon syvemmälle sinun tahdissa.

Anna vaikka hänen hyväillä rintoja ja pakaroita, hänellahän on vapaat kädet ja anna itsesi vietäväksi. Anna dildolle tilaa ja laita emättimen hengittämään sen tahtiin. Hae rytmiä ja laita hengityksen samaan tahtiin, syntyy tunne että kaikki pyörii vaginassa ja sinä säätelet sen voimaa...Olet keskittynyt tähän yhteen juttuun ja annat sen lentää....ehkä joku rietas fantasia (?) voi vielä vauhdittaa lantiosi ja emätinlihasten rytmiä....

Näin minä tyttö nyt 60 kymppisenä sain viikonloppuseksin aikana taas palkkion ja täyden tyydytyksen, mmm! Paljon nuorempana en ollut vielä kokenut sitä, nyt en voisi siitä luopua mitenkään, vaikka varvien välit mieheni kanssa pidentyvät.

Vaihdetaanko privaatisti kokemuksia??

elbegirl
 
Viimeksi muokattu:
Quu
Kuulosti nämä strap on-kokeilut sen verran mielenkiintoisilta, että laitoinpa tilaukseen tuollaisen Hollow Extenderin. Mielenkiintoista nähdä, mitä vaimo tuumaa. Toivottavasti ei nyt ihan järkyty ajatuksestsa, että päästään sentään kokeileen. Pienen vihjauksen olen hänelle joskus asiasta tehnyt ja dildosta on ainakin sen verran tykännyt, että eiköhän tätä päästä kokeileen. Kiitoksia vaan kaikille kommenteista.
 
QuuHuu
Kuulosti nämä strap on-kokeilut sen verran mielenkiintoisilta, että laitoinpa tilaukseen tuollaisen Hollow Extenderin. Mielenkiintoista nähdä, mitä vaimo tuumaa. Toivottavasti ei nyt ihan järkyty ajatuksestsa, että päästään sentään kokeileen. Pienen vihjauksen olen hänelle joskus asiasta tehnyt ja dildosta on ainakin sen verran tykännyt, että eiköhän tätä päästä kokeileen. Kiitoksia vaan kaikille kommenteista.
No pääsikkö kokeilemaan?
 
Viimeksi muokattu:
Quu
Pääsin kokeilemaan strap on, josta mainitsin aiemmin. Kumppani oli aluksi sitä mieltä, että ei tuo taida mahtua hänen sisälle, mutta pienen lämmittelyn jälkeen sitä kuitenkin alettiin kokeilemaan. Aluksi tuntuikin, että ei taida mahtua ja varmaan parempi liukuvoidekin olisi auttanut asiaan. Kuitenkin kyllä se alkoi luistamaan ja tuntui molemmista hyvälle. Jatkoa varten hommaan paremmat liukuvoiteet ja ehkä strap on voisi olla vähän kapeampi. Mukavahan tuolla on itse lykkiä, kun ei heti ole tulossa. Saipahan kumppanikin isoa, vaikka sitä aluksi kainostelikin.
 
Onnellinen vaimo
Mies kävi hakemassa FF Hollow Strap-On 24cm seksiliikkeestä, ja yllätti minut illalla.
Liukkaria tarvittiin runsaasti että mies sai oman vehkeensä tungettua sisään tuohon hirmuun.
Makasin sängyllä ja katselin asennusta,kun vehje oli miehen lantiolla näky oli tosi kiihottava, olin jo aivan täpinöissä pelkästä näkemisestä. Laitoin liukkaria pillun huulille, samalla kun mies hieroi liukastetta tuon hirmukullin varteen, näytti kuin olisi runkannut sitä. Kun hän työnsi sitä varovasti sisään ensimmäinen orkku meinasi jo tulla siinä paikassa. Kun hän huomasi että paikkani alkavat olla valmiina tosi toimiin, aloitti panemisen.. tuntui todella isolta ja kiimaiselta. Nostin jalat ylös ja nautin, ei ihan koko pituudelta pystynyt ottamaan tuota hirmua sisään. Mies tarkkaili ilmeitäni, ja huomasi koska menee liian syvälle, rytmi löytyi melko helposti olin aivan taivaissa tuon kyrvän käsittelyssä. Käännyin polvilleni, ja mies tuli takaa,ja välillä isuin hänen päälleen. Tätä panemista kesti varmaan puoli tuntia, lopulta oli pakko hieroa klitorista, ja orgasmi oli valtava, tärisin ja voihkin varmaan monta minuuttia. Mieheni armahti minut ja runkkasi itsensä orgasmiin, tunsin kuinka spermaa lensi pilluni päälle,ja sitä tuli todella paljon. Suosittelen tätä vehjettä kaikille kokeilunhaluisille
 
vierailija
Tilattiin puolison kanssa King Cock Hollow strap-on, 25 cm... Vielä ei ole paketti saapunut. Annoin rakkaalleni silmät sidottuna yllätyksenä muhkeaa kesäkurpitsaa ja myönsi nauttineensa siitä :) Oli se kiihottavan näköistä kun kondomilla päällystetty iso jööti upposi hänen sisään pikkuhiljaa...

Nyt odotellaan tämän sträpin saapumista, pikkuisen mietityttää että miten oma vehje mahtuu sisään, oon noin kokoa 18 cm ja 4 cm halk.

M48
 
vierailija
Kiva lukea rehellisen rohkeita kertomuksia varttuneilta ihmisiltä. Joskus sattumoisin luin tätä keskustelua mielenkiinnolla. Vaimo pyysi viiime kesänä minua katsomaan netistä isojen kullien kuvia. "Voi hirveetä" oli ihastuneen oloinen kommentti. Samallla tokaisi, että miltähän tuollainen oikein tuntuisi. Hankin tämän keskustelun innoittamana tuetun lisäkkeen, pituudeltaan n. 23cm ja vahvuudeltaan nupista n. 5,5cm ja varsi n. 4,5cm.
Sitä sitten esittelin vaimolle, kun olimme hyvässä esileikkivauhdissa. Menin alle selälleen ja annoin vaimon hoidella jatkoa tuntojensa mukaan. Leikittelyn jälkeen huomattavasti omaani vahvempi nuppi upposikin sisään pienen matkaa kiihoittuneiden voihkasuiden ja naurun saattelemana. Vaimo alkoi "työstämään" rauhallisesti ja kalu upposi syvemmälle hiljalleen. Lopuksi kalu upposi lähes kokonaan pilluun ennenkuin alkoi tuntumaan pohjassa vaimon toteamana. Tästä on tullut melkein jokakertainen vaimon tyydytyksen huipentuma. Edelleenkin vahvan nupin sisäänsaanti on jännittävä vaihe, johon silikonipohjainen liukkari auttaa paljon. Nykyisin menee kyllä koko kalu mukavasti sisään ja tuntuu kuulemma ihanalta tuntea sen "pohjakosketus". Kyllä tässä on tullut kateeksi miehille joilla on vähintäin 20cm pitä ja 5cm vahva tömäkästi seisova kulli.
 
vierailija
Holkki on meillä mukana aina silloin tällöin. Vaimo vastaa välillä kieltävästi kun kysyn että otetaanko jatke… Käy kuulemma öimakalvoille kipeää vaikka liukkaria laitetaankin.
 

Yhteistyössä