Strap-on / pegging seksi

  • Viestiketjun aloittaja PervokoNainen35
  • Ensimmäinen viesti
PervokoNainen35
Onko muilla kanssasisarilla mielenkiintoa leikkiä roolileikkejä parisuhteessa? Harrastin edellisessä suhteessani strap-on / pegging leikkejä ja ne olivat molempien mieleen. Minusta oli kiihottavaa saada mies laukemaan rajusti ja hieman dominoida häntä samalla. Nyt uudessa parisuhteessa en ole uskaltanut ottaa asiaa esiin koska mies vaikuttaa takakireältä peppuleikkien suhteen. Pari kertaa olen yrittänyt hivuttaa sormea suuseksin aikana peppuun mutta herra on päättänyt lähteä menemään kesken leikkien. En ymmärrä miten hän voi olla noin tiukkapipoinen. Onko hyviä neuvoja miten saisin hänet innostumaan asiasta vai onko tämä menetetty tapaus?
 
utelias
itse olen vähän peppumiehiä ja naiseni on muutaman kerran sormettanut minua. Lisää muuten kiihottumista suuseksin aikana. Olisin kiinnostunut kokeilemaan dildoa/straponia. Nyt vaan muutkin unohdatte turhat estot ja eiku kokeilemaan!
 
Onnekas mies...
Onko muilla kanssasisarilla mielenkiintoa leikkiä roolileikkejä parisuhteessa? Harrastin edellisessä suhteessani strap-on / pegging leikkejä ja ne olivat molempien mieleen. Minusta oli kiihottavaa saada mies laukemaan rajusti ja hieman dominoida häntä samalla. Nyt uudessa parisuhteessa en ole uskaltanut ottaa asiaa esiin koska mies vaikuttaa takakireältä peppuleikkien suhteen. Pari kertaa olen yrittänyt hivuttaa sormea suuseksin aikana peppuun mutta herra on päättänyt lähteä menemään kesken leikkien. En ymmärrä miten hän voi olla noin tiukkapipoinen. Onko hyviä neuvoja miten saisin hänet innostumaan asiasta vai onko tämä menetetty tapaus?
Toivon mukaan miehesi ei olisi mitenkään menetetty tapaus jos tämän kaltaiset leikit sua itseäsi kiinnostaa, koska kaltaisiasi Naisia kun on kuitenkin sinänsä aikas harvassa, että he innostuvat siitä, kun saavat omaa miestään peppuun sträpillä naida :)
 
Viimeksi muokattu:
StrapOnCouple
Moi. Meillä on harrastettu strappi seksiä jo monta vuotta. Mahtavia orgasmeja saatu molemmat kun on hyvä strappi, iso ja muhkea. Klittaa hieroo ihanasti kun miestä jyskyttää päältä ja takaa eikä orgulta voi välttyä. Ainoa haave enää on että saataisiin vielä toinen nainen mukaan nussimaan ja naitavaksi! ;)

Pari pk-seudulta
 
Pegged
I've tried pegging many times and I just love it and can't get enough of it. From my experience some women like it and some don't but married women seem to enjoy it more
 
vierailija
Itse olen myös etsinyt strapillä panevaa naista, mutta niin harvassa ovat ja maksullista en halua. Ois kiva jos löytyy naisia ketkä tykkää alistaa miestä. Oisko kellään ehdotuksia?
 
vierailija
Vuosia sitten olin jonkun nettisaitin kautta yhteyksissä naiseen, joka ehdotti, että haluaisi panna mua sträppärillä. Olen melko avoin kaikille jutuille, mutta se kerta jäi koittamatta syystä tai toisesta. Itseäni jäi kuitenkin kaivelemaan, että mikä siinä sitten olisi ollut se juttu naisen kannalta. Kun se neidin sträppäri silloin 10 vuotta sitten oli kumminkin sellainen perinteinen, ettei siinä siinä ollut mitään, mikä olisi hänelle antanut fyysistä nautintoa. Joku varmaan voi valaista asian suhteen.
 
vantasiahahmo
illan pitää alkaa jo aamulla , mammalle kukingatar hoitoa, hyvää ruokaa, hierontaa , mukavaa musiikkia ja kuumaa kylpyä jossa punaviiniä höysteenä,
siitä katsomaan filmejä ja samalla pikku hierontaa öljyillä mammalle , ja siitä sitten ison peilin eteen kontalleen styros levyn päälle jossa musta alusta päällä , mahtava fiilis kun mamma laittaa valjaita päälle ja valitsee monista jortikoista mieleisensä , on kiimaista katsoa mamman isojen tissejen heilumista kun tukevasti lantiosta kiinnipitämällä mäiskii , takapuoleen valittua jortikkaa , välillä läpsitään kankunposkia ja taas lantiota jyskytetään , se tuleeko lasti koko päivän tapahtumista vai tästä loppukliimaxixta on aivan sama , seuraavana viikonloppuna mamma on kontallaan , silmät sidottuina ja kädet käsiraudoissa , selän takana , nuolee silikonista tekopimperoa , sekä välillä tekoanaalia johon on laitettu tryffeliä , minä taon peräsimeen 20/6 pehmeätä ja lämmintä , hitäästi...välillä laitan kesken aktin väristimellä varustetun anaalitapin...
 

Yhteistyössä