Hae Anna.fi-sivustolta

1. Palvelimen ylläpitotöiden johdosta foorumi ei ole käytettävissä perjantaina 19.7. noin klo 06.00 - 07.00 välisenä aikana. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa. Pyrimme pitämään tauon mahdollisimman lyhyenä.

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Stressi ja huono olo

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Anna 30v, 06.06.2005.

1. Anna 30v Vierailija

Olen ollut edelliset 3 kuukautta ja olen edelleen erittäin kovan stressin alaisena (ei syistä tässä sen enempää). En ole pystynyt nukkumaan hyvin, joten sain unilääkkeet (Tenox), jotka eivät kunnolla auta.
    Nyt olo on ollut pari päivää aivan kamala; sydän hakkaa kuin hullu, kaulassa tykyttää, korvissa piippaa eli verenpaine on varmaan todella korkealla. Viikonloppuna luulin jo saavani sydänkohtauksen, sillä rintaa ahdisti niin kovasti. Yritin lenkkeillä, sillä liikunta usein helpottaa, mutta nyt olo vain paheni ja sydän tuntui olevan halkeamaisillaan!
    Mikä avuksi? Sairasloma ei stressin aiheuttajaa poista... Rauhoittavat lääkkeet? Apua!

2. verenpaine? Vierailija

kannattais mittauttaa tai itse mitata verenpaine. mulla oli tosi korkeella. sitten kun lääkkeet aloitettiin, niin aivan kuin ois ""ilmapallo tyhjennetty"" tosi mahtava olo!

3. verenpaine? Vierailija

kannattais mittauttaa tai itse mitata verenpaine. mulla oli tosi korkeella. sitten kun lääkkeet aloitettiin, niin aivan kuin ois ""ilmapallo tyhjennetty"" tosi mahtava olo!

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri